וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בודקת את אפשרות צירופו של טוטו תמוז

23.12.2014 / 15:41

קרויף רוצה להחתים חלוץ חוד טבעי בעל שיעור קומה. תמוז מסכים לחזור לישראל אם שכרו לא יפגע. דיווח באנגליה: סטוק מתעניינת בזהבי. גמר גביע הטוטו: ביום רביעי הבא ב-19:30 (ערוץ 5)

one

אחת הסיבות שבעטיין מכבי תל אביב לא ממהרת להחזיר את אלירן עטר זו ההכרה בכך שהקבוצה זקוקה דווקא לחלוץ מטרה. בסוף העונה יסיימו ראדה פריצה וברק בדש את חוזיהם ועדיין לא ברור אם ואת מי מהם, מכבי תרצה לעונה נוספת. בקבוצה מעדיפים "חלוץ 9" הרבה יותר מאסיבי וזו הסיבה שבימים האחרונים נבדקה במועדון האפשרות לצרף דווקא את טוטו תמוז.

ג'ורדי קרויף התעניין בעבר בחלוץ, אבל מכבי מעולם לא פתחה במו"מ רציני לצרפו. כעת אלופת השנתיים האחרונות בודקת את העלויות ובשלב הזה מדובר בעסקה לא זולה, אם כי עבור מיטש גולדהאר זה לא בשמיים. פטרולול הרומנית רוצה עבור תמוז 850 אלף יורו ושכרו של החלוץ הוא 300 אלף יורו נטו לעונה. על פי גורמים במכבי תל אביב, הם הבינו שתמוז יהיה מוכן לשקול חזרה לישראל ובתנאי שלא ייפגע בשכרו ואולי אף יקבל שדרוג. בשלב הזה מכבי תל אביב לא צריכה את תמוז ומדובר בעיקר על העונה הבאה, זאת בתנאי שעדן בן בסט לא יעזוב בחלון ההעברות הקרוב ואז כן יהיה מקום לחלוץ נוסף.

בן בסט רוצה לשחק ומרגיש שהוא ראוי ליותר דקות על סמך מה שנתן במשחקים וגם מה שהוא מציג באימונים, אבל כרגע הוא לא מתכנן מעבר, אלא אם תגיע הצעה מצרפת שתשמר את רמת השכר שלו. "למרות כל הפרסומים, עדן ימשיך לתת הכול באימונים כמקצוען ויחכה להזדמנות מחודשת כדי להוכיח למאמן שהוא ראוי להיות שחקן הרכב", אמרו בסביבתו של החלוץ.

בתוך כך, בעיתון "הסאן" מדווחים שסטוק סיטי מתעניינת בערן זהבי. הקשר המצוין של מכבי תל אביב הוזכר לאחרונה גם כמועמד לטוטנהאם ו-ווסט ברומיץ'.

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
עסקה לא זולה, אבל גם לא כזו שגולדהאר לא יכול לעמוד בה. תמוז במדי פטרולול/GettyImages

הערב נקבע כי גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה יערך באיצטדיון נתניה ביום רביעי הבא, ב-19:30, וישודר בערוץ הספורט. אוהדי מכבי תל אביב ישבו ביציע המערבי ואוהדי מכבי חיפה במזרחי. כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקל יימכרו בעמוד הפייסבוק של מנהלת הליגות, דרך אתר "לאן" ובקופות האיצטדיון ביום המשחק החל מהשעה 15:00.

עשרות אוהדים ושחקני מכבי תל אביב ברק יצחקי, טל בן חיים, דור מיכה ומנהל מחלקת הנוער ניר לוין הגיעו הערב לביתו של שחקן הקבוצה לשעבר מני לוי להדלקת נר שמיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב מבקרים את משפחתו של מני לוי. מיכל יצחקי, מערכת וואלה! NEWS
שחקני מכבי תל אביב מבקרים את משפחתו של מני לוי/מערכת וואלה! NEWS, מיכל יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully