וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק ג'ונסון: "אני מקווה שהלייקרס יפסידו בכל משחק"

כוכב העבר של הקבוצה סיפק אמירה פרובוקטיבית שנובעת משיטת הלוטרי שמיטיבה עם הקבוצות החלשות. בריאנט הרגיע: "הוא מדבר מנקודת מבט של בעלים". מג'יק השיב: "אנחנו זקוקים לסופרסטאר"

מג'יק ג'ונסון. AP
"אני רציני". מג'יק ג'ונסון/AP

מג'יק ג'ונסון ממשיך לספק כותרות, והפעם בהתבטאות נדירה סביב רצונו לראות את קבוצתו לשעבר, לוס אנג'לס לייקרס, מפסידה בעיקר בגלל שיטת הלוטרי שמיטיבה דווקא עם הקבוצות המפסידות. בראיון שנערך עימו בניו יורק סיטי הוא סיפר כי היה רוצה לראות את הלייקרס מפסידה בכל אחד מהמשחקים עד סוף העונה. "אני מקווה שהלייקרס יפסידו בכל משחק", אמר ג'ונסון. "אם אתה כבר הולך להפסיד, אז תפסיד. אני רציני".

כידוע, הלייקרס הגיעו למשחק נגד סקרמנטו עם המאזן הגרוע השני במערב והחמישי ב-NBA. אלא שתשע נקודות מתוך ה-32 הגיעו ב-3:14 דקות האחרונות והוליכו את לוס אנג'לס לקאמבק נהדר ברבע האחרון ולניצחון 95:98.

בזיעת אפכם אולי תצליחו: המספרים של העונה ב-NBA

לברון: "זה לא רע עבור שחקן שאמרו עליו שהוא לא קלע"

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"הוא לא רוצה להפסיד". קובי בריאנט/AP

"הוא רגיל להיות בעלים והוא בעלים בדודג'רס", ניסה בריאנט להסביר את הדברים. "הוא היה הבעלים של הלייקרס. הוא מדבר מנקודת מבט כזו. אני חושב שהאוהדים, או אני מקווה חלקם, חכמים מספיק כדי להבין את נקודת המבט שלו כבעלים. אני מבין אותה. מג'יק הוא אחד השחקנים הכי תחרותיים בכל הזמנים. הוא לא רוצה להפסיד. מנקודת מבט של בעלים, הדעה שלו נובעת מכך שהוא רוצה לקבל בחירות בדראפט ולהפוך את הקבוצה ליותר תחרותית.

בהמשך מג'יק סיפק הבהרה לדברים שלו, וכתב: "בשנה שעברה בדראפט לא היו סופרסטארים. השנה יש שלושה-ארבעה סופרסטארים בקולג' ואנחנו זקוקים לאחד מהם. אני לא רוצה שהקבוצה תסיים במרכז הטבלה ותקבל בחירות 10-14 מכיוון שהם לא יעשו לנו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully