וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל בין המועמדים להיחתך מהמאבס? "זה יהיה קרוב"

בדאלאס מעריכים שוילנואבה יוחתם, מה שייאלץ את קיובן לוותר על חוזה מובטח, ככל הנראה של ריקי לדו, ברנרד ג'יימס או מקל

גל מקל רכז דאלאס מאבריקס. AP
עשה מספיק עד עכשיו כדי להישאר לעונה נוספת? גל מקל/AP

פחות משבועיים נותרו לפתיחת עונת ה-NBA החדשה, ובדאלאס עדיין מתלבטים בנוגע לסגל הסופי של הקבוצה. למאבריקס יש אומנם 15 שחקנים שמחזיקים בחוזה מובטח לעונה הקרובה, אבל היכולת הטובה של צ'רלי וילנואבה בקדם העונה צפויה לסדר גם לו חוזה מובטח, כשהמשמעות היא שמארק קיובן ייאלץ לקנות את חוזהו של אחד השחקנים החתומים ולשחררו כדי לפנות מקום בסגל לוילנואבה.

בתקשורת הטקסנית הוזכר גל מקל הלילה (בין שלישי לרביעי) כאחד משלושת המועמדים לשלם את המחיר, לצד ריקו לדו וברנרד ג'יימס. לזכותו של מקל עומדת העובדה שבחוזהו יש עוד שנתיים מובטחות, בעוד שחוזיהם של לדו וג'יימס מסתיימים בקיץ הבא. בנוסף, פציעתו של ריימונד פלטון שייעדר מספר שבועות מחזקת את הצורך של המאבס ברכז מחליף נוסף מאחורי ג'מיר נלסון.

בלאט עלה למאזן 0:3 בקדם העונה עם 100:106 על מילווקי

בלאט לא מרוצה מכמות השלשות, לאב לא מוותר על האגו

ניסוי הבכורה ביום ראשון: משחק ב-NBA יתקצר ל-44 דקות

צ'רלי וילנואבה שחקן דאלאס מאבריקס. AP
יתפוס מקום נוסף בסגל? צ'רלי וילנואבה/AP

כזכור, אחרי שמקל קלע 11 נקודות ולא איבד אף כדור בניצחון על אינדיאנה שלשום, מאמנו ריק קרלייל אמר עליו: "מקל הפך לכל כך הרבה יותר טוב בשנה האחרונה, והוא עבד על זה כל כך קשה, אז זה נהדר לראות אותו מציג משחק כזה, בו הוא באמת השתלט על המשחק. הוא ביצע מהלכים, הוא קלע, הוא מצא שחקנים, קלע מקו העונשין והיה נהדר בהגנה. הוא שחקן NBA והוא משחק מצוין".

שחקניו המאבריקס, שעומדים כרגע על מאזן של 2:1 בקדם העונה ויתארחו בקליבלנד בלילה שבין שישי לשבת, מודעים לקרב הצמוד על המקומות האחרונים בסגל. "זה הולך להיות קרוב", אמר דווין האריס. "אני לא רוצה להיות זה שיקבל את ההחלטה הזו, אבל זה טוב בשבילנו, כי לפעמים זה טוב שיש תחרות כמו שיש כאן". דירק נוביצקי הוסיף: "יש כאן הרבה חבר'ה שיש להם קייס טוב, וגם אני לא רוצה להיות בנעליים של מי שיחליט. יש הרבה שחקנים שמשחקים היטב ומנסים חזק".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ברנרד ג'יימס שחקן דאלאס מאבריקס. AP
"מרגיש שהתחרתי היטב והצלחתי במשימה". ברנרד ג'יימס/AP

ג'יימס עצמו נשאל על מעמדו לקראת ההחלטה ואמר: "אתה תמיד נלחם על המקום שלך, במיוחד במצב בו ל-15 שחקנים יש חוזה מובטח. אם וילנואבה יישאר מישהו מאיתנו יעזוב, אבל אני מרגיש שהתחרתי היטב והצלחתי במשימה. אני לא מרגיש שום סוג של לחץ בנוסף ללחץ הרגיל של תחילת עונה". קרלייל התייחס גם הוא לנושא ואמר: "כל השחקנים במחנה האימונים שיחקו היטב, כולל צ'רלי שהיה טוב. הוא קלע מצוין עם טווח ארוך, ויש לנו חבורה שבה כל אחד מביא משהו קצת אחר למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully