וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד: "זה חלום שלי לשחק במדי הנבחרת ולייצג את המדינה"

מגן אשדוד מקווה שהרשים את אלי גוטמן, במועדון מקווים שגם אופיר מרציאנו יזומן לסגל: "יש כאן שכר לעמל". ג'ראפי הושאל לרעננה

one

מ.ס. אשדוד המשיכה אמש (שבת) את פתיחת העונה הטובה שלה, לאחר שניצחה 0:2 את הפועל חיפה ב'סמי עופר'. האשדודים לא התחשבו בחגיגות ה-90 להיווסדות המועדון. של החיפאים והצליחו לשוב הביתה עם שלוש נקודות יקרות באמתחתם. "ניר אמר לנו לפני המשחק שהוא שונא שעושים לו חגיגות על הראש, אז מנענו ממנו את הסבל הזה", אמר שחקן בקבוצה.

את מירב המחמאות קיבל השוער אופיר מרציאנו, שהצליח לשמור שבוע שני ברציפות על רשת נקייה. מאמן הנבחרת אלי גוטמן, שנכח ביציע, היה מן הסתם שבע רצון משני שחקני סגל הנבחרת, השוער מרציאנו והמגן מחאתם אלחמיד שבישל את השער הראשון לזכות אשדוד. לאשדודים לא יהיה זמן רב לחגיגות, שכן ביום שלישי, תגיע הקבוצה לבלומפילד, לפגוש את הפועל תל אביב במשחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו.

באשדוד בטוחים שגוטמן ייקח ברצינות את מרציאנו ואלחמיד לקראת המשחקים מול קפריסין ואנדורה. מאמן הנבחרת צפה במשחקה של אשדוד מול הפועל חיפה באיצטדיון סמי עופר ואנשי אשדוד משוכנעים שמרציאנו ואלחמיד נתנו לו סיבות מספיק טובות כדי לחשוב עליהם להרכב הנבחרת. "צריך להבין, עבור מועדון כמו מ.ס. אשדוד להכניס שני שחקנים להרכב נבחרת ישראל, זה משהו מיוחד", הסביר גורם במועדון. "זה לא כמו לקחת לנבחרת שחקנים ממכבי תל אביב או מכבי חיפה. שחקנים של אשדוד בנבחרת זו תעודת כבוד למועדון והוכחה לכך שיש כאן שכר לעמל". אגב, באשדוד משוכנעים שלא ירחק היום בו ניב זריהן, גדי קינדה ומיכאל אוחנה יהיו אף הם בסגל נבחרת ישראל.

אחמד עאבד שחקן קרית שמונה לפני חאתם עבד אלחמיד שחקן מ.ס אשדוד. יותם רונן
"יש כאן בקבוצה שילוב מאוד יפה". אלחמיד/יותם רונן

"אני מרוצה מאוד מהניצחון ומרוצה גם מהקבוצה שלנו", אמר אלחמיד לוואלה! ספורט, בסיום המשחק. "יש כאן בקבוצה שילוב מאוד יפה בין צעירים מוכשרים ללא ניסיון לבין שחקנים וותיקים ומנוסים במיוחד בחוליית ההגנה והשנה השיטה שמשחקים איתה מאוד מתאימה לנו. יש לנו נתון יפה לציון כי בשבעה משחקים בליגה ובגביע הטוטו, ספגנו גול אחד בלבד. יש לנו הגנה חזקה עם שוער מספר אחד כרגע בארץ. מרציאנו נמצא בתקופה הכי טובה שלו ואני מאחל לו שימשיך כך ויהיה השוער הראשון בנבחרת. תוסיף לזה את יאיא פטי שמזמן הוא הבלם הכי טוב בליגה לפי דעתי, וגם מיקי, ג'ואון ואני משלימים הגנה טובה, חזקה ומהירה".

המגן מקווה שגוטמן יזמן אותו גם לקראת המשחקים הבאים: "אני נמצא בתקופה טובה. זה תפקיד שחדש לי ואני לומד סגירות ועמידה נכונה, יחד עם תמיכה בהתקפה. לשמחתי יש לי כבר שני בישולים בארבעה משחקים, אז אני מרוצה מהתפקוד החדש. יש לי עוד כמובן מה ללמוד ומה לשפר, אבל אני מקווה שמאמן הנבחרת יזמין אותי למשחק הקרוב. זה חלום שלי לשחק במדי הנבחרת וזו זכות גדולה עבורי לייצג את הנבחרת והמדינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד מול מהראן לאלה, הפועל חיפה. קובי אליהו
"נותן ביטחון להגנה שיש על מי לסמוך". אופיר מרציאנו/קובי אליהו

מיקי סירושטן הוסיף: "יש לנו פתיחת עונה טובה בסך הכל, אבל מילת המפתח היא המשכיות וזה מה שחשוב באמת. למרות ההרכב החסר שהיה לנו, הראנו הרבה אופי במשחק, וזה ניצחון חשוב מאוד להמשך. עשינו ניצחון יפה, אבל הראש כבר במשחק נגד הפועל תל אביב ביום שלישי". הבלם התייחס לכך שהניצחון הושג ללא אלכסנדר דוידוב וירו בלו שמהווים חלק חשוב בהרכב ואמר: "הם שחקנים מאוד חשובים, אבל בכדורגל לכל אחד יש מחליף והוכחנו שלמרות חסרונם אנחנו קבוצה מצוינת".

סירושטן התייחס גם הוא לחוליית ההגנה של אשדוד שנמצאת בכושר נפלא והוסיף: "האמת היא שכולנו בתקופה טובה כל שחקני הרביעייה האחורית מתואמים ממש מצוין וכמובן שאופיר מרציאנו שנמצא בכושר שיא". הבלם נשאל עד כמה משמעותית העובדה שהשוער מאחור נמצא בתקופה כה טובה והשיב: "זה נותן ביטחון להגנה שיש על מי לסמוך. כמו שחשוב לו שאנחנו נהיה חדים ומרוכזים ובכושר טוב, העובדה שהוא בתקופה מצוינת נותן לנו עוד רוגע בחלק האחורי".

בתוך כך, הניצחון עשה את שלו כבר בשעות שאחרי המשחק, והבעלים ג'קי בן זקן משוכנע שהאיצטדיון יהיה כמעט מלא במשחק הבית הבא. "עשיתי את המשחק ללא תשלום והערכתי שיהיו 5,000 אוהדים מול בני סכנין", אמר ג'קי בן זקן. "אחרי הניצחון שלנו בחיפה, אני מאמין שנראה 6,000 אוהדים שלנו ואולי אפילו 7,000. כמו שכבר אמרתי, אם הקהל יצביע ברגליים ויגיע, אני אדאג להמשיך ולעשות את המשחקים ללא תשלום. אם יהיו 7,000 אשדודים נגד סכנין בשבת, זה יהיה מפגן עוצמה שלא נשכח אותו הרבה זמן".

השוער השלישי יואב ג'ראפי (21) הושאל להפועל רעננה עד תום העונה. הקבוצה מהשרון זקוקה לשוער נוסף בעקבות פציעתו של השוער אריק ינקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully