וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ברצלונה הביסה 0:4 את הואסקה

הקטלאנים הבטיחו מעשית מקום בשמינית הגמר. אינייסטה, שלא שיחק מאז הקלאסיקו פתח וכבש (16), ראקיטיץ' (12), פדרו (39) וראפיניה (72) הוסיפו. מסי, ניימאר וסוארס נחו. ניצחונות גם לאתלטיקו וסביליה

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. GettyImages
חזר אחרי פציעה ארוכה וגם כבש. אינייסטה/GettyImages

שלב 32 האחרונות של הגביע הספרדי נמשך הלילה (רביעי) עם משחקיהן של ברצלונה ואתלטיקו מדריד שכצפוי השיגו ניצחונות חלקים בדרך הבטוחה לשלב הבא. הקטאלנים, שהפסידו בשנה שעברה בגמר לריאל מדריד, הביסו 0:4 בחוץ את הואסקה מהליגה השלישית ויארחו את משחק הגומלין לפרוטוקול. הקולצ'ונרוס, שהודחו בחצי הגמר אשתקד, ניצחו 0:3 בחוץ את ל'הוספיטלט והבטיחו גם הם מעשית מקום בשלב הבא. יאגו אספאס כבש שלושער תוך 4 דקות ב-1:5 של סביליה על סבדאל. גראנדה גברה 0:1 על קורדובה

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. AP
גם הוא כבר מעשית בשלב הבא. סימאונה/AP

הואסקה - ברצלונה 4:0

בעונה שעברה הקטאלנים נכנעו רק לדהירה של גארת' בייל בגמר המפעל והלילה התחילו בצורה חלקה את המסע אל התואר עם ניצחון קליל על הקבוצה מהליגה השלישית. אנדרס אינייסטה, שלא שיחק מאז הפציעה בקלאסיקו, פתח בהרכב וגם כבש שער יפה בבעיטה מחוץ לרחבה. ראקיטיץ', פדרו וראפיניה הוסיפו. מסי, ניימאר, סוארס, בוסקטס ועוד מספר שחקני הרכב קבועים קיבלו מנוחה.

דקה 12: גול! זה היה מהיר. איבן ראקיטיץ' העלה את ברצלונה ליתרון בבעיטה חופשית יפהפיה מטווח של 20 מטרים.

דקה 16: והנה השני. רצף מסירות של ברצלונה הסתיים עם כדור קצר של ראקיטיץ' לאינייסטה שבעט בנגיעה מחוץ לרחבה לפינה. 0:2 קליל לברצלונה.

דקה 39: גול! ברצלונה ממשיכה לטייל. הפעם פדרו התכבד בשלישי אחרי שקיבל כדור בתוך הרחבה, הטעה את המגן ושלח כדור חד לפינה.

דקה 72: גול! ברצלונה הורידה הילוך אבל השיגה את הרביעי. ראפיניה קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט לא חזק אבל הצליח להכניע את שוער המארחים. 0:4 לברצלונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. AP
פרץ את הסכר. גריזמן/AP

ל'הוספיטלט - אתלטיקו מדריד 3:0

הקולצ'ונרוס הפסידו בעונה שעברה לריאל בלי קרב בחצי הגמר ופספסו צ'אנס לזכות בדאבל. עכשיו הם מסתערים מחדש על התואר בו זכו לפני שנתיים והמשחק הראשון שלהם נערך ממש בפרברי ברצלונה, מול יריבה מתחתית הליגה השלישית, שב-2011 חטפה תשיעייה מבארסה בגביע. דייגו סימאונה נתן מנוחה להרבה שחקני מפתח ועלה עם הרכב משני, אבל אנטואן גריזמן פרץ את הסכר בנגיחה מקרוב בדקה ה-66. גבי הכפיל בפנדל (80) אחרי הכשלה ברחבה על צ'רצ'י וכריסטיאן רודריגס נעץ את השלישי בבעיטה מחוץ לרחבה הפך את משחק הגומלין לפרוטוקול בלבד.

משחקים נוספים:

לה קורוניה - מלאגה 1:1

סביליה - סבדאל 1:5 (שלושער ליאגו אספאס)

גרנאדה - קורדובה 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully