וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "זה לא רע עבור שחקן שאמרו עליו שהוא לא קלע"

קליבלנד רשמה ניצחון שמיני רצוף, לברון הלוהט השווה את שיא השלשות של מארק פרייס בקליבלנד ושלח עקיצה. הפרשנים מחמיאים להגנה המשתפרת של בלאט ("התהדקה כמו אגרוף") ולג'וקר החדש

לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
בשביל זה הוא הגיע. לברון/רויטרס

למרות העומס היחסי (חמישה משחקים בשמונה ימים), למרות שפיגרה ב-14 הפרש ברבע השלישי, למרות שטורונטו נראתה מצוין כשקלעה ב-65 אחוז מהשדה במחצית השנייה, קליבלנד הצליחה לרשום הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון שמיני ברציפות, כשגברה 101:105 על טורונטו, בזכות תצוגה מרשימה של לברון ג'יימס (35 נקודות).

המספרים של המשחק

* ההגנה של קליבלנד תפקדה ברגעי האמת: טורונטו קלעה ברבע האחרון רק 13 נקודות (אחרי 33, 30 ו-25 בשלושת הרבעים הראשונים) ב-6 מ-20 מהשדה.

* אבל קליבלנד עדיין תלויה בהתקפה: כשהקאבס קולעים 100 נקודות ומעלה העונה, הם במאזן 1:12. כשהם קולעים פחות מ-100, הם במאזן 6:1. כעת קליבלנד עם 11 ניצחונות רצופים כשהם קולעים יותר מ-100.

* 35 הנקודות של לברון ג'יימס קטעו רצף של 11 משחקים שבהם קינג ג'יימס לא מגיע ל-30 נקודות - הרצף הכי ארוך שלו מאז עונת הרוקי.

* לברון קלע את השלשה ה-802 שלו במדי קליבלנד, והשתווה לשיאן המועדון מארק פרייס.

* טורונטו, מוליכת המזרח, ניצחה 39 משחקים ברציפות כשהיא מגיעה לרבע הרביעי ביתרון. עד הערב.

* קליבלנד רושמת שמונה ניצחונות רצופים לראשונה מאז מארס 2010.

* קווין לאב קלט "רק" 9 ריבאונדים, וקטע רצף של חמישה משחקים עם דאבל דאבל.

שחקן קליבלנד קאבלירס, מת'יו דלבדובה. רויטרס
מחמאות מלברון והפרשנים. דלבדובה/רויטרס

ציטוטים

לברון קלע שלשה קריטית שקבעה 99:102 לקליבלנד 40 שניות לסיום, נראה נרגש ונסער, פנה לקהל וצעק משהו לעבר האוהדים ביציעים. כשנשאל במסיבת העיתונאים מה בדיוק צעק, הוא היתמם. "לא יודע בדיוק, זה היה בלהט הרגע, זה היה סל חשוב". אבל כמובן שלברון ידע מה הוא צעק, כי כל העיתונאים שמעו את זה. "בשביל זה הגעתי לכאן!", קרא ג'יימס, שמיד הודה בחיוך בפני התקשורת: "כן, זה מה שאמרתי".

גם דייויד בלאט התייחס לצעקה האמוציונלית של לברון: "אני יודע בשביל מה הוא הגיע לקליבלנד, ואני יודע למה הוא בא לקליבלנד. כי הוא רוצה להיות פה. אז אולי המאמץ שכולכם ראיתם ואולי כל מה שהוא נתן הלילה על המגרש עבור הקבוצה והאוהדים ממחיש את זה".

בלאט התייחס למשחק ואמר ש"טורונטו עלתה לוהטת למשחק, ולא הצלחנו לעצור אותם בהתחלה, הייתה להם מחצית ראשונה נפלאה. אבל ברבע האחרון הגברנו אנרגיות בהגנה, עשינו כמה התאמות בהגנה, כך שזה ניצחון קשה מאוד, קשוח מאוד".

לברון על השוואת שיא השלשות של פרייס: "עבור שחקן שלפני שהוא בא לליגה אמרו עליו שהוא לא קלע - זה מראה שעבדתי לא מעט על המשחק שלי". על ההגנה של הקאבס ברבע האחרון: "זה מה שניצח לנו את המשחק, כל עצירה שלנו הייתה מצוינת".

מת'יו דלבדובה חזר לקליבלנד אחרי 15 משחקים שמהם נעדר בגלל פציעה בברך. הוא נתן דקות טובות כבר מול ברוקלין, אבל הלילה שיחק את כל הרבע הרביעי, שבו עצר את קייל לאורי (שקלע רק 2 ברבע). "דלי הוא בחור שתמיד התעלמו ממנו ואמרו שהוא לא מסוגל", אמר ג'יימס על דלבדובה, "לב גדול והשקעה תמיד יחפו על הרבה דברים שאתה לא יכול לעשות. אני אקח כל שחקן כזה לקבוצה שלי".

עוד באותו נושא

מתחילים להרכיב את המכונה: בלוג המעקב אחרי בלאט ולברון

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד. AP
הכול עובד. בלאט/AP

מה אמרו בתקשורת

כריס פדור מ"cleveland.com" החמיא לדלבדובה: "זה משחק שקנה לו את המקום ברוטציה של בלאט. אם אנשים תהו למה המאמן בלאט בוחר לסיים עם דלבדובה את המשחקים, הלילה הוא הראה מדוע. זה הריבאונדים. האנרגיות. ההגנה. הוא יודע מה לתת, ולעשות את ההבדל. החמישיות הכי יעילות של קליבלנד העונה כללו אותו, וזה לא מקרי".

מט מור מ"cbssports" מחמיא להגנה של הקאבס: "זה היה פשוט ניצחון נהדר. 40 דקות הרפטורס שיחקו כדורסל נהדר, ניצלו מיס-מאצ'ים, הגנו נהדר על לברון, שיחקו חכם יותר מקליבלנד. אבל אז ברבע הרביעי ההגנה של קליבלנד התהדקה כמו אגרוף. הם פתרו את כל הבעיות ומילאו את החלל מתחת לסל, ומתיו דלבדובה באמת סיפק את הניצוץ, קבר שלשות ונתן הגנה אזורית נהדרת... ניצחון גדול לקאבס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המפלילה של לברון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובינתיים בארצות הברית ממשיכים לעסוק בביקורם של הנסיך וויליאם והנסיכה קייט במשחקה של קליבלנד, ובעיקר דנים בפרסומים באנגליה לפיהם לברון עבר על הקוד המלכותי כאשר הניח את ידו על כתפה של קייט, מהלך שלא מקובל בבריטניה. אלא שמנגד נשמעו טענות לפיהן מחוץ לבריטניה מעדיפים השניים שהאנשים שאיתם הם מרגישים יחושו בנוח, וגורם המקורב לשניים אמר: "כשהם פוגשים אנשים, הם רוצים שהשיחה תתקיים מבלי שהאדם השני יהיה מוטרד יותר מדי איך להתנהג עימם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully