וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבאר שבע יש אופציה על אוגו. דודו ביטון הוצע

3.12.2014 / 8:30

מאמן הפועל באר שבע לא ישחרר זרים בינואר, אבל חלוץ מאריבור הוצע, הסיבה: יהיה פטור בינואר מתשלום מיסוי. הקבוצה תפנה רשמית לשכטר אם יעזוב את נאנט. וכמה עלתה לברקת עסקת הקשר הניגרי?

one

בהפועל באר שבע קיוו לפני המשחק אתמול (שלישי) לעלות לפסגה, ופתיחת המשחק אפילו בישרה טובות לשחקניו של אלישע לוי. אלא שבהמשך קצב המשחק השתנה, קריית שמונה הבקיעה, ובמועדון יחפשו את הנקודות במחזור הבא מול הפועל חיפה. "פתחנו את המשחק בסערה, אבל מהרגע שהשער הגיע והדקות חלפו, הלכנו אחורה במקום להמשיך לתקוף. בדיעבד, זו לא תוצאה רעה עבור שתי הקבוצות, מבחינתנו כי זה המגרש הכי קשה בליגה. המאבק הזה יהיה עד הפלייאוף, עד אז לא כדאי לדבר על אליפות", אמרו שחקנים בסיום. החלוצים אליניב ברדה ושלומי ארבייטמן ייבדקו היום. השניים סובלים ממתיחות ואז יתברר כמה ימים, אם בכלל, ייעדרו.

עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

עאהד עזאם ייעדר למשך שלושה שבועות

מדור הפודיום על "משחקי העונה"

דויד מנגה: "לא יודע מה קרה לנו שאיבדנו נקודות, אולי זה הלחץ"'

אלישע לוי: "צריכים להאמין, הליגה תהיה צמודה עד הסוף"

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יתחזק? אלישע לוי/ברני ארדוב
למרות היכולת הגבוהה שלו, באר שבע החתימה את אוגו במחיר מציאה, ללא דמי העברה לאקדמיקה הפורטוגלית, ובשכר של 150 אלף דולר לעונה. לאוגו אין סעיף יציאה, אבל באר שבע תדרוש עליו כמיליון יורו אם קבוצה אחרת תחפוץ בו

מי שבהחלט הרשימו את אלישע לוי היו המגן בן ביטון והקשר ג'ון אוגו. לגבי הראשון, במועדון סבורים שזה רק עניין של זמן עד שיקבל מאלי גוטמן את זימון הבכורה לנבחרת. לגבי הקשר הניגרי שהגיע בקיץ, מתברר כי למועדון ישנה אופציה להאריך עימו את ההסכם בכל סוף עונה, בכל אחת משלוש השנים הקרובות. למרות היכולת הגבוהה שלו, באר שבע החתימה את אוגו במחיר מציאה, ללא דמי העברה לאקדמיקה הפורטוגלית, ובשכר של 150 אלף דולר לעונה. לאוגו אין סעיף יציאה, אבל באר שבע תדרוש עליו כמיליון יורו אם קבוצה אחרת תחפוץ בו. בנוסף, אוגו מחזיק במענקים עבור העפלה לאירופה וזכיה באליפות.

"היו כמה קבוצות בליגה שהשחקן הזה הוצע להן, אבל הן לא חשבו לקחת שחקן למבחנים. מהרגע הראשון שאלישע ראה אותו, הוא רצה אותו במועדון", אמרו בבאר שבע. ביטון נשאל על השער שכבש, וענה: "זה שער בכורה בליגת העל ואני שמח מאוד על כך. אני מקווה להמשיך ככה. קצת חבל שלא ניצחנו, אבל זהו, ממשיכים הלאה. היה לי קצת מזל כי בכל אופן הכדור קצת פגע בשחקן. אני שמח על זה. בתור מגן, להבקיע זה לא דבר שהוא מה בכך. זה מן בונוס ליכולת שלי, נותן הרגשה טובה. באופן אישי, עברתי לגור בעיר וזה עושה לי רק טוב. אני שמח שזה בא לידי ביטוי במגרש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בן ביטון הפועל באר שבע מול דויד מנגה עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"נכון שהלכנו טיפה אחורה אחרי השער, אני לא יכול להצביע בדיוק על הסיבה". בן ביטון מול דויד מנגה/ברני ארדוב
שמו של אלירן עטר כבר עלה, אבל במועדון חלוקים לגבי הנושא הזה בגלל כושר המשחק הלקוי בו הוא נמצא וההנחה כי ייקח לו זמן להיכנס לכושר. בבאר שבע יפנו לאיתי שכטר אם יחליט לחזור לישראל

בבאר שבע לא היו מרוצים מהחלק ההתקפי במחצית השניה. שלומי ארבייטמן כמעט ולא נגע בכדור, וגם אליניב ברדה ומאור בוזגלו לא הורגשו הפעם. במועדון מקווים שמאור מליקסון, שעשה כמה פעולות יפות בחלק הקדמי למרות שלא היה כשיר לגמרי, יבקיע כבר במחזור הקרוב. אלישע לוי יחליט בקרוב האם לצרף עוד שחקן בחלק ההתקפי. בשלב זה, המאמן לא מתכוון לשחרר אף אחד מהזרים שלו וינסה לצרף שחקן ישראלי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שמו של אלירן עטר כבר עלה, אבל במועדון חלוקים לגבי הנושא הזה בגלל כושר המשחק הלקוי בו הוא נמצא וההנחה כי ייקח לו זמן להיכנס לכושר. בבאר שבע יפנו לאיתי שכטר אם יחליט לחזור לישראל. חלוץ נאנט נמצא בכושר טוב, אך בשלב הזה טרם החליט לעשות צעד כזה. אם לוי יחליט לא להביא חלוץ, הוא יוכל להרוויח את דובב גבאי שחוזר מפציעה.

בימים האחרונים הוצע לקבוצה חלוץ מאריבור דודו ביטון, שבשלב זה עדיין לא משוחרר מקבוצתו, אך בינואר יהיה פטור מתשלום מיסוי משום שחלפו חמש שנים מאז יצא לאירופה. המשמעות: לקבוצה ישראלית יהיה קל יותר לקלוט אותו, ואם ישוחרר, באר שבע אף תעדיף אותו על עטר. הדבר תלוי בין היתר בהמשך דרכה של מאריבור בזירה האירופית.

דודו ביטון שחקן מאריבור. האתר הרשמי של מאריבור, אתר רשמי
יגיע לנגב? דודו ביטון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מאריבור

"אפשר לחלק את המשחק לשתי מחציות", סיכם ביטון את המשחק. "בראשונה היינו מצוינים, שלטנו, הגענו להזדמנויות, אבל לא השכלנו להבקיע בחלקן. במחצית השניה הלכנו אחורה וחבל, הם שלטנו אבל לא הגיעו למצבים מסוכנים. הייתה להם שליטה והם הבקיעו בפנדל. אני לא חושב שהתוצאה רעה. הליגה עוד ארוכה. נכון שהלכנו טיפה אחורה אחרי השער, אני לא יכול להצביע בדיוק על הסיבה. זה קורה בכדורגל, נעבוד על זה ונבדוק למה זה קרה. נקווה שבעתיד זה לא יקרה. הליגה היא כל כך ארוכה, כל משחק הוא קשה, יש עוד פלייאוף שזה כולם נגד כולם. אני לא חושב שיש לתוצאה היום יותר מדי משמעות. אני רוצה להודות לקהל. אין מילים, צריך להסיר בפניהם את הכובע. במשך 90 דקות הם עודדו ונתנו לי המון כוחות. רק שימשיך ככה. הם עוזרים לנו המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully