וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "אהיה מאוכזב אם לא אשחק בהרכב, חורה לי ששיחה כזו יצאה"

קשר הנבחרת לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו מספסולו הצפוי מול בוסניה: "לא מבין איך שיחה שלי עם גוטמן יצאה לתקשורת". דמארי: "מרגיש טוב מאוד מבחינת הבקעת שערים". טל בן חיים הבלם לא התאמן. המשטרה: להגיע בתחבורה ציבורית

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד

מתיחות גדולה בין אלי גוטמן לליאור רפאלוב. מאמן נבחרת ישראל תרגל אתמול את גילי ורמוט ב-11 שלו במקום את קשר קלאב ברוז', מה שהוביל את שחקנה של נבחרת ישראל להעביר ביקורת עקיפה. שחקני בנבחרת סיפרו עוד אתמול כי רפאלוב נראה מאוכזב מההחלטה, בעוד שגוטמן העביר מסר לאנשיו בנבחרת כי ההחלטה אינה סופית. רפאלוב, שסבור שלא יפתח בהרכב, סיפק מספר ציטוטים מעניינים לפני אימון הבוקר (שישי).

"אני מרגיש בכושר מצוין ויהיה מבחינתי מאכזב אם לא אשחק בהרכב", אמר רפאלוב'. "חוץ ממני יש עוד שחקנים בכושר טוב שמרגישים ראויים לפתוח בהרכב, ואני צריך להיות מוכן לעלות מהספסל". לאחר מכן התייחס רפאלוב לפרסומים על כך שביקש מגוטמן לדעת האם יפתח ואמר: "הצעתי לאלי שמי שמיועד לפתוח יידע על כך מראש, אני לא מבין איך שיחה שלי עם אלי יצאה לתקשורת, היום זה לא דבר שצריך לקרות. חורה לי ששיחה כזו, בארבע עיניים, יוצאת. שוחחתי עם אלי על המגרש וכל השחקנים ראו את השיחה, אני לא רוצה לגעת בזה, וזה חורה לי.

"עם כל האכזבה צריך לקבל את זה כמו גבר", המשיך רפאלוב. "את השאלות לא צריך לשאול אותי, אני מרגיש מוכן למשימה אבל אני צריך לקבל הכל ולהיות מוכן בדקות שאקבל. שמחתי לשמוע על מחמאות שקיבלתי משחקני עבר בבלגיה,יש לי מערכת יחסים מצוינת עם המאמן שלי שם, אבל כרגע הכי חשוב בנבחרת ויהיה חשוב לשמח את האוהדים ולנצח בסמי עופר".

ליאור רפאלוב באימון נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"שוחחתי עם אלי על המגרש וכל השחקנים ראו את השיחה". ליאור רפאלוב/יוסי ציפקיס

באימון היום ורמוט שוב תורגל בהרכב הראשון, בפתיחת האימון ביקש עומרי בן הרוש לערוך אימון בחדר כושר כדי להוריד עומס, אבל הוא יהיה כשיר למשחק. טל בן חיים הבלם לא התאמן היום עם חבריו בגלל עומס בשרירי הבטן התחתונה, אך בצוות הרפואי של הנבחרת הבהירו שמדובר רק במנוחה של יום, ומחר הוא צפוי לחזור ולהתאמן.

עומר דמארי אמר לפני האימון: "אין ספק שאנחנו מתרגשים אבל מוכנים. יש משימה קשה ועד מעט מגיע רגע האמת. אני לא מתעסק מי פייבוריט. מבחינתנו נעשה הכל כדי לנצח, אבל לא נעשה את זה בדיבורים אלא בעבודה קשה. אני מרגיש טוב מאוד גם מבחינת הבקעת שערים אבל הכי חשוב זה להראות את זה ביום ראשון. בוסניה נבחרת מצויינת שמניעה כדור מצוין, חסרים להם שחקנים אבל השאר הם שחקנים מצוינים. ברמות כאלה כל מי שמשחק הוא שחקן מצוין. הקמפיין לא נגמר לפני ולא אחרי המשחק הזה, יש עוד הרבה נקודות בקופה והכל יכול לשתנות. זה משחק חשוב אבל שיכול להיות צומת דרכים. המגרש בסמי עופר מדהים ותהיה אווירה מצוינת, אני מקווה שנשמח את האוהדים". כשנשאל על סאגת חגיגות השערים והפיו פיו המדובר אמר דמארי: "דיברו על הפיו פיו, אבל זה לא חשוב. מה שחשוב זה יום ראשון. באוסטריה אני חוגג אחרת ולא עם פיו פיו".

ממשרד נשיא המדינה נמסר הבוקר שהנשיא רובי ריבלין שוחח הבוקר עם אלי גוטמן ואמר לו: "ידידי המאמן, חשוב לי להזכיר לכולנו וגם לשחקנים שנבחרת ישראל היא סמל לאומי, סמל לישראליות, על כל גווניה. בנבחרת ישראל גם היריבים הופכים לשותפים למען מטרה אחת וכך גם ערן זהבי וגילי ורמוט שרק לפני זמן קצר היו נראים רחוקים כל כך- עכשיו משחקים יחד, כתף אל כתף. כמו בחברה בישראל, גם על מגרש הכדורגל יש רגעי התעלות ורגעי שפל ופני העם כפני הנבחרת. עלינו להבטיח שנראה בפניה של הנבחרת דוגמא ומקור גאווה לעם כולו". גוטמן השיב: "אני מקווה שבשיחתנו הבאה תוכל לברך את הנבחרת על ניצחון, אנחנו נעשה ככל שנוכל לשם כך".

במשטרה קראו לציבור להגיע לאצטדיון סמי עופר בתחבורה ציבורית. על פי הודעתם, רכבת ישראל נערכה למכירת כרטיסים מוזלים מראש וכן תתגבר על מערך הרכבות לחיפה. כמו כן, מערך המטרוניות יתוגבר. במשטרה ביקשו ממי שרכש כרטיסים להקדים ולהגיע כשלוש שעות לפני שריקת הפתיחה.

עוד באותו נושא

נבחרת בוסניה הולכת וצוברת ביטחון לקראת ההגעה לישראל

לכתבה המלאה
אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל (משמאל) לצד עומרי בן הרוש. יוסי ציפקיס
ביקש להפחית עומס. עומרי בן הרוש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully