וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "כל קבוצה מצאה טרנד לנסות לגרום שלא נשחק בבית"

בקבוצה כועסים על ההתבטאויות של אנשי בית"ר ("תהיה אווירה כמו בלבנון"): "מנסים ללבות את העניינים כדי שהמשחק ישוחק במגרש נייטרלי". גדיר: "אחרי כל מה שקרה, אנחנו מרוצים מהתיקו מול מכבי פתח תקוה"

one

בבני סכנין מרוצים משיחת ההבהרה שנעשתה עם מנהלת הליגה, וכעת מקווים במועדון שאנשי המנהלת יעזרו לקבוצה להכשיר את אצטדיון דוחא לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים בעוד שבוע וחצי. בסכנין מאמינים שהאישור לנושא התאורה יגיע, אך החשש הגדול יותר של אנשי המועדון הוא אישור משטרה לארח את המשחק בדוחא. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במשטרה ציינו גם את איצטדיון דוחא כלא מאושר במכתב בו הודיעו על ביטול המשחק מול מכבי פתח תקוה בעילוט וניראה שאם המצב הבטחוני יישאר בעינו במשטרה עשויים שלא לאשר קיום המשחק באצטדיון הביתי של סכנין.

בסכנין מתכוננים גם למצב כזה, ומקווים שבשל הפשרת היחסים עם המנהלת ניתן יהיה לדחות את המשחק למועד אחר בו יהיה אישור מהמשטרה.בכל מקרה בסכנין הציגו בפני המנהלת הסכם קבוע עם הנהלת האצטדיון בעכו, וזה יוכל לשמש כמגרש ביתי עבורם אם יזדקקו ויחפצו בכך. בקבוצה הבינו מהמשטרה שגם אם המשחק יאושר, דרישות האבטחה יכללו מאות רבות של שוטרים ומאבטחים ואף דרישת מסוק משטרתי, דבר שבסכנין מבהירים שלא יוכלו לעמוד בו ומבקשים את עזרת המנהלת.

בסכנין לא אהבו את התבטאות אנשי בית"ר הבוקר שפורסמה בוואלה! ספורט לפיה "תהיה אווירה כמו לבנון", וגורם במועדון אמר "מנסים ללבות את העניינים כדי שהמשחק ישוחק במגרש נייטרלי. כל קבוצה מצאה טרנד לנסות ולגרום שהמשחק מול סכנין לא יהיה משחק ביתי שלנו".

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. ניב אהרונסון
"זה לא מקצועי אבל מה לעשות, זאת הליגה פה". מוחמד גדיר/ניב אהרונסון

מלבד הנושאים הללו בסכנין התאכזבו מהתיקו מול מכבי פתח תקוה, והתחושה בקבוצה שהיה צריך לצאת עם מלוא הנקודות.עם זאת בקבוצה אמרו שעם חזרתו המלאה של יאניס פפאדופולוס ובכושר שנמצאים מוחמד גדיר ופיראס מוגרבי יהיה ניתן להשיג דברים יפים העונה. "אחרי כל מה שקרה אפשר להגיד שאנחנו יוצאים מרוצים", אמר גדיר. "רק ביום של המשחק ידענו איפה ומתי אנחנו משחקים. זה לא מקצועי אבל מה לעשות, זאת הליגה פה. ברור שחסרים לנו האוהדים והבית שלנו. זאת פעם שנייה שזה קורה לנו כבר וצריך לשים לזה סוף. ברמה האישית אני שמח שהבקעתי ואני מקווה שבפעם הבאה זה יעזור לקבוצה להשיג שלוש נקודות".

עוד באותו נושא

בית"ר: "תהיה בדוחא אווירה של לבנון, צריך להעביר את המשחק"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully