וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל הנבחרת לבוסניה: זהבי בפנים, תמוז וטואטחה בחוץ

7.11.2014 / 13:50

אלי גוטמן זימן את כוכב מכבי תל אביב למרות חילופי ההאשמות ביניהם במהלך השבוע. חלוץ פטרולול ומגן מכבי חיפה לא בסגל, זימון בכורה לרועי קהת. המשחק ייערך בסמי עופר ב-16 לחודש

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
רוצה לשים את הדברים השוליים מאחור. גוטמן/קובי אליהו

בצל הסערה שעורר אתמול (חמישי) ערן זהבי, מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן פרסם היום את הסגל המורחב שלו, לקראת משחק הבית מול בוסניה במסגרת מוקדמות יורו 2016 שייערך ב-16 לחודש. המשחק יתקיים באצטדיון סמי עופר. הוא כלל בסגל את קשר מכבי תל אביב וגם את גילי ורמוט, עליו זהבי דיבר במסיבת העיתונאים. בנבחרת חוששים מאוד מהמצב שנוצר, בו השניים יצטרכו לשתף פעולה יחד.

טוטו תמוז, טאלב טואטחה וחאתם עבד אלחמיד, שהיו חלק מהסגל במשחק הקודם, נותרו בחוץ הפעם. הפרצוף החדש בסגל הוא רועי קהת מעירוני קרית שמונה, שפתח את העונה בכושר נהדר והספיק לכבוש שלושה שערים במדי מוליכת הטבלה. עבורו זה זימון הבכורה לנבחרת הבוגרת.

בקרית שמונה הוציאו תגובה משותפת של שני המוזמנים החדשים, אלקיים וקהת, בה נכתב: "אנו גאים ונרגשים להיות חלק מנבחרת ישראל ולהצטרף לגיא (חיימוב, א.י) כנציגי עירוני קרית שמונה בנבחרת הלאומית. אין שחקן שלא חולם להגיע לנבחרת ולייצג את המדינה שלו וכולנו מקווים לעשות זאת בכבוד. נעשה הכל כדי להוכיח את עצמנו ולתרום את חלקנו לנבחרת ישראל ככל שרק נידרש".

בנבחרת טוענים כי גוטמן מתכוון ליזום שיחה עם זהבי על מנת להשאיר את הדברים שאמר מאחור. "המטרה עכשיו היא להיות מרוכזים במשחק מול בוסניה, כל דבר אחר צריך להניח בצד", אמרו בנבחרת. יחד עם זאת, גם השחקנים סבורים כי אווירת המתיחות בין הקפטן למאמן ולורמוט תורגש במהלך השהות בכפר גלים.

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה (ימין) מול בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הפנים החדשות. רועי קהת/אדריאן הרבשטיין

הסגל המלא

שוערים: אופיר מרציאנו (מ.ס. אשדוד), אריאל הרוש (מכבי נתניה), גיא חיימוב (הפועל קרית שמונה).

הגנה: אייל משומר (מכבי חיפה), עודד אלקיים (עירוני קרית שמונה), טל בן חיים (צ'רלטון, אנגליה), רמי גרשון (גנט, בלגיה), עומרי בן הרוש (מכבי תל אביב), איתן טיבי (מכבי תל אביב), אופיר דוידזאדה (הפועל באר שבע).

קישור: שרן ייני (מכבי תל אביב), ניר ביטון (סלטיק, סקוטלנד), ביברס נאתכו (צסק"א מוסקבה, רוסיה), ערן זהבי (מכבי תל אביב), רועי קהת (עירוני קרית שמונה), גילי ורמוט (הפועל תל אביב), מאור בוזגלו (הפועל באר שבע), טל בן חיים (מכבי תל אביב), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז', בלגיה).

התקפה: עומר דמארי (אוסטריה וינה, אוסטריה), תומר חמד (אלמריה, ספרד), איתי שכטר (נאנט, צרפת), בן שהר (ווילם II, הולנד), אליניב ברדה (הפועל באר שבע), מונאס דאבור (גראסהופרס, שוויץ).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully