וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "ריאל מדריד היא כמו משפחה שנייה עבורי"

כריסטיאנו רונאלדו על הבלאנקוס הלוהטים: "אומרים שאנחנו הכי טובים, נצטרך להוכיח את זה". וגם: צפו בקרב הקפצות בין רונאלדו לבנזמה, ובפליטת הפה של CR7

שחקני ריאל מדריד השתתפו אמש (שני) באירוע של אאודי, אחת הספונסריות של הקבוצה, ובמהלכו כוכבי הקבוצה כריטיאנו רונאלדו וקרים בנזמה עשו תחרות הקפצות. כצפוי, רונאלדו לקח את הסיפור ברצינות יתרה, צפו בביצועים.

תקרית משעשעת נוספת שקרתה באירוע הייתה כשהשחקנים חולקו לשתי קבוצות לתחרות מירוץ, והוא הוצב באותה קבוצה עם חסה רודריגס, נאצ'ו וצ'יצ'אריטו. "מה זה הקבוצה החרא שנתתם לי", אמר רונאלדו, ספק בכעס ספק בחיוך.

אחר כך, בנימה רצינית יותר, רונאלדו כבר אמר דברים חמים יותר על חבריו לקבוצה. "זה חדר ההלבשה הכי טוב שהיה לנו בשנים האחרונות", אמר כריסטיאנו, "עבורי ריאל מדריד היא כמו משפחה שנייה. אנחנו עובדים יחד כל יום, אני מאושר, וגם החברים שלי מרגישים מצוין. אנשים אומרים שזו ריאל מדריד הכי טובה שראינו שנים, אבל נצטרך להוכיח את זה עם ניצחונות במשחקים החשובים. עכשיו אנחנו בכושר טוב, עם רצף של 16 ניצחונות".

טוני קרוס דיבר גם הוא באירוע ואמר: "אני מאושר פה, כרגע הדבר הכי קשה הוא מכשול השפה, אבל בגלל שיש לי חוזה לשש שנים אעשה הכול כדי ללמוד אותה ולהסתגל. על המגרש אני מאושר ובינתיים הכל זורם בצורה מושלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully