וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין חוששים שהמשחק נגד בית"ר ירושלים יועתק מדוחא

9.11.2014 / 18:18

מתברר כי במשטרה ציינו לצד המגרש בעילוט גם את האצטדיון בסכנין ככזה שלא ניתן לקיים בו בשלב זה משחקים. בסכנין זועמים: "אולי במשטרה חוששים לאבטח אירוע כזה ומנסים להכין את הקרקע מעכשיו". במשטרה הבהירו שדבר לא נקבע לקראת בית"ר בעוד שבועיים

one

בבני סכנין אמנם היו מרוצים שהמשחק שהיה אמור להיערך מחר (שני) נגד מכבי פתח תקוה לא הועבר לאזור המרכז, אך מתכוננים כבר למאבק הבא והוא אישור המשחק מול בית"ר ירושלים בעוד כשבועיים. לוואלה! ספורט נודע שבמשטרת ישראל לא ציינו רק את המגרש בעילוט כמקום שבו אין לקיים משחקים, אלא גם אצטדיון דוחא בסכנין. במועדון לא אהבו את ההחלטה של המשטרה שמשמעותה שאם המצב הרגיש יימשך עד המשחק, סכנין לא תוכל לארח באצטדיונה הביתי.

"כנראה שמישהו במשטרת ישראל מחפש להכין את הקרקע", אמר גורם בכיר בסכנין. "אמרו שעילוט קרובה לכפר כנא אז המשחק לא מאושר, אבל מה הקשר לסכנין? אפשר היה לקיים את המשחק בסכנין אפילו אתמול. אולי במשטרה חוששים לאבטח או להפיק אירוע כזה או אחר אז הם מנסים להכין את הקרקע מעכשיו. אם יש להם משהו שהם חושבים שיקשה על קיום המשחק, שיכינו אותנו מעכשיו".

במשטרת ישראל הבהירו מנגד שהם לא קובעים בשלב זה שום דבר לקראת המשחק מול בית"ר ויעשו הערכת מצב רק בשבוע הבא כשבשלב זה משטרת משגב אף לא עסקה בנושא כלל וההחלטה של המשטרה נבעה בשל הרגישות לגבי המגזר הערבי כולו. "לא נסכים לארח בשום מקום אחר חוץ מבדוחא", אמר גורם אחר בסכנין. "לא יכול להיות שמצד אחד ההנהלה עושה הכול כדי שהמגרש יאושר ומצד שני לא ייתנו לנו לארח את המשחק. בהתאחדות הענישו אותנו כי אמרו שעירבנו פוליטיקה בספורט אז גם כאן שלא יערבו פוליטיקה בספורט. אם לא יסכימו לארח בדוחא אז שידחו את המשחק".

אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מאיפה הם יעודדו את קבוצתם האהובה? אוהדי בני סכנין/אדריאן הרבשטיין

במועדון טוענים עוד שסכנין לא נמצאת במוקד הבעיות, ובניגוד לעילוט הסמוכה לכפר כנא, בסכנין לא נרשמות התפרעויות ולכן ניתן לקיים משחקים בדוחא, קו בו יתמידו בקבוצה גם בשבוע הבא במקבי להמשך השיחות עם המשטרה. "אין שום דבר בסכנין", אמר המנכ"ל חאלד דוכי. "נכון שהאווירה לא טובה והמצב מתוח, אבל מבחינתנו היה אפשר לקיים את המשחק גם בעילוט וגם בסכנין. אין בסכנין שום דבר, אפילו לא תקרית קטנה ביותר".

בלי קשר, בסכנין טוענים שהם סיימו לטפל בנושא התאורה באצטדיון דוחא אחרי שהותקנו המנורות, וכעת ביקשו במנהלת הליגה מאנשי המועדון לקיים בדיקה מקיפה של מהנדס. לאחר שיתקבלו תוצאות הבדיקה, יוחלט במנהלת אם לאשר את האצטדיון.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully