וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בניו יורק ניקס: כרמלו אנתוני וטים הארדוויי התעמתו

ברשת ESPN דווח יחסים עכורים בין השחקנים ועל עימות מילולי בין הכוכב לגארד שאיים לגלוש לעימות פיזי. מקור: "השחקנים מרבים להתווכח ולקלל אחד את השני אחרי משחקים"

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
בניקס אין חיבור על הפרקט ומחוצה לו. אנתוני/AP

איש לא ציפה שניו יורק ניקס תהיה אחת הקבוצות העונה ב-NBA, אבל הייתה ציפייה שעם פיל ג'קסון בהנהלה ודרק פישר על הקווים המועדון מהתפוח הגדול יהנה מרוח חדשהץ אולם המאזן העגוב של הניקס ושרשרת ההפסדים גורמים לסכסוכים בין השחקנים, ונראה שהבעיה היא לא רק מקצועית. ברשת ESPN מדווחים שבשבוע שעבר, כשהניקס שיחקו נגד ברוקלין והיו בעיצומו של רצף הפסדים, גארד הקבוצה טים הארדוויי ג'וניור צעק על כוכב הקבוצה כרמלו אנתוני "קח את הריבאונד" והתעמת עם הפורוורד. "כרמלו אנתוני ניגש אל הארדוויי ושאל אותו אל מי הוא חושב שהוא מדבר. לפי אחד המקורות, אנתוני אמר לו שהוא ירביץ לו בחדר ההלבשה".

"בסופו של דבר לא הייתה שום תקרית פיזית, אך העימות הזה מרמז על היחסים העכורים בין שחקני הניקס, שרשמו את פתיחת העונה הגרועה שלהם בהיסטוריה עם מאזן של 19:4", נכתב ב-ESPN. מקור בקבוצה אמר לתקשורת האמריקאית: "השחקנים מרבים להתווכח ולקלל אחד את השני אחרי משחקים". בנוסף, כך דווח, התקפת המשולש עליה מעקש דרק פישר, תורמת למתיחות בקבוצה ולחוסר שביעות רצון אצל חלק מהשחקנים.

בזיעת אפכם אולי תצליחו: המספרים של העונה ב-NBA
מתחילים להרכיב את המכונה: השחקן ששינה את הדינמיקה של קליבלנד

מאמן ניו יורק ניקס דרק פישר. AP
ההתעקשות שלו על התקפת המשולש לא תורמת. פישר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully