וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את הרצליה, הפועל תל אביב גברה על ראשל"צ

האלופה, עם בריאן רנדל, נראתה רע בפתיחה, אך התאוששה מהתבוסה לצסק"א עם 73:89 בזכות יכולת מצוינת של דווין סמית', שקלע 23. האדומים עלו לראשונה למאזן חיובי עם 75:83 על הקבוצה מעיר היין

one
יוגב אוחיון, מכבי תל אביב, מול יובל נעימי, בני הרצליה. ברני ארדוב
הפתיחה הייתה קשה, ההמשך פחות. אוחיון מול נעימי/ברני ארדוב

המחזור התשיעי בליגת העל הסתיים הערב (שני) עם שני משחקים נוספים. אחרי התבוסה הקשה נגד צסק"א מוסקבה ביורוליג, מכבי תל אביב הצליחה להתאושש מול הרצליה של מולי קצורין כשניצחה אותה 73:89. הפועל תל אביב הלא יציבה, עשתה צעד לכיוון הצמרת, ועלתה לראשונה העונה למאזן חיובי של 4:5 אחרי שניצחה ביתה את מכבי ראשון לציון של שרון דרוקר בתוצאה 75:83.

בריאן רנדל, מכבי תל אביב, מול ג'ספר ג'ונסון, בני הרצליה. ברני ארדוב
חזר מהפציעה והוריד חלודה. רנדל מול ג'ספר ג'ונסון/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - בני הרצליה 73:89

אלופת אירופה לא הרשימה גם מול הקבוצה מהשרון, אבל לאחר רבע ראשון חלש הצליחה להתעשת ונצל את יכולתו הטובה של דווין סמית' כדי לברוח לאורחים ולהתאושש מהתבוסה לצס"קא ביורוליג עם ניצחון ביתי ראשון מאז ה-27 באוקטובר. בריאן רנדל החלים מפציעה ושב לסגל של הצהובים, יוגב אוחיון קיבל לפני המשחק מגן הוקרה על הגעתו לאלף אסיסטים בקריירה. מול קצורין, שחגג אמש יום הולדת 60, קיווה לקבל משחקניו ניצחון מפתיע, אבל יצא מיד אליהו עם הפסד שני רצוף.

סופוקליס שחורציאניטיס, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התאושש מהתבוסה לצסק"א. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

רנדל פתח על הספסל ונכנס 5:35 דקות לסיום הרבע הראשון במצב של 9:9. אבל גם איתו מכבי נראתה רע ולא הצליחה לעצור את ג'וש סלבי וג'ספר ג'ונסון, שהעלו את הרצליה ל-15:18 בתום הרבע הראשון. דאנק אדיר של טיוס העיר את היציעים ביד אליהו, אבל הרצליה נשארה צמודה. דווין סמית' לקח אחריות במכבי תל אביב, קלע מכל טווח והעלה את קבוצתו ל-32:37. הרצליה לא הצליחה להתמודד עם שחורציאניטיס בצבע, והצהובים הגדילו את היתרון עד ל-32:44 במחצית. דווין סמית' קלע 18 נקודות למכבי תל אביב בשני הרבעים הראשונים.

ברבע השלישי פארגו הריץ היטב את התקפת הצהובים, אבל ההגנה החלשה של האלופה אפשרה להרצליה להישאר בתמונה. עד שדווין סמית' נתן קווץ' קטן, העלה את מכבי ל-39:57 והוריד לחץ מחבריו. סל של פארגו העלה את מכבי תל אביב ליתרון השיא שלה וקבע 49:69 בתום הרבע השלישי. בשלב הזה להרצליה לא נותרו עוד כלים לאיים בדרך כלשהי על היתרון של מכבי תל אביב, והצהובים שייטו לניצחון.

דווין סמית', מכבי תל אביב. ברני ארדוב
האיש של מכבי תל אביב בהתקפה. דווין סמית'/ברני ארדוב

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 23 (9 ריבאונדים), מרקיז היינס 11 (4 מ-4 לשתיים), ג'רמי פארגו 10 (5 מ-13 מהשדה, 5 אסיסטים), בריאן רנדל (12 דקות), אלכס טיוס וסופוקליס שחורציאניטיס 9 כל אחד, סילבן לנדסברג 8, יוגב אוחיון 6, ג'ייר כהן 4. אור לאומי ובן אלטיט שיחקו ולא קלעו.

קלעו לבני הרצליה: ג'וש סלבי 18, מגנום רול 13 (8 ריבאונדים), קייל וויבר 11, אבירם זליקוביץ' 9, יובל נעימי 6, גל חלמיש ועידן זלמנסון 2 כל אחד. עוז בלייזר שותף ולא קלע.

אלכס טיוס, מכבי תל אביב, מול עוז בלייזר, בני הרצליה. ברני ארדוב
דומיננטיות מוחלטת במחצית השנייה. טיוס/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - מכבי ראשון לציון 75:83

סוף סוף הקבוצה של עודד קטש רשמה מאזן חיובי העונה, ואחרי המפגש עם קבוצתו של שרון דרוקר היא עלתה למאזן של 4:5. אחרי מחצית ראשונה צמודה יחסית ברחו האדומים ברבע השלישי ועלו ל-20 הפרש, וזה הספיק לה כדי לא למעוד מול ראשון לציון, שחזרה למשחק ברבע הרביעי אך לא הצליחה לחולל מהפך וספגה הפסד שני רצוף. האדומים נהנו מחלוקת נקודות מצוינת כשלארי אובאנון, דוראנד סקוט ויינסי גייטס קלעו 16 כל אחד ורביב לימונד הוסיף 15.

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
אווירה נהדרת בהדר יוסף/מגד גוזני
שון דאוסן, מכבי ראשון לציון, מול שחקני הפועל תל אביב. מגד גוזני
להט ברבע הראשון. דאוסן קולע לסל של הפועל תל אביב/מגד גוזני

האדומים פתחו עם 2:6 מהיר, ונהנו מיכולת טובה של לארי אובאנון מחוץ לקשת, אבל שון דאוסן בער עם 12 נקודות ברבע והעביר את היתרון לידי ראשון לציון. נקודות של יחזקאל סקוורר מהקו קבעו 21:21 ברבע הראשון. רביב לימונד לקח פיקוד אצל האדומים בתחילת הרבע השני, והטיס אותם לריצת 2:8. ראשון לציון הלכה פנימה והחטיאה, והיתרון של הפועל תל אביב עלה ל-13. האורחים קלעו ב-27 אחוז מהשדה בלבד במחצי, והרבע השני הסתיים ב-32:42 להפועל תל אביב.

שתי שלשות של דוראנד סקוט שמרו על היתרון האדום בתחילת הרבע השלישי. ראשון לציון איבדה כדורים, לימונד וגייטס ניצלו זאת והטיסו את הפועל תל אביב ל-38:58. ג'רי סמית' וג'רמיס סמית' קלעו נקודות לאורחים, שהצליחו לצמק, והפועל תל אביב הוליכה 52:63 אחרי 30 דקות משחק.

אובאנון ומתן נאור סיפקו נקודות לאדומים בתחילת הרבע האחרון, בצד השני צמד הסמית'ים של ראשון לציון לא ניצלו הזדמנויות, אבל אייזיאה סוואן היה שם כדי לצמק למינוס שש. האדומים ברחו שוב ל-11 בזכות גייטס, אבל ראשון לציון לא נואשה וצימקה למינוס 5 מנקודות של דאוסן וג'רי סמית'. אובאנון קלע מהקו, ג'רי סמית' החזיר בשלשה, סקטו קלע מהעונשין להפועל תל אביב וראשון לציון הרימה ידיים. בסיום הפועל תל אביב ניצחה 75:83.

לארי אובאנון, יהונתן שולדברנד, הפועל תל אביב. מגד גוזני
שברו את ראשון לציון ברבע השלישי. שולדבראנד ואובאנון/מגד גוזני

קלעו להפועל תל אביב: לארי אובאנון (7 ריבאונדים, 6 אסיסטים), דוראנד סקוט ויינסי גייטס 16 כל אחד, רביב לימונד 15 (7 אסיסטים), יהונתן שולדברנד 7, מתן נאור 5, ג'רון מימון 4, יחזקאל סקוורר 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: שון דאוסן 20, ג'רי סמית' 18 (5 אסיסטים), ג'רמיס סמית' 11 (9 ריבאונדים), טוני יאנגר 8, איזיאה סוואן 7 (6 אסיסטים), ג'קי קרמייקל 6, ניצן חנוכי 5. איגור נסטרנקו שותף ולא קלע.

רביב לימונד, הפועל תל אביב, מול ג'רי סמית', מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
מאזן חיובי לראשונה העונה. רביב לימונד מול ג'רי סמית'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully