וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "זה משחק שהיינו מפסידים לפני שבועיים-שלושה"

20.11.2014 / 23:35

קפטן מכבי תל אביב חגג את ה-73:79 על לימוז': "היה לי ערב טוב, יש לקבוצה אופי בריא". גודס: "יוגי נגע בכל כדור, לנדסברג היה נהדר גם בהגנה, פארגו הופיע בסוף. בשביל זה הוא פה"

עריכה: ניב פוקס, מתן חדד

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) ניצחון רביעי בשישה מחזורי יורוליג, כשעל אף ששמטה יתרון 18 ברבע האחרון הצליחה לסיים עם 73:79 את משחק החוץ מול לימוז'. סילבן לנדסברג בלט אצל אלופת אירופה עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים ויוגב אוחיון רשם משחק מרשים של 11 נקודות, 4 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-8 חטיפות (שיא כל הזמנים של שחקן מכבי ביורוליג). ליאו וסטרמן בלט אצל המפסידה עם 16 נקודות ושלשה אחת מדהימה משלושת רבעי המשחק.

"זה ניצחון חשוב מאוד ששם אותנו חזק בתמונת הטופ 16", אמר גיא גודס בסיום. "התחלנו נהדר והובלנו כבר ב-18 הפרש, אבל בסוף הרבע השלישי היתה לנו נפילה. שחקנים התעייפו וסבלו מהרוטציה הקצרה שלנו. לימוז' עברה לשלוט ורצה, קליעות חופשיות שלנו פשוט לא נכנסו וכל הלחץ עבר אלינו. החשוב הוא שלא נשברנו. אופי של קבוצה נמדד גם ובעיקר ברגעים כאלה, שדברים לא מסתדרים ומומנטום משתנה - וידענו לצאת מזה. זה משחק שהיינו צריכים לנצח ועשינו זאת".

המאמן המנצח עבר להחמיא לחלק משחקניו באופן ספציפי: "סילבן היה נהדר גם התקפית וגם הגנתית. אנשים מסתכלים על הנקודות שלו אבל הוא גם הוביל אותנו בריבאונד. יוגי נתן חצי ראשון ענק עם המון חטיפות והגנה אדירה, הוא פשוט נגע בכל כדור. ג'ייק נתן דקות טובות במקום רנדל הפצוע וגם פארגו בסוף, כשהיינו צריכים אותו, עשה את כל הנקודות, בשביל זה הוא פה".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
גאה. גודס/GettyImages

קפטן מכבי תל אביב יוגב אוחיון אמר לערוץ 10 בסיום המשחק: "היה לי ערב טוב, בכל רגע נתון במשחק יש רגע למישהו ואני חושב שזה אופי בריא לקבוצה. גם סילבן וג'רמי היו מצוינים וכך אנחנו צריכים לשחק".

הרכז התייחס לקאמבק של הצרפתים ברבע הרביעי: "פתאום הטבעות נהיו לנו קטנות, הם לחצו על כל המגרש והאטו את המשחק שלנו ואנחנו במקום לתקוף חזרה, הגענו לסוף שעון בכל התקפה ולזריקות לא טובות והם בנו את הביטחון שלהם וחזרו למשחק. גילינו אופי וניצחנו במשחק שהיינו מפסידים לפני שבועיים או שלושה. אני חושב שבניגוד לשנתיים האחרונות, בהן הייתה המשכיות, השנה הביאו שני גארדים חדשים ולוקח זמן עד שנבין אחד את השני. בשבועות האחרונים אנחנו כבר משחקים טוב יותר ואנחנו בונים את עצמנו. אמרתי לג'רמי שאני שמח בשבילו, כך הוא צריך לשחק. יש דברים שלא תלויים בנו כמו הפציעות של גיא ובריאן ועוד כמה שחקנים שסוחבים פציעות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול לימוז'. GettyImages
הקפטן מבסוט. אוחיון/GettyImages

טייריס רייס פרגן לרכז שהחליף אותו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully