וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "חסכנו 2.2 מיליון שקל והבאתי שוער יותר טוב. אני לא מאוכזב"

12.11.2014 / 9:38

אלי טביב ציפה לקבל לפחות מיליון שקל השבחה על אריאל הרוש אך לא מתלונן גם על ה-450 אלף שקל. בבית"ר מודאגים מהמשחק בסכנין: "תהיה אווירה של לבנון, עדיף שיעבירו את המשחק משם"

one

בבית"ר ירושלים קיבלו ברגשות מעורבים את החלטת הוועדה למעמד השחקן בנוגע לאריאל הרוש. אלי טביב ציפה כי לקבל סכום של לפחות מיליון שקל עבור השוער בשל היותו שוער נבחרת שגדל במועדון. בפועל, הוועדה התחשבה בכל הנסיבות שהביאו לבוררות בין הצדדים, כולל היחס של בית"ר להרוש והעובדה כי בית"ר חסכה את שכרו השנה בעקבות שחרורו, ופסקה על סכום של 450 אלף שקל.

בשלב ראשון לאחר ההחלטה טביב נשמע כועס ואמר לנציגים המשפטיים של המועדון: "איך יכול להיות ששוער נבחרת ששיחק 17 שנה אצלנו שווה רק 450 אלף שקל? זה לא הגיוני. ומה בכלל הוועדה לוקחת בחשבון את השכר שחסכנו השנה? זה לא שביקשנו לחסוך אותו אלא החלטה של הבורר לשחרר אותו מהקבוצה".

אלא שאחרי אכזבתו הראשונית מהפסיקה, הבין טביב הבין מאוחר יותר שהוציא כמעט את המקסימום מההחלטה ואמר לגורמים במועדון: "אין לי על מה לבכות. עשינו צעד מצויין. חסכנו 2.2 מיליון שקל על המשכורת של הרוש וההשבחה והבאנו שוער יותר טוב. נתניה לא ציפו לזה, נראה איך הם יגיבו".

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"נתניה לא ציפו לזה, נראה איך הם יגיבו". אלי טביב/ברני ארדוב

הבעיה של טביב היא שלנתניה יש אפשרות עד ה-25.1 לקבל החלטה שלא לשלם את הכסף, ובמקרה כזה גם חוזהו של הרוש בקבוצה בטל והוא יצטרך לחפש קבוצה חדשה. אלי שגב חזר ואמר אתמול כי לא יפקיר את השוער וכבר היום צפוי לשוחח עם טביב, אך בכל מקרה טביב אינו מתכוון להפחית אפילו שקל אחד מסכום ההעברה ומצפה לקבלו במלואו, אם לא מנתניה אז מהקבוצה הבאה אליה יעבור הרוש.

מעבר לכך, במס הכנסה הבהירו לבית"ר כי 6.5 מיליון השקלים המגיעים לה על פי ההסכם יועברו למועדון בעשרה ימים הקרובים. בית"ר אמורה להתחיל ולשלם לזטה המונטנגרית עבור העברתו של ז'רקו קוראץ' ועוד מספר חובים לסוכנים, ספקים ומשכורות חודש אוקטובר.

בבית"ר עוקבים אחר ההתפתחויות לקראת המשחק נגד בני סכנין בעוד שבוע וחצי בדוחא ואמרו: "בלי קשר לאירועים בצפון, כל מה שקורה עם סכנין ובמדינה בכלל הופך את דוחא לאווירה של לבנון ועדיף היה שהמשחק יועבר משם. אנחנו בכל מקרה נשחק איפה שיגידו לנו, רק שהמשטרה תדאג להפרדה מוחלטת וביטחון מלא לשחקנים ולאוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully