וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'ף אלן ודמונטז סטיט נעצרו בחשד לשימוש בסמים

7.12.2014 / 8:04

בחיפוש שעשתה המשטרה בדירת אחד השחקנים התגלתה כמות של 30 גרם מריחואנה. השניים הודו בחקירתם בנעשה ושוחררו בערבות. בקבוצה שוקלים לשחררם באופן מיידי. "זאת יריקה בפנים של רוזן". המנהלת: "נדרוש שיושעו לתקופה משמעותית"

ג'ף אלן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדירה שהו שלושה שחקנים נוספים, שעשויים לקבל היום זימון לחקירה בנושא. ג'ף אלן/אדריאן הרבשטיין

ג'ף אלן ודמונטז סטיט, שחקני מכבי חיפה, נעצרו הלילה (בין שבת לראשון) בחשד לשימוש במריחואנה, הודו בחקירתם בנעשה ושוחררו בערבות על ידי אנשי הקבוצה. על פי המיוחס לשניים, שכנים שגרים בסמוך לדירתם התקשרו למשטרה בעקבות רעש חריג שהושמע בשעת לילה מאוחרת, וכשהגיעו השוטרים לדירה התגלתה כמות של כ-30 גרם מריחואנה. בדירה שהו שלושה שחקנים נוספים. המשטרה לא תזמן את החשודים לחקירה נוספת.

בקבוצה גילו על הנעשה לאחר שהשחקנים התקשרו אליהם וביקשו מנציגים להגיע לתחנה. במועדון צפויים לנקוט בצעדים משמעתיים כנגד השחקנים, וככל הנראה לשחררם בעקבות ההתנהגות. תגובת הקבוצה: "המועדון מודע לעניין שבו מעורבים שחקני הקבוצה. אנחנו ממשיכים לאסוף מידע בנושא ובינתיים אין לנו תגובה נוספת בעניין".

בשנים האחרונות שמועות על שימוש של שחקני כדורסל בסמים סובבות את הענף. אחד המקרים האחרונים בהם נתפס שחקן משתמש בסמים התרחש בעונת 2011/12 כשגארד מ.כ הבקעה דנילו פינוק נעצר לאחר שנמצאו בדירתו סמים במהלך מסיבה. בעלי מ.כ הבקעה דורון הרציקוביץ' החליט לשחרר את פינוק, אחד השחקנים המובילים של הקבוצה, בעקבות אותה התנהגות.

הבעלים של מכבי חיפה ג'ף רוזן. יוסי ציפקיס
"לא החליט עדיין איך להתנהג במקרה הזה". רוזן/יוסי ציפקיס

חיפה תשוב היום לאימונים, כשנכון לשעות הבוקר עדיין לא הוחלט האם לאפשר לאלן וסטיט להתאמן, או להשעות אותם עד לקבלת החלטה סופית בעניינים. מקורבי ג'ף רוזן אמרו כי הבעלים נפגע מאוד מההתנהלות של השחקנים: "אלה שחקנים שג'ף תמך בהגעה שלהם, וזאת יריקה בפנים שלו. הוא לא החליט עדיין איך להתנהג במקרה הזה, אבל ייתכן מאוד שהם ישוחררו".

אחת הבעיות שעומדות בפני חיפה היא שבמקרה של שחרור שניהם וצירוף שני שחקנים במקומם, היא תסיים את מכסת החילופים שלה, כשבאפשרות חיפה אף לשחק עם חמישה זרים, "זה לא יהיה שיקול במכלול השיקולים אם לשחרר אותם או לא", אומר מקורב לרוזן, "אבל בהחלט אנחנו מקווים שבאיגוד הכדורסל ובמנהלת הליגה יתחשבו במקרה הזה, לא יכול להיות שהאלטרנטיבות שלנו תהיינה לשחק עם שחקנים שחשודים בעבירות סמים או לרדת ליגה".

תגובת מנהלת הליגה: "מנהלת הליגה רואה בחומרה רבה את האירוע אמש בחיפה אשר הביא למעצר שני שחקני מכבי חיפה. אם נכונים הפרטים, המנהלת תדרוש כי השחקנים יושעו לתקופה משמעותית. המנהלת מגנה בתוקף כל שימוש בסמים על אחת כמה וכמה שמדובר בספורטאים פעילים ומבקשת מהקבוצות להבהיר זאת לשחקנים בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully