וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט לינהארט: "אני מאמין שאני יכול לשחק, מה עוד אני יכול לעשות?"

3.12.2014 / 13:31

למרות כוונתה של מכבי תל אביב להחליף אותו, לינהארט מבהיר: "אני שומר על גישה טובה. זה מה שקורה במכבי לפעמים, אני יודע על כך ממקרים אחרים בעבר". בקבוצה בודקים אפשרות לצרף את הסנטר היווני יאן וויוקאס

one

צפו בתקציר הניצחון של מכבי תל אביב על בני הרצליה

מכבי תל אביב מתרכזת בהכנות לקראת המשחק ביתי מחר (חמישי) נגד אלבה ברלין, אך מאחורי הקלעים כבר עוסקים בקבוצה באיתור שחקנים. כזכור, גיא גודס מעוניין להחליף שלושה שחקנים: מרקיז היינס, נייט לינהארט ואלכס מאריץ'. לגבי מאריץ' כבר התקבלה החלטה סופית לשחררו, וב-22 בדצמבר עם תום חוזהו הוא צפוי לעזוב. השחרור של לינהארט והיינס תלוי אם יימצא מחליף כשבמקביל ישנם חילוקי דעות בין גודס לבין ההנהלה שסבורה כי לא השתמשו נכון בהיינס.

לפני כשבוע הגיע סוכנו של לינהארט לישראל ושוחח עם אנשי מכבי תל אביב. לינהארט התייחס בשיחה עם וואלה! ספורט לגבי מצבו, ואמר: "ברור שאני מאמין שאני יכול לשחק במכבי וזו הסיבה שאני נלחם באימונים ובכל יום. אם לא הייתי מאמין, לא הייתי כאן, אבל אני שומר על גישה טובה בעניין. מה אתה עוד יכול לעשות? אני נמצא במועדון הכדורסל הכי טוב באירופה, אני פה בישראל ומזג האוויר מצוין. אין לי על מה להתלונן".

היינס ייחתך ממכבי תל אביב? "אני עובד קשה ומרגיש טוב"

גארד הפועל תל אביב דוראנד סקוט: "נותן למשחק להגיע אליי"

דני פרנקו: "נחושים לעשות כל מה שצריך כדי לנצח את פרטיזן בלגרד"

שחקן מכבי תל אביב נייט לינהארט. יוסי ציפקיס
שומר על אופטימיות. לינהארט/יוסי ציפקיס

לינהארט נשאל גם איך הוא מסביר את מה שקורה איתו העונה, ואמר: "אין לי הרבה מה להגיד. זה מה שקורה במכבי לפעמים, אני יודע על כך ממקרים אחרים בעבר. זה תהליך. אני שמח להיות במכבי ולתרום בכל דרך שאוכל לניצחונות. אין מה לדבר עם גיא גודס על כך, אלא פשוט להמשיך את מה שאני עושה שזה לעבוד קשה באימונים ומתי שירצו שאשחק אהיה מוכן. זה כל מה שאני יכול להגיד בעניין".

על כך שישנם גורמים בקבוצה שסבורים כי עליו לשחק יותר, השיב השחקן: "כיף לשמוע על כך, אבל זו לא ההחלטה שלי. כל מה שאני יכול לעשות זה להיות מוכן ברגע שיקראו לי לשחק ואז אני רוצה להראות את הכי טוב שאני יכול לעשות בכל יום, לשחק חזק, להתאמן בכל יום והדברים יסתדרו מעצמם".

יאן וויוקאס שחקן פנאתינייקוס. AP
מועמדותו נבדקת. וויוקאס/AP

בינתיים בקבוצה נבדקים מספר שמות, כשלוואלה! ספורט נודע שאחד השמות שהועלו הוא של היווני יאן וויוקאס המשחק במדי גלאטסראיי הטורקית. כרגע השחקן עדיין משחק בטורקיה, אולם מצבו בקבוצה מעורער וייתכן שישוחרר. עם זאת, למרות שמכבי תל אביב בודקת אפשרות לצרפו יש לציין כי הוא לא נמצא בראש סדר העדיפויות של הצהובים ובקבוצה אומרים לגביו כי "הוא אופציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully