וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א סימנה את דווייט בייקס, גודס ממשיך לבקר את היינס

1.12.2014 / 22:52

במועדון עוקבים אחרי הגארד ששוחרר מוולנסיה ונבחן לאחרונה בלייקרס. המאמן לא מרוצה מתפקודו של היינס: "נערוך שינויים, אני לא יכול להגיד מה ומי". קצורין: "זו לא הליגה שלנו"

one

מכבי תל אביב צלחה הערב (שני) משוכה נוספת בליגת העל, כשגברה 73:89 על בני הרצליה ביד אליהו. הצהובים הגיעו למשחק לאחר התבוסה הקשה לצסק"א מוסקבה ביד אליהו, והצליחה להשכיח אותה לפחות באופן זמני, עד המשחק החשוב ביום חמישי הקרוב מול אלבה ברלין. דווין סמית' שוב סחב את האלופה על גבו עם 23 נקודות, וחיפה על ערב חלש של יתר חבריו.

לוואלה! ספורט נודע שמכבי תל אביב סימנה את דווייט בייקס (25, 1.91 מטר), ששוחרר בתחילת נובמבר מוולנסיה הספרדית ונבחן לאחרונה בלוס אנג'לס לייקרס. בייקס כבר היה מועמד למכבי תל אביב בקיץ האחרון. במכבי תל אביב עוקבים גם אחרי ההתפתחויות באשר למצבו של גל מקל. המאמן גיא גודס אינו מרוצה מתפקודו של מרקיז היינס וביקש בשיחות פנימיות לשחררו, אולם חלק מאנשי המועדון דווקא סבורים שהגארד יכול לתרום לקבוצה. לשאלה אם היינס יעזוב אמר גיא גודס: "קשה לי להגיד. בסופו של דבר אתה עושה חושבים מה לשפר, אז לוקחים בחשבון את כל הפרמרטרים. נערוך שינויים, אני לא יכול להגיד מה ומי".

"אני שמח שניצחו", הוסיף גודס, "חילקנו טוב את הדקות. היה לי חשוב לראות איך בריאן רנדל נראה על המגרש. המטרה שלנו זה לנצח את אלבה ולהבטיח עלייה לטופ 16. הצגנו שיפור בריבאונד. אני רוצה לראות שיפור גם באחוזים לשלוש. הרבה שחקנים צריכים להרים את הרמה".

דווייט בייקס במדי מכללת מרקט. GettyImages
מעניין את מכבי תל אביב. בייקס/GettyImages

בייקס (25, 1.91) נחשב לסקורר מוכשר וזריז, והיה מבוקש בקרב מספר קבוצות יורוליג בכירות בעבר, בהן אולימפיאקוס ו-ולנסיה, שבסופו של דבר הצליחה להחתימו בקיץ האחרון. את ארבע שנותיו בקולג' הוא חילק בין מכללת אינדיאן הילס הקטנה לבין מרקט המוכרת והמפורסמת יותר, במדיה שיחק בשנתיים האחרונות לקריירת המכללות שלו. ב-2012 הגיע לראשונה לאירופה, כשחתם באוסטנד הבלגית.

בעונה שלאחר מכן נכנס לפנקסים של הסקאוטים עם יכולת אישית מצוינת בגראבלין הצרפתית, במהלכה זכה בתואר ה-MVP של העונה בליגה המקומית. בקיץ 2013 הוא חתם על חוזה מובטח לשנתיים בטורונטו, אך אכזב, מיעט לשחק ושוחרר לאחר עונה אחת בלבד. את העונה הנוכחית החל, כאמור, בולנסיה הספרדית, אך התקשה להתאקלם ושוחרר בחודש שעבר. בחמישה משחקים בליגה הספרדית הוא העמיד ממוצעים של 2.4 נקודות ו-1.8 חטיפות ב-14.4 דקות. ביורוליג, שם שותף בשלושה משחקים, שיפר מעט את ממוצעיו עם 8 נקודות ו-2 אסיסטים לערב. לקראת סוף חודש נובמבר ערך מבחנים בלוס אנג'לס לייקרס, אך לא הרשים ולא קיבל חוזה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו במיטב הביצועים של בייקס במדי גראבלין הצרפתית

המצטיין במשחק דווין סמית' אמר בסיום: "התאמנו טוב בימים האחרונים ורק ניסינו לחשוב על המשחק הבא. כשאנחנו משחקים טוב בליגה, זה נותן לנו סיכוי טוב יותר ביורוליג. אנחנו מרגישים טוב. הרצליה קבוצה טובה, היינו צריכים להיאבק".

גיא גודס לא התרשם מהניצחון, והעיר על ירידת המתח ברבע האחרון: "פחות התחברתי להתחלה שלנו, לא התחלנו טוב. היינו מאוד מהוססים התקפית בהתחלה, היו לנו הרבה זריקות חופשיות. ברבע האחרון הפסדנו ואיבדנו שישה כדורים. אלה דברים שלא יכולים לקרות, אפילו כשמובילים בהפרש גבוה. כל איבוד כזה יכול לעלות לך בעוד משחק.

על שילובו של בריאן רנדל, שחזר מפציעה אחרי שבועיים וחצי וקלע 9 נקודות ב-12 דקות, אמר גודס: "המטרה שלנו הייתה לשלב את בריאן למספר דקות לא גדול, כדי שירגיש קצת את המשחק אחרי שבועיים. אני שמח שהצלחנו לעשות את זה, נצטרך אותו בכושר מלא מול אלבה ביום חמישי".

על אחוזי השלשות הנמוכים של הקבוצה במשחקים האחרונים: "כבר הרבה משחקים שהאחוזים ירדו, שחקנים יצטרכו להישאר ולזרוק באימונים. ברגע שהאחוזים יעלו המשחק שלנו ייפתח ולגבוהים שלנו יהיה יותר מרחב פעולה. עכשיו צריך להתכונן למשחק מול אלבה ברלין, שזה משחק העונה שלנו כרגע".

מולי קצורין מאמן בני הרצליה. ברני ארדוב
יחפש ניצחונות במקום אחר. קצורין/ברני ארדוב

בצד המפסיד, מולי קצורין לא נראה מוטרד במיוחד: "נצטרך לחפש מתנות במקום אחר. מכבי לא נותנים, אני מכיר את זה. התחלנו טוב מאוד את המשחק, אבל ברבע השני נתנו להם לרוץ ולשחק על הדברים החזקים שלהם. לא הייתה לנו תשובה לדווין סמית'. במחצית השנייה הם שיחקו עם הביטחון שלהם, וגם קיבלנו החלטות לא טובות. הם היו טובים יותר וניצחו בצדק. כנראה שזאת לא הליגה שלנו. מותר למאמן להחליט לעלות כך או אחרת, ניסינו לנצח וכולם נתנו מעצמם. אני חושב שלא צריך לשפוט אותנו לפי המשחק הזה. מכבי תל אביב באה לחוצה והם לקחו את המשחק ברצינות ולא נתנו לנו הנחות. נגד מכבי אתה רק צריך לנסות, אז יום אחד זה יגיע".

"התחלנו טוב ברבע הראשון, הובלנו, שמרנו טוב על הקצב ואז עשינו טעות בשינוי קצב המשחק", הוסיף קצורין, "התחלנו לרוץ יותר מדי וזאת טעות מול מכבי. החטאנו וגרמנו למכבי לקחת ריבאונד ולהתחיל לרוץ, כשמכבי רצה קשה מאוד לעצור אותה. לפחות השחקנים נלחמו, מכבי גדולה עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully