וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן וסטיט קיבלו הוראה לא להגיע לאימון: "מבררים את כל העובדות"

7.12.2014 / 16:21

בקבוצה ממשיכים לעסוק בצמד שנעצר על שימוש בסמים. שחקן ששיתף עמם פעולה בהפועל תל אביב: "לא מפתיע, אבל הם לא נוף חריג". וגם: הקבוצה שחשדה בשחקן בשימוש בסמים ושחררה אותו

דמונטז סטיט שחקן מכבי חיפה. AP
ישוחרר ביממה הקרובה. סטיט/AP

מכבי חיפה תשוב היום (ראשון) להתאמן לאחר אירועי הלילה האחרון בו נעצרו לחקירה שחקני הקבוצה ג'ף אלן ודמונטז סטיט בחשד לשימוש במריחואנה. השניים נעצרו לאחר ששוטרים נקראו לדירתם בשל רעש חריג בשעה מאוחרת, ובחיפוש במקום נמצאו 30 גרם של מריחואנה. בחקירתם הודו השניים בשימוש בחומרים, ושוחררו בערבות על ידי מנהל הקבוצה עידו קוז'יקרו. שלושה שחקנים נוספים היו בדירה בעת המעצר, אך משטרת מרחב חוף החליטה שלא להזמינם לחקירה בשלב הזה.

בחיפה צפויים להודיע היום או לכל היותר מחר על שחרורם של השניים. המשמעות היא שאם הירוקים לא יצליחו להנחית שחקן כבר מחר בארץ הם צפויים להופיע למשחק הליגה נגד עירוני נהריה ביום שלישי עם שני זרים בלבד. אגב חיפה ניהלה מגעים מתקדמים להחתמתו של הגארד האמריקאי לירוי היקרסון, ששיחק עם הקבוצה במסע המשחקים בארצות הברית, אך כעת נראה שבשל המצוקה בחילופי השחקנים, והצורך בלמצוא רכז ושחקן גבוה נוסף לא יוכלו לצרף אותו.

"כרגע קיבלנו החלטה שהשחקנים לא מגיעים לאימון כי העניין נמצא עדיין בבדיקה", אמר לוואלה! ספורט סגן יו"ר הירוקים ארנון שירן, "אני צריך לדעת באמת מה היה שם, לא פשוט לקבל את זה מהמשטרה, דיברנו עם השחקנים ובדקנו את החוזים וכל מיני דברים כדי שאני אוכל לדבר עם הבעלים של הקבוצה עוד כמה זמן ולדעת מה אנחנו עושים. יש לחצים מכל מיני צדדים אבל אנחנו צריכים לדעת קודם את העובדות".

שחקן הפועל תל אביב ג'ף אלן מאוכזב. מגד גוזני
גם בהפועל תל אביב הוא וסטיט היו ידועים כשחקנים שאוהבים לבלות. ג'ף אלן/מגד גוזני

לוואלה! ספורט נודע במהלך הימים האחרונים כי סטיט ואלן אינם שני השחקנים היחידים העונה בארץ שנחשדו בעבירות סמים, אלא שבניגוד לשניים, לפחות מקרה אחד טופל ככל הנראה בתוך כותלי המועדון. "התחלנו לחשוד בשחקן כבר שבוע בתוך האימונים", מספר יו"ר של הקבוצה שלטענתו שחרר שחקן בשל שימוש בסמים, "הוא היה מגיע מאוחר מאוד לאימונים, וזה לא היה נראה רציני. קראנו אותו לשיחה, הוא עמד לוועדת משמעת, והוא התיישר לכמה ימים, ושוב התחיל להגיע מאוחר ולבלות. שלחתי את מנהל הקבוצה אליו הביתה, הוא אמר שהוא ראה אצלו סמים, עדכנו את הסוכן ושלחנו אותו הביתה".

סטיט ואלן הגיעו לחיפה מהפועל תל אביב שם לא הופתעו מהעובדה שמדובר בשניהם: "הם לא נוף חריג בכדורסל הישראלי", אמר אחד השחקנים ששיתף עמם פעולה, "גם הם אוהבים לחגוג ולצאת. יש פה לא מעט זרים שמעשנים, ולא רק זרים, אבל יודעים לעשות את זה בצורה שלא יתפסו אותם".

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן אמר: "הופתעתי באמת כי זה שני חבר'ה על הכיפאק. לא הייתה להם הפרת משמעת אחת ברמה של התחצפות, שני חבר'ה באמת טובים שבאים לשחק כדורסל ורוצים ליהנות. לא הייתה לנו אף בעיה אחת, בגלל זה הופתעתי". על נושא הסמים בכדורסל הישראלי אמר: "זה סתם להיתפס בלי הוכחות ולהגיד משפט, כל אחד יכול להמציא משפט כלשהו ולהגיד כולם ככה או כולם אחרת, לא עולה כסף לדבר. לא רוצה להאמין שזה כולם או מרביתם, מדובר בשחקנים שרוצים לעשות קריירה, לא צריך להטיל כתם על כולם. אני מאמין שזה מקרה נקודתי".

אחת הטענות הבולטות לגבי החזרתם של שחקנים לשנה שנייה ושלישית בישראל בקבוצות שונות מאלה שבהן הם שיחקו בהתחלה היא הרצון של השחקנים לחזור לסגנון החיים בישראל: "לא עובדים פה כמו שצריך, אני הייתי בהרבה השתלמויות באירופה, ופה זה שכונה", אומר מאמן בליגת העל. "באמת שהזרים פה מגיעים לגן עדן. זה לא רק זה שמדברים פה אנגלית ברמה גבוהה וכולם נחמדים, אתה יכול לקום בצהריים לאימון אחרי שבילית כל הלילה וזה יפה ומקובל. סמים? אני יודע שבכל פעם ששחקן בקבוצה שלי היה רק חשוד, הייתי מבקש מההנהלה שתבקש ממנו לעשות בדיקה, אם היה מתנגד, היה עולה על המטוס".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רמי כהן יושב ראש הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"אני מאמין שזה מקרה נקודתי". רמי כהן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully