וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיובן: "טוב, אנחנו יודעים מי הבא שיקלע נגדנו 30 נקודות"

הבעלים של דאלאס פרגן לשחקנו לשעבר, גל מקל, שחתם בניו אורלינס. ריק קרלייל: "הוא ישתלב נהדר". מייסון גינסברג מ-ESPN: "הוא לא יהיה המושיע, אבל ימלא תפקיד שהקבוצה נואשת לו"

גל מקל דאלאס מאבריקס מול אנתוני דייויס ניו אורלינס פליקנס. AP
יהיה מעניין בניו אורלינס. מקל ודייויס/AP

"יופי בשבילו. טוב, אנחנו יודעים מי השחקן הבא שיקלע נגדנו 30 נקודות. אני שמח עבורו". כך הגיב מארק קיובן, הבעלים של דאלאס מאבריקס, לידיעה על חתימתו הלילה (בין שישי לשבת) של גל מקל, ששיחק בקבוצה הטקסאנית בעונה שעברה, בניו אורלינס.

גם מאמן המאבס, ריק קרלייל, פרגן למקל: "אני מאוד שמח עבורו. הוא יעשה שם עבודה נהדרת. הוא ישתלב מצוין בניו אורלינס".

דאלאס החליטה לוותר על מקל לפני קצת יותר מחודש ולצרף במקומו בחזרה לקבוצה את ג'יי ג'יי בראה, שזכה עמה באליפות ההיסטורית שלה. מקל, ששיחק 31 משחקים בלבד בעונת הבכורה שלו בליגה בשל פציעה בברך ימין ורשם 2.4 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק, ינסה כעת להשתלט על עמדת הרכז המחליף של ג'רו הולידיי בפליקנס, שפתחו את העונה במאזן 9:8 ומתהדרים באחד הכוכבים הגדולים בליגה, אנתוני דייויס.

הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן. Lm Otero, AP
קיובן מפרגן/AP, Lm Otero

בבלוג שעוסק בפליקנס ב-ESPN התפנה מייסון גינסברג לכתוב טור ארוך על הגעתו של מקל לביג איזי: "מקל הצטרף בעיקר בשל המחסור בעומק בעמדת הגארד, שנובע מהפציעה של אריק גורדון. הנתון המרשים ביותר של מקל בעונת הרוקי שלו היה 7.5 אסיסטים על כל 36 דקות של משחק, מה שהכניס אותו לטופ 10 בליגה בקטגוריה הזו לצד שחקנים כמו רוביו, רונדו, לאוסון, פול, וול, ווסטברוק, קרי וטיג. כמובן שהוא שיחק בעיקר מול רכזים מחליפים והוא גם קלע רק 25 אחוז לשלוש. בהתחשב בהיסטוריה שלו, לא נראה שהנתון הזה הוא יוצא דופן ולא כדאי לבנות על יותר מדי נקודות מכיוונו".

גינסברג המשיך: "אם צריך להשוות לגארד עבר של ניו אורלינס, אני חושב שג'רביס ואסקס הוא השוואה מתאימה. מקל לא קלע ברמה של ואסקס, אבל שניהם מייצרים מעבר לזה דברים די דומים על המגרש. האם מקל יהיה המושיע של הספסל של הפלקינס? קשה להאמין, אבל הוא ימלא תפקיד שהקבוצה זקוקה לו נואשות. כזה של מוסר טוב ומישהו שיכול לארגן את הקבוצה ולייצר מצבים פנויים לחברים שלו".

גינסברג גם הביא תגובות של חבריו, כתבים של דאלאס, על החתמתו של מקל. אחד מהם, קירק הנדרסון, כתב: "החתמה טובה. שחקן טוב, ראייה משחק טוב, משחק קשוח בהגנה. איטיייי". אחר, בשם בובי קראלה, הוסיף: "הוא ממש טוב בלתת את המסירה הנכונה ויסתדר טוב עם דייויס ואשיק. קשה לו לקלוע מרחוק. הוא נראה כל כך הרבה יותר טוב בפריסיזן מאשר בעונה שעברה. הרבה יותר נינוח עם קצב המשחק". האל בראון תרם את חלקו: "לא קלע גדול. איטי. עושה החלטות נכונות, אבל לא מוסר מהר מספיק. מצד שני, הוא לומד מהר, אי קיו גבוה, מוסר בחסד".

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully