וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פנתה רשמית לריימס על אלירן עטר ללא ידיעת איל ברקוביץ'

הפיצוץ הבא בפתח: על אף התנגדותו של המנהל המקצועי לצרף שחקנים יקרים, אנשי עסקים פועלים מאחורי גבו להבאת אלירן עטר ומחכים לתשובה מריימס. גובר הלחץ על חיים רמון, שמעודכן בפרטים: "יצטרך לבחור בין ברקוביץ' לאלה שמביאים כסף"

one

האם הפיצוץ הבא בהפועל תל אביב כבר בפתח? לוואלה! ספורט נודע כי על אף התנגדותו של המנהל המקצועי, איל ברקוביץ', לחזק את הקבוצה בשחקנים חדשים ובמיוחד בשחקנים עם חוזים גבוהים, בימים האחרונים נשלחה בקשה רשמית מהפועל תל אביב לריימס הצרפתית להתחיל משא ומתן על החלוץ אלירן עטר ללא ידיעתו של המנהל המקצועי.

איל ברקוביץ', המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. קובי אליהו
העימות הבא בדרך. ברקוביץ'/קובי אליהו

הדברים התגלגלו כך: בשבועיים האחרונים איש העסקים מני ויצמן, המקורב מאוד למועדון, גייס אנשי עסקים אוהדי הקבוצה (בהם המיליונר יגאל אהובי, כפי שפורסם בוואלה! ספורט) במטרה לממן את הבאתו של אלירן עטר, ואף הצליח. במקביל, ביררו עם השחקן אם יהיה מוכן להגיע להפועל תל אביב, והחלוץ עצמו לא רק שמעוניין לחתום אצל האדומים - הוא אף הסכים לקצץ בחוזהו המוערך ב-450 אלף יורו בכדי לשחק במועדון.

עם זאת, כידוע, למכבי תל אביב יש זכות ראשונים על החלוץ, ולכן אחרי שגויס הכסף לממן את שכרו של עטר, נעשתה פנייה רשמית לריימס הצרפתית במטרה לזרז את תשובתה של מכבי אם היא מתכוונת לממש את האופציה שיש לה על החלוץ. בנוסף, בהפועל מחכים לשמוע מהצרפתים מהו סכום השחרור שידרשו עבור עטר ולכן עדיין אין משא ומתן של ממש בין הקבוצות. בהפועל אמרו אתמול כי צריכים לקרות עוד לא מעט דברים עד שהחלוץ יגיע לאדומים.

נכון לאתמול, הדברים לא נעשו בשיתוף עם המנג'ר איל ברקוביץ', שכבר הביע התנגדות פומבית לראות שחקנים כמו עטר או אחרים במועדון בגלל המצב הכלכלי של הפועל תל אביב. כרגע אותם אנשי עסקים מחכים לתשובה מריימס כדי להיכנס איתם למשא ומתן. היה והדבר אכן יקרה, זה יביא ככל הנראה לעימות נוסף בהפועל תל אביב בין המנהל המקצועי לבין ויצמן, שנחשב לאיש הקרוב ביותר למחזיק זכויות הניהול, חיים רמון.

עוד באותו נושא

איקנדה עוזב את הפועל תל אביב, לחץ לפטר את איל ברקוביץ'

לכתבה המלאה
אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
כבר הביע הסכמה להצטרף ולקצץ בשכרו. עטר/GettyImages

חשוב לציין כי רמון מעודכן במהלכי החיזור אחרי עטר, אך ברקוביץ' כרגע לא שותף למהלכים בחיזור אחר החלוץ. "כרגע יש עוד לא מעט דברים שצריכים לקרות כדי שעטר יהיה בהפועל ולכן ברקוביץ' לא מעודכן", אמר גורם במועדון המעורה בפרטי העסקה. "אבל אם תהיה אפשרות להביא אותו ארצה וברקוביץ לא ירצה אותו - רמון יצטרך לבחור בין אלה שמביאים כסף למועדון לבין ברקוביץ' שהוא שכיר בקבוצה. יש אנשים שעושים הכל כדי לדאוג שהקבוצה לא תיקלע למאבקי תחתית, ואם רמון יגיע לעוד צומת שיצטרך להחליט בו וייתן גיבוי למהלכים של ברקוביץ' - הוא יישאר לבד במערכה בלי אותם אנשים שתמכו בקבוצה בשנים האחרונות".

מלבד המרדף אחרי עטר, יש תמימות דעים בהפועל בין כל הגורמים שברקוביץ' לא יכול להמשיך במועדון. כרגע האיש היחיד שתומך בהשארתו הוא רמון. עם זאת, גורמים במועדון העריכו כי רמון עשוי להיכנע ללחצים המופעלים עליו ולפטר את ברקוביץ', וזאת אם יגיע איש ניהול למועדון בשכר לא גבוה, או לחלופין אם ייווצר עימות בין ברקוביץ' גם לויצמן (בנוסף לחג'ג'), דבר שבלית ברירה יביא להפסקת העסקתו של המנהל המקצועי במועדון.

עם זאת, בניגוד לדברים הללו, גורם בכיר בקבוצה טוען כי ברקוביץ' רוצה מאוד לראות את אלירן עטר בהפועל וישמח את רמון יצליח לגייס את הכסף לצירופו. מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "כל החלטה מקצועית בקבוצה מתקבלת על ידי ברקוביץ' בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully