וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד: "המשחק הזה היה צומת שמראה לאן אנחנו הולכים"

1.12.2014 / 22:36

לימונד נפצע וחזר בניצחון על ראשל"צ: "לא יודע מה חומרת הפציעה, משכתי עד הסוף בזכות האדרנלין". קטש: "הם באו עם נשק חדש - שלשות עם הקרש". דרוקר: "חזרנו לעצמנו מאוחר מדי"

one

הפועל תל אביב ממשיכה במגמת ההתאוששות שלה. האדומים של עודד קטש גברו היום (שני) 75:83 על מכבי ראשון לציון החזקה, עלו למקום החמישי והנחילו לכתומים הפסד שני ברציפות. לארי אובאנון המשיך לספק יכולת טובה עם תצוגה מגוונת שכללה 16 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, בעוד רביב לימונד רשם מספרים מצוינים עם 14 ו-7 אסיסטים.

"גם נגד אשדוד וגם היום אנחנו לא פותחים את המשחק מספיק טוב", אמר המאמן המנצח עודד קטש, שמשום מה לא היה מרוצה. "לוקח לנו זמן להיכנס לעניינים, אבל ברבע השני הייתה הגנה אחרת לגמרי. ידענו שראשון קבוצה שרצה, מאוד אקטיבית, יש להם שחקנים עם אוריינטציה הגנתית, היה לנו ברור שאנחנו צריכים לבוא אינטנסיביים כי אנחנו יכולים להיות לא פחות אגרסיביים, אבל הייתה לנו יציבות. הם עשו סלים של יכולת גבוהה, באו עם נשק חדש, שלשות עם הקרש, גם זה לפעמים קורה, כשהם היו למטה הם לחצו על כל המגרש. לא הוצאנו לפועל את הדרך שרצינו להתקיף נגד זה.

"אנחנו עושים יותר דקות טובות של ריכוז ואינטנסיביות, היו לנו שני משחקים עם אחוזים מאוד לא טובים התקפית, אבל זה יתיישר בסוף. השחקנים מבינים יותר, אני רוצה להאמין שהתקפית אני אוכל להגיע לעוד כמה שחקנים. הגנתית צריך לשמור על הריכוז שלנו".

רביב לימונד, הפועל תל אביב, מול ג'רי סמית', מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
נפצע, חזר והצטיין. לימונד/מגד גוזני

על המחסור בדקות של מתן נאור (17 דקות): "שחקנים מובילים אולי מקבלים פחות דקות מהרגיל, אבל מתן הוא הקפטן שלנו והרוח שלנו, והמנהיג שלנו. הוא מאוד חשוב, הוא שיחק בשנים האחרונות תחת אותו המאמן ואותה השיטה. כשאני הגעתי יכול להיות שלוקח יותר זמן. כשהתכוונתי שאגיע התקפית ליותר שחקנים, התכוונתי גם למתן. אותי זה פחות מדאיג, גם למתן עם הניסיון שלו זה פחות מדאיג. שחקנים כמוהו, שמוכנים להיות שם, זה נכס".

רביב לימונד, שנפצע במהלך המשחק אך חזר לפרקט, הוסיף: "אני עדיין לא מודע לחומרת הפציעות, סובבתי את הקרסול בחדירה הראשונה של החצי השני, הופתעתי שהצלחתי לשרוד כל המשחק אבל כנראה עם האנדרנלין הצלחתי.

"כל משחק בליגה הזאת נורא קשה, וצריך לבוא מוכן לכל משחק. זה היה משחק שהיה צומת עבורנו, שהראה לאן אנחנו הולכים מכאן. זה לא אומר שאם ניצחנו אותו אז נסתכל על הצמרת. בהחלט זה היה ניצחון חשוב לביטחון ולהמשך הדרך, ואני שמח שעשינו את זה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה את הרצליה, הפועל תל אביב גברה על ראשל"צ

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. מגד גוזני
עדיין לא מרוצה. קטש/מגד גוזני

המאמן המפסיד שרון דרוקר אמר: "הניצחון הגיע להפועל, חוץ מהרבע הראשון רדפנו אחריהם כל הזמן, וזאת לא הדרך שצריך לשחק בחוץ ובטח לא נגדם. ראינו היום הרבה דקות שזה לא הקבוצה שהצגנו עד עכשיו, מכל הבחינות, מבחינת אגרסיביות, ריבאונד ולעשות עבירות. באיזשהו שלב תפסנו את עצמנו בידיים והתחלנו לחזור, אבל זה היה טיפה מאוחר. המשחק הגיע להם, הם היו יותר טובים.

על שני ההפסדים האחרונים, שבאו מול קבוצות צמרת, אמר דרוקר: "למדו אותנו? שתי הקבוצות ששיחקנו איתם בשבועיים האחרונים אלה הצמרת של הליגה, מסורת, תקציב והרבה דברים. עשינו פתיחה טובה, נרצה להמשיך את הדרך שלנו ולבדוק את עצמנו אחרי הסיבוב הראשון. אנחנו עושים דברים טובים, ויש דברים שנרצה לשפר".

ג'רי סמית' הוסיף: "היו להם הרבה מאוד אנרגיות, ניסינו להתחרות במחצית השנייה וחזרנו בדקות הסיום, אבל הם הצליחו לצאת עם הניצחון בסיום. כדורסל זה משחק של ריצות, ירושלים והפועל תל אביב הן קבוצות טובות, אנחנו לא יכולים להסתכל על זה שוב, זה כדורסל ודברים כאלה קורים. הפסדנו שני משחקים. אני לא חושב שאנחנו בריצה שלילית, זה כדורסל והכל בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully