וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 נקודות ו-0 איבודים לגל מקל, אכזבה לקובי בריאנט

הישראלי חילק גם 5 אס' ב-98:106 על אינדיאנה, התבשר שרכז המאבס פלטון ייעדר כמה שבועות, וקיבל מחמאות רבות מקרלייל: "הוא השתלט על המשחק". רק 6 נקודות לבריאנט בתבוסת הלייקרס 116:75 לגולדן סטייט

גל מקל רכז דאלאס מאבריקס. AP
מנצל את ההזדמנויות שלו. גל מקל/AP

ארבעה משחקי קדם עונה נערכו הלילה (בין ראשון לשני) ברחבי ה-NBA, ובמוקד מבחינתנו עמד גל מקל. הרכז הישראלי של דאלאס המשיך להציג יכולת מעודדת כשרשם 11 נקודות (4 מ-7 מהשדה, כולל 1 מ-2 לשלוש, 2 מ-2 מהקו), 5 אסיסטים ו-0 איבודים ב-15 דקות בניצחון של המאבס 98:106 על אינדיאנה.

מאמן המאבס ריק קרלייל שפע מחמאות למקל, שקלע את כל הנקודות שלו ברבע האחרון: "הרבה שחקנים שיחקו היטב, במיוחד החבורה שהייתה על הפרקט ברבע האחרון. מקל הפך לכל כך הרבה יותר טוב בשנה האחרונה, והוא עבד על זה כל כך קשה, אז זה נהדר לראות אותו מציג משחק כזה, בו הוא באמת השתלט על המשחק. הוא ביצע מהלכים, הוא קלע, הוא מצא שחקנים, קלע מקו העונשין והיה נהדר בהגנה. הוא שחקן NBA והוא משחק מצוין".

גל מקל רכז דאלאס מאבריקס. AP
קרלייל: "נהדר לראות אותו מציג משחק כזה". גל מקל/AP

מעבר לכך מקל התבשר הלילה שריימונד פלטון, שצפוי להתחרות איתו על עמדת הרכז המחליף של ג'מיר נלסון במהלך העונה, ייעדר למספר שבועות. פלטון סובב את הקרסול במשחק מול הת'אנדר בשבת, ומהקבוצה נמסר שרק בעוד 10 ימים תתקבל הערכת זמן לגבי משך היעדרותו מהמגרשים. כזכור, פלטון סוחב גם השעייה לארבעת משחקיו הראשונים העונה.

מי שדווקא צריך להדאיג את מקל הוא צ'רלי וילנואבה הוותיק, שקלע 16 נקודות עבור המאבס, וחיזק את ההערכות לפיהן יקבל חוזה מובטח בקבוצה, שתצטרך לשם כך להתיר את חוזהו של אחד משחקניה כדי לפנות לו מקום בסגל, כששמו של מקל הוזכר לאחרונה כאחד המועמדים לשלם את המחיר. דירק נוביצקי, שערך בכורה בקדם העונה, קלע 16 נקודות (7 מ-11), בעוד שמונטה אליס זכה למנוחה. את הפייסרס הוביל סי ג'י מיילס עם 19.

עומרי כספי קלע 9 נקודות בהפסד של סקרמנטו בשנגחאי

קווין דוראנט סובל משבר מאמץ, עלול להיעדר כחודשיים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דירק נוביצקי שחקן דאלאס מאבריקס. AP
הופעת בכורה בקדם העונה. דירק נוביצקי/AP

הלייקרס הזכירו לרגע את ימי מייק ד'אנטוני, כשהתפרקו עם תבוסה 116:75 לגולדן סטייט. הצהובים-סגולים, שנכנעו 120:105 לווריורס לפני שלושה ימים, ראו את קובי בריאנט המתקמבק נבלם על 6 נקודות (3 מ-13), 5 אסיסטים, 4 חטיפות ו-4 איבודים ב-24 דקות, כשאצל הלוחמים סטפן קרי צלף 25 נקודות, וקליי תומפסון הוסיף 16.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
לא היום שלו. קובי בריאנט/AP

פורטלנד, ששוב חסרה את דמיאן לילארד, ניצחה 114:119 את הקליפרס בזכות תצוגת קליעות נהדרת שכללה 17 מ-25 מחוץ לקשת. ווסלי מת'יוס הוביל את ההסתערות עם 22 נקודות (6 מ-7 לשלוש), סי ג'יי מקולום הוסיף 19. הקליפרס, שקלעו 19 מ-39 מחוץ לקשת, קיבלו 23 מג'מאל קרופורד (6 מ-8 לשלוש), 15 מכריס פול וספנסר הוז ורק 9 מבלייק גריפין (4 מ-16).

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
גם הוא יעדיף לשכוח את הלילה הזה. בלייק גריפין/AP

וושינגטון, שאיבדה אתמול את בראדלי ביל לחודשיים, עלתה למאזן 1:3 בקדם העונה עם 89:91 על דטרויט. ג'ון וול קלע 15 למנצחים, קווין סראפין תרם 14 ו-8 ריבאונדים מהספסל, אוטו פורטר הוסיף 13 ומרצ'ין גורטאט רשם 11 נקודות ו-11 ריבאונדים. הפיסטונס קיבלו 21 נקודות מאנדרה דראמונד, אבל איבדו את קנטביוס קולדוול פופ, השחקן הטוב ביותר שלהם במשחקי ההכנה עד כה, שסובב את הקרסול ברבע השלישי ודידה לחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully