וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמוני איקנדה: "מעדיף לשבת על הספסל או לא להיות בהפועל מאשר להמשיך כבלם"

הניגרי שספג ביקורות קשות יבקש לעזוב בינואר ואמר למקורביו: "נמאס לי, אני יכול לעזור הרבה יותר בקישור". שחקנים נגד דומב: "אי אפשר לשחק עם אוחיון ואבוטבול ביחד". ורמוט יבקש לעזוב?

one

אחרי אינספור הביקורות שחטף אתמול (ראשון) הרמוני איקנדה, שהיה אשם בשניים מהשערים שספגה הפועל תל אביב בהפסד 3:1 באשדוד, נראה שהניגרי התייאש. בימים הקרובים איקנדה יעביר מסר ברור לראשי המועדון שאם ימשיך בתור בלם בקבוצה הוא יעזוב. כידוע, לשני הצדדים יש אופציה להיפרד בינואר הקרוב ואיקנדה לא מסתיר את העובדה שהוא סובל בתפקיד שדומב מעדיף אותו ולכן נראה כי הדרך של הניגרי לעזוב קרובה מתמיד.

"נמאס לי", אמר השחקן למקורביו. "זה לא התפקיד שלי ואני מעדיף לשבת על הספסל או לא להיות בהפועל מאשר להמשיך כבלם. אני יכול לעזור הרבה יותר לקבוצה במרכז השדה ולא בהגנה. אין לי בעיה להחליף בלם למשחק או שניים אם צריך, אבל בטח לא לשחק קבוע בתפקיד הזה". כרגע העלויות של איקנדה נמוכות ולא ברור אם הפועל תל אביב תוכל להביא זר במקומו בגלל המצוקה הכספית של המועדון. נראה שעתידו של איקנדה בקבוצה תלוי כרגע כיצד דומב וברקוביץ' יגיבו לאולטימטום שיציב בפניהם הניגרי.

אחרי המשחק אמרו חבריו של איקנדה לקבוצה: "עד מתי השחקן הזה יהרוג אותנו? אי אפשר לסבול את זה כבר. כל משחק הוא מבשל שערים ליריבות וגומר לנו את המשחק. מתי אסי יבין כבר שהוא לא בלם? הטעויות שלו גומרות אותנו ואחר כך כולם בדיכאון פה. הוא חייב לרדת לספסל. קולין כבר עדיף ממנו. לפחות הוא יודע איפה צריך לעמוד". במשחק עצמו נראה כי גם לצוות המקצועי נמאס מהניגרי, ועל הספסל גם הטיחו ביקורת עליו. כרגע יש אפשרות טובה שאיקנדה ישלם את מחיר הטעויות וירד לספסל במשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה.

אברהם צ'קול שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מעדיף לשבת על הספסל או לא להיות בהפועל מאשר להמשיך כבלם". הרמוני איקנדה/ברני ארדוב

ההפסד השלישי ברציפות של האדומים הוביל לאווירת דיכאון קשה בחדר ההלבשה.המנהל המקצועי איל ברקוביץ', שנראה עצבני מאוד בסיום המחצית הראשונה בשל היכולת הדלה שראה מקבוצתו, עוד ניסה לעודד את שחקניו בסיום המשחק, אך ללא הצלחה יתרה. "אנחנו בתקופה לא טובה", אמר סארי פלאח. "זה מאכזב מאוד, במיוחד בשביל האוהדים שבאים אחרינו כל משחק. קשה לי להסביר מה קרה, אבל הייתה נפילה בשבוע האחרון. שלושה הפסדים ברצף, דווקא אחרי ניצחונות יפים. יש משברים בכדורגל אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה".

הבלם הגיב גם לביקורות שהוא והגנת קבוצתו סופגים מהתקשורת ומהקבוצה עצמה: "כשאני עולה למגרש אני נותן 200 אחוז מעצמי. כמובן שהביקורת לא עוזרת לנו וזה לא נותן ביטחון, בטח כשמדובר בשחקנים צעירים. אבל כמו שפרגנו לנו קודם, עכשיו עולים עלינו ובצדק. אין מה לעשות, בכדורגל יש לחצים ולא הכל ורוד. אבל צריך להיות גברים במצבים האלה ולהתמודד עם זה".

פלאח נשאל גם על הלחץ שיש על השחקנים הצעירים בקבוצה: "כולם נותנים את הכל מבחינת מחויבות, לפעמים יש תקופות כאלה שזה לא הולך. נצטרך לתת הכל על מנת לנצח במשחק הבא. מי שלא יכול להתמודד עם לחץ אז הוא כנראה לא בענף הנכון. מה שמעודד הוא שהליגה היא די שווה וניצחון אחד שניים ואתה עף למעלה, ככה שאסור לנו להתייאש. אני מאמין שנצא מזה כי יש לנו שחקנים טובים".

עוד באותו נושא

מ.ס. אשדוד ניצחה 1:3 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
לוקאס סאשה, סארי פלאח שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"אין מה לעשות, בכדורגל יש לחצים". סארי פלאח/ברני ארדוב

מלבד הביקורת על ההגנה נראה שבהפועל תל אביב מרגשים מיואשים בכלל מהקבוצה: "אם לא יתעוררו בהנהלה אנחנו נמצא את עצמנו במאבקי תחתית. יש לנו כל כך הרבה בעיות בקבוצה ואנחנו חייבים להתחזק", טען אחד השחקנים. "יש לנו סגל קצר ואין כמעט אופציות על הספסל". גם על המערך של דומב נמתחה ביקורת: "אי אפשר לשחק עם אוחיון ואבוטבול ביחד. זה תוקע את המשחק ובטח מול קבוצות שמשחקות בצורה נסוגה מולנו. זה לשחק עם שני שחקנים כמעט זהים".

בעניין חיזוק המצב רגיש מאוד במועדון. אומנם יש ניסיון לגייס כספים מכל מיני אנשי עסקים, וגם עידו חג'ג' הבטיח להזרים כסף בכדי שלם משכורות, אך עדיין אין סכום שיאפשר להביא שחקנים משמעותיים בינואר. יש רצון מצד הצוות המקצועי לשחרר את דני עמוס, בקבוצה ינסו להחתים שוער זול ממנו רק אם עמוס ישוחרר וימצא קבוצה אחרת. בכל מקרה, בקבוצה מבינים שתום אלמדון לא יכול להיות השוער הראשון.

השאלה המטרידה ביותר מבחינת האוהדים היא הישארותו של גילי ורמוט. נדמה שלמרות ההצהרות על כך שהקשר לא ישוחרר בינואר, גם הוא וגם הקבוצה מבינים לאט לאט כי דרכם המשותפת עשויה להגיע לסיום בחלון ההעברות הקרוב, בטח אם התוצאות הללו יימשכו. נראה כי בניגוד לתחילת העונה, ורמוט מחכה להצעות עליו ואחרי שזה יקרה ייתכן מאוד שהשחקן יבקש לעזוב אם ההצעות אכן יהיו אטרקטיביות בעיניו. כרגע, אף גורם לא פנה להפועל תל אביב או לורמוט במטרה לרכוש אותו, אך גם אם לא יגידו זאת מפורשת רבים במועדון, מלבד ברקוביץ', ישמחו למכור אותו בשל הבעיות הכלכליות, כשעזיבתו עשויה להכניס לקופת המועדון כחמישה מיליון שקל.

עדכון ראשון 7:32

ההפסד ששבר אותו? גילי ורמוט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully