וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב כועסים על הדרמות סביב בן בסט, פאקו נזף בשחקנים

החלוץ שוב לא שותף בניצחון על עכו וחזר בזעם לספסל אחרי שהושלמו החילופים. פאקו, שגער בשחקנים על היכולת, לא הבין על מה המהומה: "הרבה שחקנים לא שיחקו"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב עלתה הערב (ראשון) למקום השני בטבלה אחרי שהשיגה 1:4 נהדר מבחינתה על האחרונה בטבלה, הפועל עכו, באצטדיון נתניה. הצהובים לא סיפקו כדורגל גדול, אבל בכל זאת הצליחו להביך את הקבוצה של אלון חרזי וגמרו את הסיפור מהר מאוד אחרי שערן זהבי (6, פנדל, 15) ועומרי בן הרוש (41) הורידו את מכבי תל אביב ליתרון 0:3 במחצית. במחצית השנייה היה זה ברק בדש (72) שנעץ את הכדור הרביעי ברשת של דודו גורש לפני שחמדי סליחי צימק (90).

ערן זהבי, טל בן חיים שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השתלטו מהר מאוד על המשחק. זהבי ובן חיים/ברני ארדוב

עם זאת, הסגל הגדול והעובדה שפאקו אייסטרן לא מחפש להיות פוליטיקאי, מתחילים לתת אותותיהם במכבי תל אביב. הערב מול הפועל עכו לא עשה הבאסקי שום חשבון והשאיר על הספסל את עדן בן בסט וראדה פריצה בלי שנתן להם אפילו דקת משחק. ברק בדש הועדף על פניהם בהרכב ובחילופים שלח פאקו את שון גולדברג כחילוף השלישי אחרי שמהראן ראדי ודור מיכה נכנסו עוד קודם. בן בסט ופריצה שהתחממו, חזרו לספסל אחרי שגולדברג נכנס.

פריצה, שלא היה בסגל בשני המשחקים האחרונים, לא הפגין כעס מיוחד, אבל בן בסט רתח. החלוץ היה בטוח שיפתח בהרכב אחרי שכבש את השער השלישי מול מכבי חיפה, אבל הפעם אפילו לא עלה כמחליף. במכבי תל אביב כועסים על כל הדרמות שיוצר עניין בן בסט. במועדון מצפים ממנו לכבד את ההחלטות של פאקו ולשמור על איפוק מושלם.

עוד באותו נושא

לגזור ולשבור: כל המספרים של השיא החדש של ערן זהבי

לכתבה המלאה
פאקו אייסטראן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב ייבש את בן בסט. פאקו/ברני ארדוב

גם למאמן כבר נמאס לעסוק בזה. "היו עוד שחקנים שלא שיחקו", אמר פאקו לתקשורת. "פריצה, בן רייכרט, גאל מרגוליס שלא היה בסגל. יואב ויובל היו פצועים. אתם שוכחים הרבה שחקנים שלא שיחקו. גם גאל וראדה שחקני סגל ואין שום בעיה. אין לי בעיה עם עדן. הוא מתאמן מצוין, הוא מתנהג בצורה מקצוענית. אם לא הייתי מרוצה ממנו הוא לא היה בסגל. הרכבתי אותו בשמונה עשר, כי הוא התאמן היטב השבוע. עדן הוא שחקן מהסגל ואנחנו צריכים את כולם. אני לא מוכן לחשוב על שחרורו ממכבי תל אביב". פאקו אף הוסיף ש"מי שמצפה לשחק כל משחק, אולי צריך לעבור לקבוצה אחרת. ככה זה קורה בכל הקבוצות הגדולות".

פאקו לא אהב את היכולת של שחקניו במחצית השנייה, ובסיום גער בשחקניו בחדר ההלבשה, ואף לא הגיע לעמדת הראיונות בטלוויזיה. על המשחק אמר פאקו: "היו לנו שתי מחציות היום. במחצית הראשונה היינו טובים יותר והיינו קרובים לשער של עכו. במחצית השנייה לא הייתי מרוצה".

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פנים עגומות על הספסל. עדן בן בסט/ברני ארדוב
פאקו היה מאוד כעוס ושטח בפני השחקנים את כל הליקויים שהיו במשחק ההתקפה וגם במשחק ההגנה. מדי פעם הדגיש שהיו גם דברים טובים בעיקר במחצית הראשונה, אבל ברוב הדברים נזף וביקר את הזלזול של הקבוצה במחצית השנייה

ערן זהבי שבר את השיא של מוטי קקון וכבש במשחק עשירי ברציפות. אחרי המשחק אמר כוכב הקבוצה: "שפטו אותי אחרי משחקי הנבחרת כשלא כבשתי, אבל גם שם היו לי משחקים טובים. כבשתי הערב שני שערים מוקדמים ורציתי ששחקנים אחרים ישתתפו בחגיגה. יש לנו עוד הרבה לאן להתקדם. שברתי היום שיא. כבר לפני שלושה משחקים ידעתי שאני יכול לשבור את השיא, אבל המטרות הקבוצתיות יותר חשובות. ברמה האישית אנסה להמשיך לכבוש ברצף בעוד משחקים, אבל זה לא מה שיישב לי בראש בכל משחק. פאקו דיבר איתנו אחרי המשחק בחדר ההלבשה. הוא אמר לנו מה אנחנו צריכים לשפר. הוא אמר שקצת איבדנו את הדרך שלנו".

זהבי סירב לפרט יותר באשר לשיחה של הבאסקי מיד אחרי המשחק, אבל פאקו היה מאוד כעוס ושטח בפני השחקנים את כל הליקויים שהיו במשחק ההתקפה וגם במשחק ההגנה. מדי פעם הדגיש שהיו גם דברים טובים בעיקר במחצית הראשונה, אבל ברוב הדברים נזף וביקר את הזלזול של הקבוצה במחצית השנייה. זהבי עצמו סירב לדבר על הדרבי בשבוע הבא ורק אמר: "יש לפנינו את המשחק ביום רביעי מול מ.ס. אשדוד ורק אחריו, אני אתעסק ואחשוב על הדרבי".

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. ברני ארדוב
"בסך הכל זה משחק של שערים ואם נגיע למצבים שהגענו היום ונבקיע שערים, אז גם התוצאות תהיינה יותר טובות". חרזי/ברני ארדוב

מאמן הפועל עכו, אלון חרזי, אמר בסיום המשחק: "זה אף פעם לא נעים לספוג ארבעה שערים. ספגנו שלושה שערים במחצית הראשונה, וזה משהו שלא בריא לקבוצה שלנו, זה בטוח. ספגנו שערים קלים מדי. השער הראשון הוציא אותנו מהקצב. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים. הגענו למלא מצבים היום ועם קצת יותר ריכוז היינו יכולים להבקיע עוד שער או שניים. אני מקווה מאוד שנקבל סוג של אופטימיות אם נסתכל על חצי הכוס המלאה".

על המשך דרכה של עכו שעדיין לא השיגה ניצחון בחמישה מחזורים אמר המאמן: "ההגרלה הזו זה לא הדבר הכי נוח והכי טוב. עם כל הקושי, צריך למצוא גם הזדמנויות. בסך הכל זה משחק של שערים ואם נגיע למצבים שהגענו היום ונבקיע שערים, אז גם התוצאות תהיינה יותר טובות".

האלופה שוב מביסה, גם בהילוך שני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully