וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד מנגה: "לא יודע מה קרה לנו, אולי זה הלחץ"

3.12.2014 / 8:10

שחקן קרית שמונה התייחס לאיבוד ארבע נקודות בשני המחזורים האחרונים ואמר על השיפור במחצית השנייה נגד באר שבע: "החילופים של המאמן עזרו". עאהד עזאם סובל משבר באפו וייעדר כשלושה שבועות לפחות

צילום: אנצ'ו גוש-ג'יני, עריכה: טל רזניק

עירוני קרית שמונה איבדה במשחק הצמרת מול הפועל באר שבע את עאהד עזאם. הקשר שנפצע והוחלף בדקה ה-86 הצטווה לנוח בחמשת הימים הקרובים וייעדר כשלושה שבועות לפחות. עזאם, שנפגע מתיקול עם ג'ון אוגו, פונה לבית החולים. הצוות הרפואי בבית החולים בצפת אליו פונה עזאם לאחר המשחק הבהיר לשחקן שבשל השבר ממנו הוא סובל באף, אסור לו להעלות דופק במשך חמישה ימים מה שאומר שהשחקן לא יוכל לקחת חלק באימונים בכלל ולא יהיה בסגל למשחק מול מכבי חיפה.

בנוסף הובהר לעזאם שבשל הרגישות באפו הוא לא יוכל להתאמן עם כדור ומגע במשך שבועיים כך שהשחקן צפוי להחמיץ גם את המשחק נגד הפועל עכו וייתכן מאוד שיחמיץ גם את המשחק מול מ.ס אשדוד. עזאם, שהצטרף העונה לקרית שמונה, הפך לאחד הבאנקרים בהרכב של ברק בכר כך שבקבוצה מייחסים להיעדרות של הקשר הצעיר חשיבות רבה.

עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע סיימו ב-1:1

אלישע לוי: "צריכים להאמין, הליגה תהיה צמודה עד הסוף"

עירוני קרית שמונה: עאהד עזאם ייעדר למשך שלושה שבועות

עאהד עזאם שחקן קרית שמונה מול שלומי ארבייטמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בחוץ לשלושה שבועות. עזאם/ברני ארדוב

בצד המקצועי, בקרית שמונה יצאו ברגשות מעורבים מאוד מהמשחק אתמול. בקבוצה היו מאוכזבים מהיכולת במחצית הראשונה, יכולת שהייתה המשך ישיר לחולשה מול הפועל רעננה. עם זאת בקבוצה יצאו מעודדים מאוד מהחזרה במחצית השנייה ומהעובדה שקבוצתם נשארה במקום הראשון ובלתי מנוצחת.

המאמן ברק בכר זכה למחמאות על החילוף בתוך המחצית הראשונה, חילוף שהעיר את הקבוצה והחזיר אותה למשחק. בקרית שמונה ציינו את מינדאוגאס פאנקה שלמרות שבשני המשחקים האחרונים הוחלף במחצית הראשונה ממשיך להתנהג כמקצוען.

"המאמן אמר לנו במחצית לשחק כמו שאנחנו יודעים ולהיות יותר אגרסיביים וזה מה שעשינו. אני חושב שהחילופים עזרו לנו, אופיר נכנס והיה מצוין והוא עשה את העבודה", הסביר דויד מנגה מה הביא לשינוי ביכולת בין המחציות והתפנה לדבר גם על העובדה שמאז הניצחון על מכבי תל אביב הקבוצה כבר שמטה ארבע נקודות. "אני לא יודע מה קרה, אולי לחץ אבל אני באמת לא יודע מה קרה, אנחנו צריכים לשמור על יציבות. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו נרצה לתת פייט לכל הקבוצות. זה לא יהיה קל אבל יש לנו פוטנציאל".

על השאלה מה חסר לקרית שמונה אמר מנגה: "לא יודע אם יש משהו חסר, לפעמים חסר לנו יותר כיבושים פשוט". על היכולת האישית שלו אמר מנגה: "אני חושב שבעונה שעברה הייתי ביכולת טובה יותר. נכון שאני מבשל וזה טוב אבל השערים שלי חייבים לחזור. אני צריך להחזיר לעצמי את הבטחון בכיבוש השערים". על שיטת המשחק של הקבוצה אמר החלוץ: "אנחנו לא משחקים בונקר, אנחנו משחקים הגנה חזקה וזו שיטת המשחק שלנו, ללחוץ ולהיות יציבים בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully