וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "אני מאוד נרגש, החבר'ה קיבלו אותי מאוד יפה"

הרכז יערוך הופעת בכורה במדי ניו אורלינס מול לוס אנג'לס קליפרס: "אני משתלב במהירות". מונטי וויליאמס: "עשיתי עליו מחקר, כל מה ששמעתי שזה שהוא קודם כל מנהל משחק, ואחר כך סקורר"

גל מקל רכז דאלאס מאבריקס. AP
הרשים את הפליקנס בטרום העונה. מקל/AP

גל מקל יערוך הלילה (בין שבת לראשון, 5:30) הופעת בכורה במדי ניו אורלינס, שתתארח אצל הקליפרס. הערב, עוד קודם לכן, דיבר לראשונה הרכז הישראלי על קבוצתו החדשה, וקיבל מחמאות גם מממאנו, מונטי וויליאמס.

"אני מאוד נרגש", אמר מקל. "הייתי עם הקבוצה רק יום אחד, אבל החבר'ה קיבלו אותי מאוד, מאוד יפה. הייתי מחוץ לכדורסל לכמה שבועות. אני מאוד רעב לשחק ומאוד מאמין שאוכל לעזור לקבוצה. אני משתלב במהירות. זה ה-NBA, אתה חותם יום אחד, ומשחק למחרת. היה לי משחק טרום עונה מצוין מול הפליקנס. אני יכול להריץ את הקבוצה מעמדת הפוינט גארד, לפנות את השחקנים, לעזור בהגנה וליצור זריקות. אני רכז טבעי".

מונטי וויליאמס סיפר: "עשיתי עליו קצת מחקר, דיברתי עם מאמנו הקודם, וכל מה ששמעתי זה שהוא קודם כל מנהל משחק מסקורר. אני אוהב את זה שהוא יכול למסור. הוא גארד גדול. אני אוהב איך שהריץ את דאלאס בטרום העונה. יכול להיות שהוא מתבגר כשחקן. אני יכולים להיעזר במנהלי משחק נוספים בפרקט. כשיש לך שחקנים שיכולים לקלוע כמו ריאן אנדרסון, אתה צריך מנהלי משחק עם חכמת משחק ויכולת למסור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully