וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אנחנו אף פעם לא חושבים על שבירת השיאים"

מאמן ריאל מדריד דאג להחמיא לשחקנים שלו אחרי הניצחון ה-17 ברציפות: "חאמס הוכיח את האיכות והגישה שלו". חסה: "שמח מאוד לחזור אחרי חודשים של סבל. אני עדיין לא במיטב שלי, התגעגעתי"

חסה שחקן ריאל מדריד. AP
"אנחנו צריכים לתת לו זמן". חסה/AP

ריאל מדריד המשיכה אתמול (שלישי) ברצף המושלם שלה והשיגה ניצחון 17 ברציפות בשמינית גמר גביע המלך 0:5 על קורנייה שהשלים 1:9 בסיכום שני המשחקים. חסה שנכנס כמחליף אחרי 258 ימי היעדרות היה חתום על השער החמישי (77) ועוד לפניו הבקיעו חאמס רודריגס (16, 33), איסקו (32) ובורחה (60, עצמי). כריסטיאנו רונאלדו זכה למנוחה מקרלו אנצ'לוטי.

"זה לא היה פשוט לחאמס להגיע לריאל מדריד", החמיא אנצ'לוטי לכוכב הקולומביאני. "הוא הוכיח את האיכות שלו ואת הגישה שלו. אנחנו מרוצים מאוד ממנו, הוא בחור צנוע וזה חשוב. ניצחנו בצורה נכונה והראינו את האיכות במשחק שלנו. אנחנו אף פעם לא חושבים על הדברים במונח של שבירת שיאים. מחכה לנו משחק חשוב נגד סלטה בשבת כדי להישאר מוליכי הליגה".

גביע ספרדי: ריאל מדריד בשמינית הגמר אחרי 0:5 על קורנייה

ברצלונה נכנסת לגביע הספרדי, הילדים יקבלו את הצ'אנס

רונאלדו: "ריאל מדריד היא כמו משפחה שנייה עבורי"

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
משבח את זידאן. אנצ'לוטי/רויטרס

אנצ'לוטי גם החמיא לעבודתו של זינאדין זידאן שעובד עם שחקני המשנה של הקבוצה, ואמר: "זידאן עושה עבודה טובה. יש לו כריזמה וכל שחקן מקשיב לו. העבודה בקבוצת המילואים תהיה חשובה עבורנו". על החזרה של חסה אמר: "חסה נעדר חודשים ארוכים והוא יתקדם צעד אחר צעד. אנחנו צריכים לתת לו זמן. זה לא פשוט להתאושש מפציעה כזו".

חסה שחזר לעניינים אחרי ההיעדרות הממושכת, אמר: "אני שמח מאוד אחרי חודשים של סבל. הקבוצה עזרה לי הרבה מאוד וכך גם הנשיא והאוהדים של ריאל מדריד. אתה סובל מאוד כשאתה נמצא בחוץ למשך תקופה כל כך ארוכה. זו הייתה פציעה קשה ואני לא במיטב שלי עדיין. התגעגעתי לשחק עם הקבוצה בזמן שהייתי בחודשים הללו בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully