וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "זרקנו יותר מדי שלשות"

מאמן קליבלנד ראה את שחקניו מנסים 34 זריקות מחוץ לקשת מול הבאקס. לאב: "האגואים הם שהופכים אותנו לכל כך טובים"

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
משתלב במהירות. קווין לאב/רויטרס

אחרי הניצחון הפיקנטי של דיוויד בלאט על מכבי תל אביב והניצחון הפיקנטי של לברון ג'יימס על מיאמי, עלתה הבוקר (בין שלישי לרביעי) קליבלנד למאזן של 0:3 בקדם העונה עם ניצחון 100:106 על מילווקי. הקאבס התגברו על חסרונם של לברון ג'יימס שקיבל מנוחה, קיירי אירווינג שמתאושש מפציעה בקרסול וטריסטן תומפסון שסובל מכאבים בכתף, וקיבלו 25 נקודות מקווין לאב ו-23 מדיון ווייטרס. לברון צפוי לחזור כבר הלילה למשחק מול אינדיאנה אותו הקאבס יארחו בסינסינטי.

בלאט היה מרוצה מהיכולת של שחקניו למרות ההרכב החסר, אך ציין במסיבת העיתונאים בסיום נתון אחד שהפריע לו - 34 זריקות מחוץ לקשת - למרות ש-13 מתוכן צללו פנימה. "אני פשוט חושב שזה יותר מדי", אמר המאמן הישראלי. "לא חשבתי שרבות מהן היו רעות, אבל באופן כללי הסתפקנו יותר מדי בזריקות מבחוץ. אנחנו צריכים להישאר בתחום שבין 20 ל-30 זריקות למשחק, למרות שזה דבר שרירותי. אם יהיו לנו משחקים של 15 מ-32 או 16 מ-32 אני לא אגיד שזה דבר רע, אלא אצטרך לשתוק".

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס עם לברון ג'יימס. רויטרס
"לא היינו כאן בלי האגואים שלנו". קווין לאב/רויטרס

כוכב המשחק, קווין לאב, שצלף 25 נקודות גם מול מיאמי, אמר: "אני מרגיש כאן בנוח, ואני רק מנסה להשתלב. בכל השיחות שלי עם החברים לקבוצה אמרו לי פשוט להיות עצמי, וזה קצת הצחיק אותי. מחוץ למגרש לא תהיה לי שום בעיה עם זה, אבל על המגרש יש לנו כל כך הרבה נשקים, ונצטרך למצוא דרך לשלב את כולם. תמיד אומרים שצריך להשאיר את האגו בחוץ, אבל אנחנו צריכים גם להביא את האגואים שלנו איתנו כי זה מה שהופך אותנו לכל כך טובים. לא היינו כאן בלי האגואים שלנו".

"זה ייקח זמן", המשיך לאב לנתח את החיבור המסקרן בסגל הכוכבים של הקאבס. "אבל בשיחות שהיו לנו כקבוצה, ולא רק שלושתנו, ראינו שכולנו לא אנוכיים מטבענו. כולנו משפיעים על המשחק בדרכים שונות, כי אנחנו משחקים בעמדות שונות, כך שכמו שלברון אמר, זו תהיה ההצגה של קיירי, כי הכדור יהיה לרוב בידיו. אני אשמח להיות 'מר אמינות' שלנו, פשוט לעשות מה שהקבוצה צריכה, ושכולם יתאימו את עצמם מסביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו בקווין לאב מדבר בסיום המשחק

בלאט התייחס ליכולת של הפורוורד שרשם אשתקד ממוצעים של 26.1 נקודות ו-12.5 ריבאונדים למשחק במדי מינסוטה: "מעולם לא הייתי מוטרד מהמספרים שלו. פשוט חשבתי, כמו כולם כאן בקליבלנד, שהוא חתיכת שחקן כדורסל, שיכול לקלוע, למסור, לקחת ריבאונדים, ושיש לו ניסיון למרות שהוא רק בן 25, והרבה רעב להצליח. ההתאמה שלו לכאן הייתה ספציפית מאוד, כי כשאתה פתאום משחק לצד שחקנים כמו לברון וקיירי אתה צריך למצוא את המקום שלך בקבוצה, אבל בגדול אנחנו קבוצה חדשה אז כולם מנסים למצוא את מקומם".

בלאט נשאל גם על עמדת הסנטר הפותח שלו, בה התחלפו עד עתה לסירוגין תומפסון ואנדרסון ורז'או, והשיב: "אני לא חושב שאנחנו צריכים לבחור ביניהם. אם אחד מהם ישחק 32 דקות והשני ישחק 28 או 30, זה ממש לא משנה. הם שניהם אפקטיביים באותה מידה, ושניהם מתואמים בצורה טובה עם השאר. יש לנו כמה שחקנים שיודעים שהם שחקני חמישייה וצריכים לפתוח, ויש כאלה שמה שחשוב להם הוא מספר הדקות על הפרקט".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
לא מתכוון לבחור סנטר פותח. דיוויד בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully