וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "אמרתי לערן שאם לא היה מתגרה, זה לא היה מגיע למצב הזה"

17.11.2014 / 15:56

אחרי שבועיים קשים, גילי ורמוט מדבר, על זהבי ("היו חילוקי דעות, השארנו הכול מאחור"), על הביקורת נגדו ("שכחו מה שכבר הוכחתי במגרש") ועל הנבחרת ("אחרי כל סיפור הכי קטן התקשורת עושה רעש"). ראיון של מנצח

צילום מסך
"לא היה נעים לראות את כל הכותרות האלה ולשמוע את הדיבורים של הפרשנים, בטח לא בגיל שלי ואחרי מה שעברתי בקריירה. אבל זה משהו שאתה לוקח בחשבון, שתמיד יהיה לאנשים מה להגיד"

השבועיים האחרונים היו בין הקשים שעברו על גילי ורמוט בקריירה. האירועים של הדרבי שפוצץ יצרו חיץ בינו לבין ערן זהבי, והתקשורת דיברה על משבר בין שני הכוכבים. אם זה לא מספיק, הגיעו הימים לפני המשחק אמש (שני) מול בוסניה. ורמוט היה צריך לשבת בצד, לקרוא ולשמוע שהמקום שלו בנבחרת נשמר בגלל חסד שאלי גוטמן נוטה לו עוד מהפועל תל אביב, ולא בגלל היכולות שכולנו למדנו להכיר.

"זו הפעם הראשונה שאני נמצא בסיטואציה כזו קשה", אומר היום ורמוט בראיון לוואלה! ספורט, "כולם שכחו את מה שכבר הוכחתי במגרש. לא היה נעים לראות את כל הכותרות האלה ולשמוע את הדיבורים של הפרשנים, בטח לא בגיל שלי ואחרי מה שעברתי בקריירה. אבל זה משהו שאתה לוקח בחשבון, שתמיד יהיה לאנשים מה להגיד, אם אתה טוב וגם אם אתה רע. זה חלק מהמקצוע שלנו וצריך לדעת לקבל את זה".

נבחרת ישראל אחרי ה-0:3 על בוסניה

אלי גוטמן מאושר: "הניצחון מוטט את תמונות הדרבי"
אלון מזרחי: "לזהבי אין מקום בנבחרת שניצחה את אוסטריה"
אירופה "צמאה" לדעת מהו סוד ההצלחה של ישראל
כך הופכים לאגדה: השנה המדהימה של עומר דמארי
נבחרת ישראל אחרי בוסניה - כל הדעות, הניתוחים והתגובות

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל חוגג עם גילי ורמוט. קובי אליהו
מסוכסכים? אנחנו? הצחקתם אותנו. ורמוט וזהבי/קובי אליהו
"ליאור שחקן אדיר ונוצר מצב שאני והוא התמודדנו על מקום בהרכב. הוא לא הפסיק ולפרגן ולעודד אותי ובתקשורת ציירו כאילו יש מתח בנינו. הוא עוד ישחק בהרכב ואנחנו גם יכולים לשחק ביחד"

למי שלא יודע, הסיבה המרכזית שורמוט חזר לארץ ולהפועל תל אביב היא הנבחרת. בימים שאנשים לא הבינו מהי סיבת ההתעקשות שלו לחזור לשחק באדום, אחד ההסברים היה כי הדבר הכי חשוב לו, אולי, הוא להשתייך לסגל של גוטמן. הדרך לשם עברה בהפועל תל אביב. אפשר גם להגיד על הקשר האדום שהוא לא לוקח כל דבר קטן ללב. יש שמפרשים את זה כאדישות שמתבטאת לפעמים גם על המגרש. עם זאת, הרבה דברים התבשלו אצל ורמוט בבטן בימים האחרונים, ועד הדקה ה-36, כשהבעיטה שלו נעצרה ברשת הבוסנית, הוא שתק.

"השתחרר אצלי המון לחץ", מודה ורמוט. "היו הרבה דיבורים מסביב בשבועיים האחרונים. הגול הזה נתן אוויר לי ולנבחרת. כולם השתחררו אחריו והמשחק זרם. היו לי לא מעט דברים להגיד אחרי הדרבי ואחרי העליהום שעשו עלי השבוע, אבל בחרתי לשתוק. בעיני היה חכם לשתוק, כי על דברים שאתה אומר אתה יכול אחר כך להצטער, מה שלא צריך לעשות על דברים שלא אמרת. אני שמח שעניתי במגרש".

כבר מהדרבי ניסו לצייר מתיחות בינך לבין ערן זהבי. עד כמה היו הדברים במציאות נכונים?

"עוד במשחקים מול אנדורה וקפריסין החליטו שיש בינינו מתיחות. לא היה ולא נברא. גם בין עומר דמארי לזהבי ניסו ליצור איזו דרמה. הכול שטויות, כשאנחנו באים לנבחרת כולנו חברים, לכולנו יש את אותה מטרה. אני יכול להגיד שהגענו לנבחרת והייתה בינינו שיחה על הדרבי. אני אמרתי לערן שאם הוא לא היה מתגרה זה לא היה מגיע למצב הזה. לא הסכמנו על כל הדברים, יש חילוקי דעות, אבל השיחה הייתה חברית והשארנו הכול מאחור. צריך להבין שכיף לנו לבוא לנבחרת. כולנו יושבים בלובי של המלון שעות, מספרים סיפורים וצוחקים בלי סוף. הבעיה היא שהעיתונות הרבה פעמים צהובה ומחפשת לעשות דרמה מכל דבר. בפועל, הדברים אחרים לגמרי. גם עם ליאור רפאלוב זה אותו דבר. ליאור שחקן אדיר ונוצר מצב שאני והוא התמודדנו על מקום בהרכב. הוא לא הפסיק ולפרגן ולעודד אותי ובתקשורת ציירו כאילו יש מתח בנינו. הוא עוד ישחק בהרכב ואנחנו גם יכולים לשחק ביחד".

זה שינוי שקרה בקמפיין הזה, כל ההתמקדות ביחסים בחדר ההלבשה?

"מה שאלי מנסה לעשות הוא ליצור קבוצה. כל הזימונים במשחקים האחרונים די דומים, גם ההרכב, והוא מנסה ליצור דבק בין השחקנים. ראינו את זה אתמול על המגרש, כשהנבחרת שיחקה כמו קבוצה ולא כמו בודדים. הדבר הכי חשוב לאלי שנהיה כמו קבוצה ולא יהיה מריבות בה. הוא שם דגש על החומר האנושי והרבה מאוד ממה שאנחנו רואים על הדשא מושפע מהאווירה מסביב. נכון שקל יותר כשיש ניצחונות, אבל זה חלק בלתי מבוטל ממה שקורה על הדשא. כולם מכירים את כולם ומכירים את הדרישות של גוטמן, וזה כבר יוצר תבנית יותר קלה. יש לנו הזדמנות נדירה לעלות ליורו, וגם שחקנים שלא משחקים שמים הכול בצד בשביל המטרה, כי הם יודעים שבמשחק הבא הם יכולים לשחק".

תסכים איתי שבקמפיין הקודם היו לא מעט כעסים בין הנבחרת לתקשורת והייתה אווירה לא טובה בכלל בנבחרת.

"תמיד כשיש נבחרת יש קונצרט שלם מסביבה. מנסים לייצר מתחים בין שחקנים ומחפשים דברים שלא קשורים לכדורגל. לצערי הרבה פעמים התקשורת, כמו שאמרתי, היא צהובה. אני בא מקבוצה שהסיקור שלה ממש לא קטן ועדיין, בנבחרת אחרי כל סיפור הכי קטן עושים רעש וכותבים ומדברים עליו. יכול להיות שבקמפיין הקודם היו עצבים, אבל אלה דברים שכולנו יודעים לשים מאחור. אני חושב שהמודל לעבודה עם התקשורת בנבחרת צריך להיות כמו במכבי תל אביב, כשהקבוצה מנהלת את התקשורת ולא להיפך. אני חושב שיש שינוי לטובה בעניין הזה, אבל עדיין יש עוד מקום לשיפור".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ליאור רפאלוב שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
אותו דבר כמו מקרה זהבי. רפאלוב/ברני ארדוב

לא הגזמנו קצת עם האופוריה הזו אחרי המשחק?

"ככה זה בארץ, או שחור או לבן. אנחנו חיים את המדינה הזו ואת האנשים. היו הרבה שנים שהנבחרת הייתה מנותקת מהעם והיא הייתה שק החבטות של כולם. אני שמח שהניצחון הזה החזיר את האמונה אצל האנשים וקירב אותם בחזרה אליה. גם האצטדיון והאווירה מסביב היו חוויה, אלה דברים שיגרמו לאנשים לבוא ולראות אותנו. סופסוף קצת יפרגנו לנו ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות. בשורה התחתונה, הניצחון הזה היה חשוב מאוד להמשך הקמפיין, אבל הבית הזה משוגע ולא צפוי. אנחנו יכולים עדיין לסיים במקום הרביעי או החמישי, וחשוב לזכור שיש לנו עוד דרך ארוכה עד ליורו".

לסיום, זה משחק שלא תשכח הרבה זמן?

"כן, זה אחד המשחקים הגדולים שהייתי בהם. האווירה במגרש הייתה מחשמלת מהתחלה. בסופו של דבר, כל מה שנשאר הם הזיכרונות. המשחק הזה ייחקק אצלי בזיכרון".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. קובי אליהו
משחק שייחקק לדורות. נבחרת ישראל חוגגת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully