וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם בהפועל תל אביב: עימות בין אסי דומב להרמוני איקנדה

הבלם סירב להתאמן בטענה שהוא פצוע, המאמן לא נעתר ואיקנדה איים לעזוב את מתחם האימונים. איל ברקוביץ' הרגיע את הרוחות. אכזבה אחרי ההפסד לחיפה, זגורי או עמוס יעזבו בינואר?

one

האם מאמן הפועל תל אביב מצא את האשם בהפסד הקבוצה 3:1 למכבי חיפה? הבלם הרמוני איקנדה, שכבר אתמול עלה עם מתיחה קלה בשריר הירך האחורי, ביקש לנוח ולא להתאמן בשל הרגישות בשריר ולאחר שרופא הקבוצה בדק אותו והורה לנוח יום-יומיים כדי שיהיה כשיר ליום רביעי. אסי דומב לא היה מוכן לשמוע את טענותיו של הניגרי ואמר לו: "לא מעניין אותי כלום. אתה מתאמן". איקנדה עירב גורמים נוספים בעניין ואף איים לעזוב את מתחם האימונים ורק לאחר התערבות המנהל המקצועי, איל ברקוביץ', שלא נכח במתחם, הבלם קיבל אישור לא להתאמן.

"לפעמים אסי נלחץ מהפסדים והוא מחפש קורבן להפיל עליו את התיק. אנחנו לא מאמינים שתהיה דרמה גדולה מהסיפור", אמרו בקבוצה. דומב מעוניין להעמיד את הבלם לדין משמעתי, אך בקבוצה מעריכים כי המנהל המקצועי איל ברקוביץ' ירגיע את המאמן, והבלם ייצא ללא עונש. עם זאת, דומב העצבני יותר מעשוי לא לשלב את השחקן בהרכב ביום רביעי מול עכו וגם יורחן קולין ועוביידה חטאב מועמדים לפתוח במקומו לצדו של סארי פלאח.

הרמוני איקנדה שחקן הפועל תל אביב (משמאל) עם שובל גוזלן. ברני ארדוב
עימות עם דומב. איקנדה/ברני ארדוב

מצב הרוח בהפועל תל אביב הפכפך, ממש כמו התוצאות של הקבוצה. בשבוע שעבר, האדומים היו מאושרים מהניצחון על הפועל באר שבע והחלו לדבר על אפשרות להתמודד בצמרת ואילו אמש (ראשון), לאחר ההפסד למכבי חיפה 3:1, המציאות האפורה חזרה. "קשה לשמור על רמה אחידה עם סגל כזה קצר", אמר אחד משחקני הקבוצה, "מספיק ששחקן אחד כמו שובל גוזלן חסר ואין לנו מחליפים בעמדה שלו. אם היה חלוץ טבעי אתמול על המגרש, התוצאה הייתה אחרת לגמרי, כי לא הגיע לנו להפסיד. חיפה קבוצה חלשה ובגלל הטעויות שלנו היא ניצחה, לא בגלל יכולת גבוהה שלה".

בניגוד לשבועות האחרונים, בהם אסי דומב קיבל מחמאות משחקניו, הפעם היו כאלה שבחרו לעקוץ את ההחלטה של המאמן הצעיר להציב את רמזי ספורי כחלוץ בודד: "לא הייתה כתובת ברחבה ולא היה למי למסור. זה שיבש לנו את המשחק והוציא ממנו את ספורי". מי שסבל בעיקר מההחלטה הזו של דומב היה שון מלכה, שהוחלף בדקה ה-36 בניסיון לשנות את המערך והמצב. השחקנים סיפרו כי הקשר לקח קשה מאוד את החילוף ונראה על סף דמעות בחדר ההלבשה. גם הבלם סארי פלאח התקשה להתמודד עם ההפסד לאקסית: "הוא לא יגיד, אבל היה לו סופר חשוב לנצח את מכבי חיפה", אמר אחד מחבריו של פלאח לקבוצה, "כל השבוע הוא דיבר על זה וראו על הפנים שלו בסיום כמה הוא היה מאוכזב ונסער".

לעומת השניים הללו, מי שיצא מעודד מהמשחק היה השוער תום אלמדון, שפתח במקום דני עמוס ולמרות שספג שלישייה, קיבל מחמאות על יכולתו ועל כך שמנע מספר שערים בטוחים. בקבוצה מעריכים כי עמוס ישוב אל בין הקורות כבר ביום רביעי מול הפועל עכו, אבל היכולת הטובה של אלמדון עשויה להשאיר אותו בהרכב בכל זאת.

עוד באותו נושא

דומב: "אין לנו את המיליונים של מכבי תל אביב וחיפה"

לכתבה המלאה
אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפעם הוא ספג ביקורת. דומב/ברני ארדוב

החדשות הרעות לא הגיעו להפועל תל אביב רק מכיוון כר הדשא אתמול. בימים האחרונים, האדומים החלו לדבר על חיזוק אפשרי בינואר, אולם רצונות לחוד ומציאות לחוד. לא רק שכרגע אין לקבוצה כסף להביא שחקנים נוספים, נראה כי מחזיק הזכויות בהפועל, חיים רמון, מעוניין לשחרר לפחות עוד שחקן מפתח אחד מהסגל כבר בחודש הבא, זאת בשל המצב הכספי הבעייתי. בהפועל חוששים כרגע ממצב בו המועדון שוב לא יוכל לעמוד במשכורות השחקנים בסיום העונה ולכן קיימת אפשרות ריאלית שהקבוצה תיפרד בקרוב משחקנים כמו דני עמוס או ישראל זגורי, שנמצאים בין המשתכרים הגבוהים של הקבוצה. "יש לא מעט אנשי עסקים שאוהדים את הפועל ויכולים לעזור. זה הזמן שלהם, לפני שהמצב שוב יחזור להיות קשה מאוד", אמרו במועדון.

בקבוצה לא מדברים כרגע על שחרורו של גילי ורמוט, למרות שהוא המרוויח הבכיר. בהפועל יודעים כי שחרור של ורמוט עלול לסכן את המיקום שלהם בטבלה ואת ההעפלה לפלייאוף העליון. עם זאת, הדברים תלויים בעיקר בהצעות שיגיעו על הקשר וברצון שלו לעזוב. בימים האחרונים שוב נפוצו ספקולציות על מעבר אפשרי של ורמוט למכבי חיפה. כרגע, השחקן לא שולל את האפשרות, אבל אם המעבר יתממש, הוא ככל הנראה יקרה רק בסיום העונה ולא כבר בינואר. כדי שוורמוט יעבור לירוק כבר בחלון ההעברות הקרוב, ישנם כמה תנאים שיצטרכו להתממש: שיפור במצבה של חיפה בטבלה והצעת תנאים טובים יותר מצד הירוקים ביחס לאלה שוורמוט מרוויח בהפועל. המשמעות היא שחיפה תצטרך להציע לשחקן למעלה מ-260 אלף יורו. תנאי שלישי הוא שוורמוט עצמו יודיע לאדומים כי הוא מעוניין לעזוב, אולם נכון לעכשיו, נראה כי הקשר לא יהיה מסוגל לבקש זאת בינואר, בשל המחויבות הגדולה שהוא חש כלפי המועדון.

מאבק בלתי מתפשר. ורמוט ומויאל/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • אסי דומב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully