וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - מכבי תל אביב: פאקו ממשיך באותו הרכב

12.12.2014 / 10:21

מאמן מכבי תל אביב צפוי לשמור על המערך שפתח בתיקו עם בית"ר (ש', 17:15, ספורט 1). כ-5,500 אוהדים ילוו את הצהובים. בר און: "אם נשחק כמו בדרבי, נוכל לעשות תוצאה טובה"

מחזור 13מחצית13/12/2014
הפועל פתח תקוה
    2:1
      מכבי תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
      אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 128. מכבי תל אביב מובילה 38:60 בניצחונות ועוד 30 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * הפרש השערים הוא 145:196 לטובת מכבי תל אביב, כך שאם הצהובים יכבשו רביעייה, הם יחגגו 200 גולים מול המלאבסים.

      * כשהפועל פתח תקוה מארחת, הצהובים מובילים 21:23 בניצחונות. עוד 22 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * למכבי תל אביב יש 7 ניצחונות רצופים על הפועל פתח תקוה.

      * הניצחון האחרון של הפועל פתח תקוה על הצהובים היה דווקא במשחק חוץ בפברואר 2009 – 1-2 (ליאור ז'אן כבש ראשון למכבי, איציק כהן השווה ואורי אוזן ניצח עם פנדל בדקה ה-90).

      * כמעט עשר שנים חלפו מאז ניצחון הבית האחרון של הפועל פתח תקוה על מכבי תל אביב. זה קרה בינואר 2005 ושלומי ארבייטמן, שישמח מאוד לשחזור התוצאה מאז, כבש את השער היחיד במשחק.

      * הפועל פתח תקוה היא אחת משתי קבוצות בליגת העל שעדיין לא ספגו שער מערן זהבי מאז שחזר למכבי תל אביב. הקבוצה השנייה היא מכבי נתניה.

      נתונים: דריבליסט

      מאמן הפועל פתח תקוה, עידן בר און חוגג עם שחקני הקבוצה. יוסי ציפקיס
      יחגגו אחרי שבע שנים? בר און עם שחקני הפועל פתח תקוה/יוסי ציפקיס

      מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

      34 חילוצי כדור אחרי תיקולים מוצלחים, זה הנתון שהציג עידן בר און לשחקניו באימון. "אתם מבינים מה עשיתם בדרבי?", שאל המאמן את שחקניו. "אתם מבינים איזה נתון זה? בכל מאבק פיזי ניצחתם. אם תביאו את זה נגד מכבי תל אביב, אין לי ספק שנוכל לעשות תוצאה טובה".

      אז איך עושים זאת ובעיקר איך יורדים לקרקע אחרי הניצחון המצוין בדרבי ביום שני? זו הייתה המשימה של בר און השבוע ולא יהיה לו קל כשמכבי תל אביב הקשתה עורף ולא הסכימה שעמרי אלטמן ישותף במשחק. 50 אוהדים הגיעו לאימון כדי להודות לשחקנים על הניצחון בדרבי וקראו לכל שחקן באופן אישי. "על פניו, פחות מהפסד למכבי תל אביב זה בונוס לכל קבוצה ברמה שלנו", אמר אחד השחקנים. "בגלל זה יש לנו רק מה להרוויח במשחק הזה ונקווה להפתיע את כולם".

      מלבד אלטמן גם חסן אבו זייד יעדר מסיבה כפולה, גם צהובים וגם היותו מושאל ממכבי תל אביב. גיא דיין שוב לא יוכל לפתוח ונראה כי הוא סובל ממחסום פסיכולוגי לחזור אחרי שחווה קרע בשריר. בר און ימשיך במערך של חמישה בקו האחורי. את מקומו של אבו זייד ימלא שגיב כהן ואת זה של אלטמן דור חוגי או דור כוכב.

      אצטדיון המושבה יהיה מלא והקופות לא צפויות להיפתח בשבת. 5,200 אוהדי מכבי תל אביב כבר רכשו כרטיסים ואת יתר 300 הכרטיסים שהוקצו להם ליציע המזרחי הם יסיימו עד כניסת השבת. הצד המערבי יהיה גם הוא מלא באוהדי הפועל פתח תקוה. 2,200 בעלי מנוי יש לקבוצה והיתר ירכשו כרטיסים. הכנסת הקבוצה תעמוד על 400 אלף שקל ובקיזוז ההוצאות יוותרו בקופה כ-270 אלף שקל, סכום מכובד מאוד.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

      בשיתוף קק"ל
      עומרי אלטמן שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
      ייעדר מול קבוצת האם. אלטמן/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

      למחרת התיקו המאכזב מול בית"ר ירושלים, הגיעו שחקני מכבי תל אביב לסיור במבשלת הבירה 'ג'מס' בפתח תקוה, שם מייצרים את הבירה של מכבי תל אביב. מצב הרוח היה מרומם עוד בטרם לגמו השחקנים מהבקבוקים.

      פאקו אייסטרן רמז במסיבת העיתונאים אתמול (חמישי) שהוא צפוי לפתוח במערך זהה לזה שפתח מול בית"ר. משמעות הדבר ששוב יישב קשר אחורי על הספסל ושחקן קדמי יותר יזכה לעלות בהרכב. מול בית"ר היה זה גל אלברמן שהוצא מההרכב ויש סיכוי שזה ימשיך גם במושבה. במקביל לדחיפה של הבאסקי להתקפה, הוא עבד אתמול באימון על הנעת הכדור של הקו האחורי ועל השתחררות מלחץ. "הבעיות שלנו מתחילות כשאנחנו מאבדים את הכדור", אמר פאקו לשחקנים. "אני רוצה שהכדור יהיה אצלנו לפחות 70 אחוז מהזמן".

      מכבי הביסה את הפועל פתח תקוה בגביע הטוטו, אבל מאז יצר עידן בר און תלכיד אחר. מחר תיהנה מכבי מחסרונם של חסן אבו זייד ועמרי אלטמן, המושאלים שלה אצל הקבוצה מאם המושבות. כמו כן, היא תקבל תמיכה מ-5,500 אוהדים שיישבו ביציע המזרחי. מעניין יהיה לראות אם פאקו ימשיך עם יואב זיו בהרכב על חשבון עמרי בן הרוש והאם הוא שוב יעדיף את ראדה פריצה כחלוץ מרכזי. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "איבדנו יותר מדי נקודות לאחרונה וזה לא מתאים לנו. נותנים כאן כבוד להפועל פתח תקוה, אבל אלה שלוש נקודות שצריך לאסוף".

      פאקו מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      לא נסוג מהמערך החדש. פאקו/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      שחר הירש: הפועל פתח תקוה

      שחר הירש כבש שערים חשובים להפועל פתח תקוה, אבל הוא עדיין לא עשה את המשחק שיגרום לראשי מכבי חיפה להחליט באופן סופי שהוא יהיה החלוץ של הקבוצה אחרי שיסיים את עונת ההשאלה להפועל פתח תקוה. משחק מול מכבי תל אביב זו ההזדמנות הכי טובה.

      מכבי תל אביב: טל בן חיים

      בן חיים עוד לא חזר לכושרו ממשחק הנבחרת מול בוסניה. גם הספסול לא הכניס אותו למסלול הנכון. מול בית"ר הוא פתח, לא אהב את החילוף ולא ברור מה יחליט לגביו המאמן מחר. אם יש שחקנים שצריכים להוריד מהתלות המוגזמת בערן זהבי, בן חיים צריך להיות אחד מהם.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גיא ברגר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 11000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully