וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארד הפועל תל אביב דוראנד סקוט: "נותן למשחק להגיע אליי"

2.12.2014 / 11:41

הגארד של הפועל תל אביב, שקולע 11.3 נקודות יותר בניצחונות מאשר בהפסדים, מאושר מהניצחון על ראשון לציון: "רוצים לנצח בכל משחק". רביב לימונד יקבל מנוחה עד לנס ציונה

one

הפועל תל אביב עלתה אמש (שני) לראשונה למאזן חיובי העונה, אחרי שגברה על מכבי ראשון לציון 75:83 בהדר יוסף. הניצחון היה השני ברציפות של האדומים, שייצאו ביום חמישי למשחק חוץ קשה בנס ציונה, שניצחון בו יעלה אותם אל המקום הרביעי בטבלה אחרי פתיחת עונה לא טובה. בהפועל היו מרוצים מאוד מהניצחון, ומהשליטה במשחק, לאחר שהובילו כבר ב-20 הפרש במהלך הרבע השלישי, אך ראשון לציון חזרה עד ל-5 נקודות הפרש בלבד בדקות הסיום, מה שלא מנע בסופו של דבר את הניצחון הביתי.

"כל משחק הוא קשה, כל קבוצה היא קבוצה נהדרת ומסוגלת לעשות ריצה בכל דקה", ניסה הקלע המוביל של האדומים דוראנד סקוט (18 נקודות) להסביר את הקאמבק של הכתומים, "עשינו כמה טעויות, והם ניצלו את זה נלחמו וחזרו. אני שמח שנלחמנו מספיק כדי לשמור על היתרון. כשחקן כדורסל אתה לא אמור לדאוג, אנחנו צריכים פשוט להוציא את התרגילים לפועל. ב-2 הדקות האחרונות היתרון שלנו היה 8, אחרי שהובלנו 18 כבר".

לארי אובאנון, יהונתן שולדברנד, הפועל תל אביב. מגד גוזני
במגמת עלייה. הפועל/מגד גוזני

אין ספק שסקוט הוא הברומטר של הפועל, עם 18.6 נקודות בניצחונות הקבוצה לעומת 7.3 נקודות בלבד בהפסדים. "אני מנסה לשחק כדורסל, נותן למשחק להגיע אליי", אמר על סגנון המשחק שלו, "יש לי חברים נהדרים לקבוצה, שחקנים גבוהים טובים, רכזים מצוינים, אני לא מודאג עד כדי כך שאני צריך לכפות את המשחק שלי. אני בא לשחק את המשחק שלי, ולמזלי הצלחתי לקלוע וניצחנו את המשחק".

על המשך הדרך של קבוצתו אמר סקוט: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, חייבים לבוא להילחם, כל קבוצה בליגה הזאת היא טובה. אנחנו חייבים לבוא ולדעת מה אנחנו יכולים לעשות, כי הקבוצות עושות עלינו סקאוטינג, מתאמנים על זה ומנסים לחזור על זה במשחקים עצמם".

רביב לימונד, שרשם אמש משחק מצוין נוסף עם 15 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, נפצע בקרסול במהלך הראשון של המחצית השנייה, נחבש וחזר לשחק. עם זאת, לימונד צפוי לקבל מנוחה עד למשחק בנס ציונה ביום חמישי, כדי שיוכל לשחק.

עוד באותו נושא

לימונד: "המשחק הזה היה צומת שמראה לאן אנחנו הולכים"

לכתבה המלאה
רביב לימונד, הפועל תל אביב, מול ג'רי סמית', מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
נפצע וינוח. לימונד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully