וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "אחזור לאירופה רק מהדלת הראשית, זהבי ואני לא מעל הליגה"

23.12.2014 / 8:19

אחרי ההצגה בטדי, קשר באר שבע התייחס להשוואה עם כוכב מכבי תל אביב ולעתידו בישראל. נמשך המעקב אחר עטר וביטון. שחקן על חשיפת המשכורות: "כנראה שיש כמה שחקנים ששווים את זה". דובב גבאי דורש שדרוג

one

אחרי ההרחקה של רועי גורדנה, בהפועל באר שבע כבר חשבו על איבוד נקודות נוסף שירחיק אותם מהצמרת. אבל גם בעשרה שחקנים, החבורה של אלישע לוי הצליחה להתעלות על עצמה והביסה את בית"ר ירושלים בטדי (0:3), תוך תצוגת כדורגל גדולה של מאור בוזגלו, שעם שני שערים ובישול ממשיך להוביל את הקבוצה במירוץ האליפות.

"זה היה ערב גדול של כולנו. אולי מה שעשה את הניצחון היה ההרחקה של גורדנה שיצא", אמר בוזגלו בציניות. "ועכשיו ברצינות - ניצחנו במגרש מאוד קשה וזה לא דבר מובן מאליו. מעבר לניצחון שלנו על הדשא, ניצחנו גם ביציע. הייתה חוויה שאני באמת לא אשכח הרבה זמן. זה היה סוג של מבחן אופי עבורנו - כי בסופו של דבר הפסדנו נקודות יקרות בשבוע שעבר. באנו עם לחץ מסוים, אני שמח שבאמת ניצחנו בסופו של דבר. אלה שלוש נקודות חשובות להמשך. ניצחנו בזכות עבודת צוות. לא המשכנו לשחק רגיל, אלא טיפה יותר חכם. ידענו שעם עשרה שחקנים בטדי נצטרך לשמור על העמדות ולצאת למתפרצות. כשזה עובד זה מוצלח ויפה, אבל אם זה לא היה עובד, הייתם באים אלינו בטענות. זה כל היופי במשחק".

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע, חוגג. ברני ארדוב
"ניצחנו גם ביציע". מאור בוזגלו/ברני ארדוב

בוזגלו נשאל הוא מרגיש שהוא וערן זהבי ברמה אחת מעל הליגה. "לא, שנינו שחקנים טובים. אנחנו שואפים להשתפר כל הזמן. ערן זהבי שחקן אדיר, בכל קנה מידה. עוד ניפגש". על השאלה האם ייתכן שיעזוב את באר שבע בחזרה לאירופה אמר: "תמיד יש שאיפה להתקדם, אבל היום אני הרבה יותר חכם. אעזוב רק אם אקבל הצעה יוצאת דופן, שתאפשר לי לחזור דרך הדלת הראשית. נכון לעכשיו, אני נמצא במקום שטוב לי. אני נהנה, משחק כדורגל שמח וזה הכי כיף".

אלישע לוי ממשיך לעקוב אחר מצבם של אלירן עטר ודודו ביטון, שנפגש בשבוע שעבר עם שחקני באר שבע. המאמן רוצה לצרף חלוץ ישראלי בכיר, אך יעשה זאת בתנאי שלא יפר את האיזון בחדר ההלבשה. "לא כל שחקן מתאים לבאר שבע. יש כאן איזון ואסור שיופר", הסבירו במועדון. גם טוטו תמוז יבוא בחשבון אם ישוחרר בחינם מפטרולול.

במועדון עסקו אתמול לא מעט בחשיפת משכורות השחקנים בוואלה! ספורט. "לפי התצוגה שלנו היום, כנראה שיש כמה שחקנים ששווים את זה. מאור בוזגלו, למשל, שווה כל סכום", אמר אחד השחקנים. מי שמאוד לא מרוצה מהחוזה שלו בקבוצה הוא דובב גבאי, שלא מוכן לחתום על חוזה חדש ללא שדרוג שיעמיד אותו בקנה אחד עם השחקנים הבכירים. "דובב שחקן בכיר בקבוצה הזאת, אין סיבה שהוא יהיה בין המשתכרים הנמוכים בקבוצה", אמר אחד מהם. על אוסטין אג'ידה שהצטיין נאמר לאחר המשחק: "הבנתם למה הוא המשתכר הבכיר במועדון?".

עוד באותו נושא

אלישע לוי: "האופי שיחק תפקיד משמעותי, חשוב שניצחנו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully