וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "האוהד שתקף את זהבי הוא זה שאיים עליי ברצח"

הבעלים של בית"ר סיפר: "הוא הטריד אותי תקופה ארוכה" והוסיף בציניות: "להעמיד את זהבי למשפט על שהתגונן מול אוהדי הפועל". בניון: "בושה". וגם: צפו בזווית חדשה לעימות בין זהבי והאוהד

ברני ארדוב

צפו בזווית חדשה לאירוע שהחל את המהומה הגדולה

בכדורגל הישראלי לא נותרו אדישים למהומת הענק ופיצוץ הדרבי התל אביבי הערב (שני)."ביזיון בושה!!! לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי... שערורייה של שיפוט!!! הזוי!! בושה לכדורגל... חייב לשרוק לסיום", צייץ קפטן מכבי חיפה יוסי בניון עוד לפני החלטתו של רועי ריינשרייבר להודיע על תום המשחק.

שוער מכבי נתניה ונבחרת ישראל, אריאל הרוש, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "ערב שחור ועצוב לכדורגל הישראלי. ברגע שבו אוהד פורץ למגרש ומכה שחקן כדורגל, כל הקווים האדומים נחצים. כדורגל זה משחק שכל המשפחה צריכה לבוא לצפות בו ולהנות ממנו, מקרים כאלה מרחיקים את הקהל שלנו מהמגרשים וגורם לנו השחקנים להרגיש לפעמים חסרי אונים. אסור שמקרים כאלה יחזרו על עצמם, שחקני הכדורגל צריכים להרגיש בטוחים לאורך המשחק. אני מקווה מאוד שימצאו פתרון מיידי לאלימות בכדורגל".

אלי טביב אמר בציניות: "ערן זהבי עבריין. צריך להעמיד אותו למשפט על זה שהוא ניסה להתגונן מאוהד הפועל תל אביב שתקף אותו". לאחר מכן הוסיף בעלי בית"ר ברצינות: "עצוב המצב שהגענו אליו בכדורגל הישראלי. כבר הייתי במקום הזה. במקום שהמשטרה תעשה משהו במקרה שעברתי, נתנו לגיטימציה להמשיך עם האלימות שהגיעה עד לאן שהגיעה היום בבלומפילד".

על פי טביב, האוהד המדובר, המוכר בכינויו "פואד", הוא האוהד שיחד עם אדם נוסף איים עליו ברצח. טביב הגיש נגד השניים תלונה במשטרה בזמנו. טביב אמר לאנשי בית"ר: "הוא הטריד אותי תקופה ארוכה".

עידן ויצמן: "מרגיש לי משחק בארגנטינה. למה אתם לוקחים לנו את המשחק?!?!".

שחקן הכדורסל בר טימור: "פשוט עצוב שככה זה נראה. אצטדיונים חדשים וכל החרא הזה מתגמד לעומת מה שקורה עכשיו. עצוב עצוב עצוב".

בלם צ'רלטון, נבחרת ישראל ואקס מכבי תל אביב טל בן חיים צייץ בטוויטר: "שערורייה שהרחיקו את זהבי. הוא הגן על עצמו. אוהד שנכנס למגרש צריך לדעת שהוא יישב בכלא! רק בהחמרת הענישה אפשר ליצור הרתעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully