וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל חתם בניו אורלינס

הפליקנס הודיעו באופן רשמי על החתמתו של הרכז הישראלי, שחוזר ל-NBA קצת יותר מחודש אחרי ששוחרר מדאלאס וישתף פעולה עם אנתוני דייויס. מקל יהיה בסגל במשחק הקרוב מול הקליפרס ובהמשך השבוע יתארח אצל המאבריקס ויארח את בלאט וקליבלנד

גל מקל דאלאס מאבריקס. AP
מקבל צ'אנס חדש. מקל/AP

עכשיו זה רשמי. גל מקל, הרכז הישראלי ששיחק בעונה שעברה בתור רוקי במדי דאלאס מאבריקס, חוזר ל-NBA לאחר שחתם בניו אורלינס פליקנס.

הקבוצה מהביג איזי הוזכרה בימים האחרונים בעניינו של מקל והלילה (בין שישי לשבת) היא הודיעה באופן רשמי על החתמתו של הגארד בן ה-26. מקל ילבש בניו אורלינס את הגופיה מספר 24 (אחרי שלבש את הגופיה עם המספר 33 בימיו בדאלאס) ויהיה בסגל כבר במשחקה של הקבוצה בלילה הקרוב (5:30, אור ליום ראשון) בלוס אנג'לס מול הקליפרס.

הפליקנס הודיעו שבהתאם למדיניות המועדון, תנאי העסקה עם מקל לא ייחשפו. החתמתו של השחקן בקבוצה, עליה דיווח לראשונה כתב ה-NBA הבכיר של רשת ESPN, מארק שטיין, כבר בערב יום חמישי החולף, התאפשרה לאחר שבעיות הוויזה שלו נפתרו. אותן בעיות ויזה מנעו את חתימתו באינדיאנה לפני כשלושה שבועות, זמן קצר לאחר שנופה מדאלאס לטובת החתמתו של ג'יי ג'יי בראה, שחזר לקבוצה הטקסאנית. מקל גם נבחן בלוס אנג'לס לייקרס, אולם בסופו של דבר נחת בניו אורלינס.

גל מקל דאלאס מאבריקס מול אנתוני דייויס ניו אורלינס פליקנס. AP
מקל יהנה משיתוף פעולה עם אחד מכוכבי הליגה, אנתוני דייויס/AP

כעת יזכה הישראלי לשתף פעולה עם אחד השחקנים הטובים בעולם, אנתוני דייויס, שמציג עד כה יכולת של MVP. הרכז הראשון של הקבוצה הוא ג'רו הולידיי, אולם נכון לרגע זה אין לו ממש מחליף ומקל יוכל להיכנס לפוזיציה טובה מבחינתו. ג'ימר פרדט ואוסטין ריברס מתופקדים יותר בעמדה מספר 2 ואילו הרוקי ראס סמית' ממעט לקבל דקות. פציעתו של אריק גורדון, שצפוי להיעדר מספר שבועות, הוסיפה לבעיות בעמדת הגארד אצל הפליקנס, מה שהוביל לשידוך עם מקל, שהרשים מאוד בליגת הקיץ האחרונה. את עונתו הראשונה בליגה הוא סיים עם 31 משחקים (בשל פציעה בברך ימין) ועם 2.4 נקודות ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק

מאמנה של ניו אורלינס הוא מונטי וויליאמס והיא מחזיקה במאזן 9:8 לאחר שהובסה במשחק האחרון מול גולדן סטייט. כאמור, המשחק הבא של ניו אורלינס יהיה נגד הקליפרס ואחריו הם יישארו בעיר המלאכים למשחק נוסף, הפעם מול הלייקרס, בלילה שבין ראשון לשני. אגב, בלילה שבין רביעי לחמישי (3:00), מקל יחזור לדאלאס, למפגש מול האקסית. יומיים לאחר מכן, בין שישי לשבת בעוד שבוע בדיוק (3:00), הוא ייארח את דיוויד בלאט וקליבלנד, כך שבהחלט יש למה לצפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully