וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה ממצבו של רנדל, לנדסברג: "החברים ראו שאני האיש החם"

21.11.2014 / 9:21

שביעות רצון במכבי תל אביב מהניצחון על לימוז', פארגו זכה לעידוד מחבריו, אך הוא אינו מרוצה ממעמדו. רנדל צפוי להחמיץ את מכבי חיפה. היינס: "זה היה אתגר לעצור את הריווח ההתקפי של לימוז'"

עריכה: ניב פוקס, מתן חדד

שביעות רצון נרשמה במכבי תל אביב אחרי ניצחון החוץ על לימוז' 73:79. עם זאת, הצהובים לא אהבו את איבוד יתרון 18 הנקודות וממשיכים לחפש חיזוק לסגל. אלכס מאריץ', שממנו הצוות המקצועי לא מרוצה, צפוי להשתחרר בדצמבר. הצוות המקצועי סבור שיש גם לשחרר את נייט לינהארט. לעומתם, בקבוצה מרוצים מהיכולת והאחריות שמציג יוגב אוחיון על הפרקט. ג'רמי פארגו קלע נקודות חשובות בסיום ואף זכה לעידוד מחבריו לקבוצה ומהצוות המקצועי, אולם השחקן לא מרוצה ממעמדו ומרבה לדבר על כך לאחרונה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לא מעט חיכוכים נרשמו בחדר ההלבשה בין השחקנים בתקופה האחרונה כחלק ממתיחות שגברה עוד יותר בעקבות ההפסדים. לפני כשבועיים אף נערכה שיחה עם ניקולה וויצ'יץ' ופארגו ובמהלכה הועלו בין השאר טענות כלפי המשחק שלו בחדר ההלבשה, עליהן השיב הרכז נסער: "אם רוצים, יכולים להזיז אותי מעמדת הרכז. שיזיזו". גם המאמן גיא גודס העיר לפארגו לא מעט על מהלכים שגויים במשחקים ולא נותן לו לפתוח בחמישייה. פארגו עצמו נסער מהמצב וניהל לאחרונה לא מעט שיחות עם גודס ועם וויצ'יץ'.

דאגה נוספת נרשמת מגזרתו של בריאן רנדל שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי. השחקן לא יכול להתאמן ומספר על כאבים והוא צפוי לעבור בדיקה כדי לאמוד את חומרת הפציעה. כרגע מסתמן כי השחקן לא ישחק ביום ראשון במשחק הליגה נגד קבוצתו בעונה שעברה, מכבי חיפה.

יוגב אוחיון: "זה משחק שהיינו מפסידים לפני שבועיים-שלושה"

ניתוח ניצחון מכבי תל אביב על לימוז'

סילבן לנדסברג מכבי תל אביב. מגד גוזני
"בתקופה האחרונה הזריקות לא נכנסו לי, אבל נשארתי חיובי". לנדסברג/מגד גוזני
"אני חושב שהמפתח הוא ההגנה. בחצי הראשון עשינו עבודה גדולה והחזקנו אותם כמו שרצינו וגם בסיום התאוששנו ויצאנו מכאן, שזה אולם באמת קשה, עם ניצחון חשוב"

בסיום המשחק ג'ייק כהן זכה למחמאות מחבריו לקבוצה, כשגם רנדל שיבח את כהן על כך שהחליף אותו. ג'ייק כהן אמר לאחר הניצחון: "זו הרגשה נהדרת לנצח. באופן אישי זו הרגשה נהדרת גם לשחק ולתרום לניצחונות החשובים עבור הקבוצה. יוגב אוחיון היה מדהים וחלק חשוב בניצחון".

סילבן לנדסברג הוסיף: "זה היה משחק של ריצות. קלענו מצוין ב-25 הדקות הראשונות, אחרי זה הם התאוששו והתחילו לקלוע נהדר. הם גם נכנסו למומנטום אדיר מאז השלשה המטורפת בסוף הרבע השלישי. אני חושב שהמפתח הוא ההגנה. בחצי הראשון עשינו עבודה גדולה והחזקנו אותם כמו שרצינו וגם בסיום התאוששנו ויצאנו מכאן, שזה אולם באמת קשה, עם ניצחון חשוב. אני שמח שניצלתי היום את ההזדמנות שניתנה לי, הייתי מאוד מפוקס. בתקופה האחרונה הזריקות לא נכנסו לי אבל נשארתי חיובי, המשכתי לעבוד קשה ולא הפסקתי להאמין, והיום זו ההוכחה שזה היה שווה. תודה גדולה גם לחברים שלי שראו שאני האיש החם ועזרו לי וסידרו לי יופי של מצבים".

מרקיז היינס סיכם: "שיחקנו במגרש ביתי שהיה חם ורועש עם אוהדים נהדרים. המשחק שוחק באנרגיות גבוהות. זה היה אתגר עבורנו לעצור את הריווח ההתקפי של לימוז' שנוצר בגלל היכולת שלהם לקלוע היטב מחוץ לקשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully