וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "נחושים לעשות כל מה שצריך כדי לנצח את פרטיזן בלגרד"

2.12.2014 / 18:30

מאמן הפועל ירושלים מוכן למשחק ההזדמנות האחרונה ביורוקאפ (ד', 19:00, שידור ישיר בערוץ ONE). ליאור אליהו: "אולם הפיוניר הוא אחד המגרשים הקשים ביותר"

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. מגד גוזני
אולי הפעם? פרנקו/מגד גוזני

הפועל ירושלים תנסה לשמור על סיכוי תיאורטי לעלות סיבוב ביורוקאפ כשתפגוש מחר (רביעי, 19:00) את פרטיזן בלגרד בפיוניר. שתי הקבוצות מגיעות עם מאזן רע של שישה הפסדים וניצחון אחד, כששתיהן חייבות ניצחון כדי לשמור על סיכוי להמשיך לשלב 32 הגדולות. הקבוצה של דני פרנקו, שניצחה ביום ראשון האחרון 78:88 את עירוני נס ציונה ושמרה על מאזן מושלם בליגת העל, תנסה להביא משהו מהיכולת הזו גם לאירופה, דבר שלא עשתה עד כה העונה. אגב, הניצחון היחיד של ירושלים במפעל עד כה היה מול אותה פרטיזן בדיוק, כשאז זה נגמר ב-79:82.

מאז אותו משחק וגם לפני כן, הפסידה ירושלים בכל המשחקים שלה במפעל, כשמרבית אותם משחקים נגמרו בצורה צמודה יחסית. גם פרטיזן ניצחה רק פעם אחת העונה, וזה היה מול פלוישטי עם 69:76 בבית. מילנקו טפיץ' מפרטיזן נמצא בכושר מצוין ובמשחק האחרון ביורוקאפ הוא קלע 21 נקודות, קלט 7 ריבאונדים וחטף שלושה כדורים. מיודע נוסף שלנו שמשחק בפרטיזן הוא מילאן מצ'באן, שלא שותף במשחק האחרון אבל לפני כן סיפק משחק של 22 נקודות ו-7 ריבאונדים והעמיד ממוצעים של 16.3 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים בשלושת המשחקים בהם שותף.

פרנקו אמר לקראת המשחק: "אנחנו מבינים את חשיבות המשחק ואת זה שמדובר בהזדמנות האחרונה שלנו להשיג ניצחון שאולי ייתן לנו סיכוי לעלות ל-32 האחרונות. השחקנים והצוות המקצועי, כולל אותי, מוכנים ונחושים לעשות את כל מה שצריך כדי להשיג את הניצחון הזה". פורוורד ירושלים ליאור אליהו: "במהלך הקריירה שלי שיחקתי בפיוניר כמה פעמים. זה ללא ספק אחד המגרשים הקשים ביותר באירופה. פרטיזן היא קבוצה מאומנת היטב, קשוחה וכישרונית ומצפה לנו משחק קשה מאוד. אנחנו לא מתעסקים בחישובים לגבי סיכויי ההעפלה שלנו לשלב הבא, אנחנו צריכים לנצח ואז לחשוב על המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully