וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד גברה 104:125 על מינסוטה, אנדרסון ורז'או נפצע

הקאבס נהנו מערב יעיל של הטריו בדרך לניצחון קליל, אבל הברזילאי נפגע בקרסולו ועלול להיעדר תקופה ארוכה. אירווינג להט עם 29, לאב הצטיין מול קבוצתו לשעבר, גם וויגינס להט עם 27

דיוויד בלאט, טיירון לו, קליבלנד קאבלירס. AP
פרגן לוויגינס. בלאט/AP

מאזן: 10:17 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: משחק חוץ במיאמי, בלילה שבין חמישי ושישי

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - הפסד - הפסד- ניצחון - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: בפעם השנייה העונה, שלושת כוכבי קליבלנד קלעו 20 נקודות ומעלה. קיירי אירווינג קלע 29 נקודות ב-12 מ-19 מהשדה וחילק 4 אסיסטים (6 איבודים), קווין לאב סיפק עוד דאבל דאבל סולידי של 20 נקודות (5 מ-11 מהשדה, 9 מ-11 מהעונשין) ו-10 כדורים חוזרים, ולברון ג'יימס הצטיין גם הוא עם 24 נקודות ב-8 מ-16 מהשדה, 4 מ-7 מהשלוש, 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חסימות.

בלוג המעקב מייעץ לדיוויד בלאט מה לעשות בהמשך העונה

אנדרסון ורז'או, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
כואב ומדאיג. ורז'או/GettyImages

ממש לפני חג המולד ויממה לפני המפגש הטעון של לברון ג'יימס מול קבוצתו לשעבר מיאמי, קליבלנד אירחה הלילה (בין שלישי לרביעי) את מינסוטה החלשה והפצועה וגברה עליה 104:125, כדי לסיים את רצף חמשת משחקי הבית שלה במאזן 1:4. קליבלנד ניצחה 12 מ-15 המשחקים האחרונים שלה, אחרי שפתחה את העונה במאזן 7:5.

זה אמור היה להיות הערב החגיגי של קווין לאב, שפגש לראשונה את הוולבס, קבוצתו לשעבר, שבה בילה שש עונות מוצלחות/כושלות עד למעבר המתוקשר בקיץ האחרון, אבל הסיפור הגדול של הלילה מבחינת קליבלנד היה אנדרסון ורז'או, הסנטר הברזילאי, שנחת לא טוב על הרגל במהלך הרבע השלישי, נשכב על הפרקט נאנק מכאבים, הורד לחדר ההלבשה כשהוא מדדה על כתפי חבריו, ולא שב למשחק.

לאחר מכן ורז'או נראה עוזב את האולם על קביים כשרגלו עטופה בסד, והדיווחים בקליבלנד הם שהוא ייעדר שבועות ארוכים. כידוע, ורז'או הלוחמני סבל מלא מעט פציעות לאורך הקריירה, ובעונה שעברה שיחק 65 משחקים, אחרי שבשלוש העונות שלפני כן שיחק במצטבר 81 משחקים בלבד.

ורז'או יעבור היום בדיקת MRI, כשבקבוצה חוששים שהוא סובל מקרע בגיד אכילס. בארה"ב טוענים שבקליבלנד כבר מגבירים את המהלכים לצרף גבוה נוסף, כשהשמות טימופיי מוזגוב מדנבר וקוסטה קופוס מהגריזליס הועלו.

עוד באותו נושא

קליבלנד בלחץ מהפציעה של ורז'או: "המחסור בעומק מורגש"

לכתבה המלאה
אנדרו וויגינס מינסוטה וולבס מול לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
מצטייני הערב. וויגינס מול לברון/AP

אגב, גם קווין לאב ירד לחדר ההלבשה אחרי פציעה בבוהן, אבל שב למשחק כדי לראות את חבריו מנצחים את הוולבס ללא בעיות מיוחדות. קליבלנד הוליכה 70:82 ברבע השלישי, לפני שרשמה ריצת 1:16 מוחצת, שכללה שתי שלשות גדולות של לברון ג'יימס ודיון ווייטרס (ששוב הצטיין מהספסל עם 19 נקודות).

קליבלנד יכולה להיות מעודדת מערב הקליעות היעיל, אותו הקאבס סיימו עם 52.4 אחוז מהשדה (44 מ-84) ו-50 אחוז מהשלוש (12 מ-24). עם זאת, בלאט כמובן דיבר בסיום על ההגנה, ששוב ספגה מעל ל-100 נקודות.

הפיקנטריה מהמשחק הזה הגיעה גם כמובן מאנדרו וויגינס, הרוקי המבטיח, שנבחר בבחירה הראשונה בדראפט על ידי קליבלנד, והעובר למינסוטה במסגרת הטרייד הגדול ששלח את לאב לקאבס. וויגינס סיים ערב מרשים של 27 נקודות (9 מ-16 מהשדה, 3 מ-3 מהשלוש), גורגי דיאנג קלע 20 וקלט 11, אבל מינסוטה (בלי רוביו, פקוביץ' ומרטין הפצועים, ששיחקו ביחד העונה 23 משחקים) רשמה הפסד שישי ברציפות והפסד 12 מ-13 משחקיה האחרונים. "בדרך כלל אני לא אוהב לראות שחקן יריב שמצטיין נגד הקבוצה שלי", אמר בלאט על וויגינס, "אבל הפעם זה שונה".

קווין לאב, לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
לא ריחם על האקסית. לאב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully