וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: עאהד עזאם ייעדר למשך שלושה שבועות

הקשר סובל משבר באפו ונתפר 12 פעמים מעל ארובת העין. ברק בכר: "באנו רכים מאוד, אבל החילוף של מזרחי עזר, חזרנו יפה ושלטנו במחצית השנייה. היה משחק טוב, אנחנו במקומות האלה בזכות"

צילום: אנצ'ו גוש-ג'יני, עריכה: טל רזניק

עירוני קרית שמונה רשמה הערב (שבת) משחק שני ברציפות ללא ניצחון לאחר שסיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל באר שבע, במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל. הקבוצה של ברק בכר הצליחה לחזור מפיגור בזכות פנדל מוצלח של רוג'רס קולה ונותרה במקום הראשון עם 25 נקודות לעומת 22 של הדרומיים. מחזיקת הגביע יכולה בהחלט להרגיש מקופחת בהחלט לאחר שפנדל ברור לא נשרק לזכותה בדקה ה-55 בעקבות נגיעת יד של בן ביטון.

קשר הקבוצה עאהד עזאם, שהוחלף לקראת הסיום בעקבות פציעה ופונה לבית החולים "רבקה זיו" שבצפת, סובל משבר באפו ונתפר 12 פעמים מעל ארובת העין. הקשר ייעדר למשך שלושה שבועות.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יכול להרגיש מקופח. בכר/ברני ארדוב

ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה: "התעוררנו בסוף המחצית הראשונה, שלטנו במחצית השנייה והגענו לכמה מצבים. חזרנו יפה למשחק מול קבוצה טובה מאוד. השחקנים נתנו הכל ועכשיו אנחנו מסתכלים קדימה".

מאמן קרית שמונה התייחס לחילוף המוקדם שעשה, כשמינדאוגאס פאנקה הוחלף כבר במחצית הראשונה כמו גם נגד הפועל רעננה בשבת: "אפשר לתכנן דברים והמשחק מתפתח אחרת. אבל באנו רכים מאוד ובאר שבע התחילה טוב את המשחק. כואב לי שזה פאנקה בשני משחקים ברציפות, אבל החילוף הזה עזר. אופיר מזרחי עזר לנו מאוד. אני מרוצה מאוד מהצורה בה שיחקנו במחצית השנייה".

על האם המשחק הזה הצדיק את המיקום של שתי הקבוצות, אמר: "אנחנו במקומות האלה בזכות. ראינו היום שתי קבוצות טובות, היה משחק טוב. היו מומנטומים שהתחלפו ואני מרוצה בסך הכל מהצורה בה שיחקנו. בשבת כבר יש לנו משחק קשה מאוד מול מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully