וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינס ייחתך ממכבי תל אביב? "אני עובד קשה ומרגיש טוב"

2.12.2014 / 10:59

המאמן גודס רוצה להחליף את הגארד האמריקאי, בהנהלה יש גורמים שסבורים שהוא עדיין לא מיצה את הפוטנציאל שלו. וויצ'יץ': "הראש במשחק נגד אלבה ביום חמישי, עד אז לא נעשה שום דבר"

one

במכבי תל אביב נרשמה שביעות רצון מהניצחון על בני הרצליה אמש (שלישי) ביד אליהו. זה היה ניצחון הבית הראשון של הקבוצה אחרי למעלה מחודש והמנהל ניקולה וויצ'יץ' אמר בסיום: "מה שחשוב עכשיו הוא המשחק ביום חמישי מול אלבה ברלין. חשוב לנו לנצח בבית ולהבטיח את המקום שלנו בטופ 16. לגבי בריאן רנדל – החלטנו שהוא ישחק כדי 'להרגיש' את הפרקט. הוא מרגיש טוב, אבל הוא לא יכול היה להתאמן איתנו הרבה".

למרות הניצחון, המאמן גיא גודס לא הסתיר את חוסר שביעות הרצון ממרקיז היינס וגם התקשה לאשר שהגארד האמריקאי ימשיך בקבוצה. גודס אמר: "מרקיז שיחק 17 דקות , הרבה מהן בגארבג' טיים. ההחלטות שלו היו בסדר, אבל אני רוצה לראות אותו אסרטיבי בדברים מסוימים. אי אפשר להגיד שהוא לא מקבל דקות. הוא צריך לשפר את הקליעה, השמירה והשלשות שלו כדי להעלות את האחוזים שלנו".

לא ברור אם דבריו של גודס הם מסר לשחקן או להנהלה, אולם ברור שהמאמן חפץ להחליפו כבר עתה. כבר לפני מספר שבועות ביקש גודס להחליפו, אבל גורמים במכבי תל אביב סבורים שהיינס לא מיצה את הפוטנציאל שלו בקבוצה. וויציץ' התייחס לעתידו של השחקן ואמר: "אין שום החלטות. אלה השחקנים שיש לנו. אנחנו צריכים את השחקנים שלנו בכושר הכי טוב. יש לנו משחק חשוב ביום חמישי, ועד אז לא נעשה שום דבר'".

מרקיז היינס מכבי תל אביב. מגד גוזני
"זה כדורסל, מדובר בתהליך". היינס/מגד גוזני

היינס עצמו אמר אתמול: "אני מרגיש טוב. אני עובד קשה יותר באימונים ורואה יותר וידאו. זה כדורסל, מדובר בתהליך. דברים לא מתרחשים בין לילה, כרגע אני מנסה להיות אגרסיבי יותר. דרך הוידאו אני מנסה ללמוד איך אני יכול לתקוף טוב יותר את הטבעת ולקחת את הזריקות הפנויות כאשר מגיעה ההזדמנות. אני מנסה להיות יותר אסרטיבי."

היינס הוסיף: "אני עובד על עצמי. היכולת שהצגתי היום זה לא משהו שקרה בין לילה אני מרגיש טוב כבר זמן מה, אולי זה לא משהו שבולט לאור העובדה שהדקות שלי התקזזו במעט, אבל לאחרונה אני מרגיש טוב והיום הדברים נראו טוב עבורי. קיבלתי הזדמנות לנהל את המשחק ולהראות מספר דברים. יש דברים שמתרחשים מאחורי הקלעים שלא תמיד ניתן לראות אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

כפי שפורסם בוואלה! ספורט אמש , לצד הפנייה לגל מקל, אחד השחקנים שסומנו כמועמד לקבוצה הוא הוא דווייט בייקס (25, 1.91 מטר), ששוחרר בתחילת נובמבר מוולנסיה הספרדית ונבחן לאחרונה בלוס אנג'לס לייקרס. בייקס כבר היה מועמד למכבי תל אביב בקיץ האחרון. בנוסף במכבי רוצים לצרף גבוה לקבוצה.

מי שעשוי להגיע בקיץ הוא עוז בלייזר, שאתמול שיחק נגד הצהובים במדי בני הרצליה. הפורוורד בן ה-22 סומן כמועמד לעונה הבאה ובמהלך הקיץ צפויה להתבצע פנייה לגבי. בלייזר מעמיד העונה ממוצעים של 9.8 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו- 1.4 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully