וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הזכירה לריימס: יש לנו זכות ראשונים על אלירן עטר

23.12.2014 / 23:00

בצל הדיבורים שקשרו את חלוצה לשעבר לקבוצות אחרות בארץ ולחץ מצד חלק מהאוהדים, נכנסה האלופה לתמונה ותזכרה את ריימס כי לפי החוזה, יש לה זכות להשוות כל הצעה שהקבוצה הצרפתית תקבל

one

לא מעט אוהדי מכבי תל אביב לוחצים להחזיר את אלירן עטר לקבוצה. כבר זמן רב שאוהדי האלופה לא מעורבים בהחלטות שמתקבלות במועדון, דבר שבעבר נחשב למאוד אופייני לקרית שלום. מאז החלו להתפרסם הידיעות על כך שעטר אמור לחזור לישראל ולחתום בהפועל באר שבע, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים או מכבי חיפה, חזרו אוהדי מכבי תל אביב להפעיל לחצים גדולים על ראשי המועדון כדי להחזיר את החלוץ לשורות הקבוצה עימה זכה באליפות הראשונה בעידן ג'ורדי קרויף. מי שמקבל את מירב הפניות הוא קרויף עצמו שנתקל כמעט מדי יום באוהדים שפונים ומבקשים ממנו להחזיר את עטר לקבוצה. מיילים מצד אוהדים נשלחו גם לבעלים מיטש גולדהאר.

הבעיה: מכבי תל אביב לא צריכה חלוץ נוסף בינואר אלא רק בקיץ, וכפי שנכתב כאן מוקדם יותר, המטרה היא דווקא לצרף חלוץ מטרה כששמו של טוטו תמוז מוזכר במועדון.

ובכל זאת, הפניות והלחצים של האוהדים עשו משהו ומכבי תל אביב שלחה בימים האחרונים הודעה לריימס ובה תזכורת כי על פי ההסכם בין הצדדים, למכבי תל אביב יש זכות להשוות כל הצעה שיקבלו הצרפתים עבור עטר. במכבי, אם כך, ממתינים כעת לראות האם תגיע הצעה רשמית מישראל על עטר והאם תהיה למכבי סיבה להיכנס לתמונה כבר עתה במטרה למנוע את צירוף החלוץ לקבוצה אחרת ובוודאי כזו שנאבקת עם מכבי תל אביב על האליפות. במכבי היה מי שאמר היום כי אם עדן בן בסט היה נמכר בינואר, היה זה ודאי מאיץ את תהליך הקליטה של עטר בקרית שלום. בכל מקרה, מדובר בצעד ראשון שעושה מכבי אחרי שכבר היתה די מגובשת שהיא מחוץ לתמונת שחקנה לשעבר.

מכבי תל אביב בודקת את אפשרות צירופו של טוטו תמוז

נמשך המעקב של הפועל באר שבע אחרי אלירן עטר

אוהד מכבי תל אביב עם שלט לכבוד אלירן עטר. ברני ארדוב
הקהל אמר את דברו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully