וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קית' לנגפורד ודיאור פישר הוליכו את קאזאן לטופ 16

שחקני מכבי תל אביב לשעבר קלעו 16 נקודות כ"א, הרוסים ניצחו 60:73 את ז'לגיריס והתקרבו לבית של הצהובים בשלב הבא. גם אלבה ברלין התקרבה לשם. קוצ'ה העיפה את ולנסיה

שחקן קאזאן קית' לנגפורד. GettyImages
הטופ 16 הובטח. לנגפורד/GettyImages

המחזור התשיעי ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם שישה משחקים. במוקד יעמדו שלושת המשחקים בבית א', בו תרחישים רבים עדיין אפשריים. ריאל מדריד מחצה את דינמו ססארי בקלילות, בעוד יריבתה על המקום הראשון, אנאדולו אפס, הופתעה על ידי ניז'ני נובגורוד. קאזאן גברה על ז'לגיריס קובנה והבטיחה את מקומה בטופ 16. גם אלבה ברלין שם אחרי ניצחון על לימוז'. בבית ד' הבטיחה אולימפיאקוס את הפסגה, בעוד קוצ'ה ויטוריה עלתה רשמית לטופ 16 והעיפה את ולנסיה.

קאזאן - ז'לגיריס 60:73

הרוסים הבטיחו את מקומם בטופ 16, ז'לגיריס תוכל לעשות זאת רק במחזור האחרון. המחצית הראשונה הלכה צמוד: קית' לנגפורד קלע שמונה נקודות מצד אחד, ארתורס מילאנקיס קלע שמונה מהצד השני, והליטאים הוליכו 34:36 עם הירידה לחדרי ההלבשה. לנגפורד, דיאור פישר וג'יימס ווייט עמדו במרכז הריצה הרוסית ברבע השלישי, כשש וחצי דקות לסיום הראה לוח התוצאות 48:64 לקאזאן. משם ז'לגיריס לא ידעה כיצד לחזור. לנגפורד ופישר סיימו כקלעים המובילים עם 16 נקודות כל אחד, כשמנגד רק ג'יימס אנדרסון (12) תפקד בשורות המפסידה. קאזאן מתקרבת מאוד לבית ה' של הטופ 16, בו כבר נמצאת מכבי תל אביב.

אנאדולו אפס - ניז'ני נובגורוד 65:61

שתי הקבוצות הציגו משחק מפוזר, הירבו לאבד ומיעטו לקלוע. ההתמודדות הייתה צמודה לכל אורכה, אבל במצב של 61:62 לניז'ני, כשעל השעון 10 שניות, דימירטי חובצוב קלע שלשה וסגר עניין. חובצוב וטריי טומפקינס (8 ריבאונדים) קלעו 14 נקודות כל אחד אצל הרוסים, ייבגני באבורין הוסיף 13. סטפן לאזמה הוביל את אנאדולו עם 15 נקודות ודריו שאריץ' תרם 11, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

דינמו ססארי - ריאל מדריד 83:58

המומנטום השלילי של הבלאנקוס נקטע עם ניצחון מוחץ על הקבוצה שכבר הודחה מהמפעל, וכעת היא תעבור להתעסק במשחק היורוליג הבא - הקרב על הפסגה מול אפס. רבע רביעי מדהים של 7:29 סגר עניין, כשפליפה רייס (14) סיים כקלע המוביל אצל המנצחת, בשורותיה לא שותף אף שחקן ליותר מ-24 דקות. סרחיו יול הוסיף 12. אדגר סוסה קלע 18 לאיטלקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לימוז' - אלבה ברלין 71:65

הקבוצה הגרמנית הבטיחה את מקומה בשלב הטופ 16 ועשתה את זה בקלות יחסית. ג'אמל מקלין קלע 18 נקודות ב-7 מ-10 מהשדה, ווידאן סטויאנובסקי תרם 12 נקודות ב-14 דקות ואלבה הוליכה בבטחה לאורך מרבית המשחק, כולל בהפרשים דו ספרתיים וניצחה. ג'מאר סמית' הוביל את קלעי לימוז עם 15 נקודות ואדריאן מורמן קלע 10.

לבוראל קוצ'ה - ולנסיה 89:93

הדרבי הספרדי הלוהט הסתיים בניצחון הבאסקים, שהבטיחו מקום בטופ 16 והעיפו את יריבתם הישר ליורוקאפ. פביאן קוסר קלע 21, טימור שנגיילה הוסיף 15.

אולימפיאקוס - הכוכב האדום 59:64

זה הלך קשה, אך בסופו של דבר האימפריה היוונית ניצחה והבטיחה שתסיים בפסגת הבית. ואסיליס ספאנוליס הצטיין עם 15 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully