וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אני מרוצה מהשילוב של הצעירים"

20.9.2014 / 22:17

מאמן אשדוד נהנה מהניצחון בחיפה: "התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר". עטר: "זו ליגה לא קלה, אבל אני לא דואג"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מ.ס. אשדוד הגיעה הערב (שבת) בפעם הראשונה לאצטדיון סמי עופר ויצאה משם עם שלוש נקודות אחרי 0:2 על המארחת, הפועל חיפה. מוראד אבו ענזה (72) ואור אינברום (90+4) שעלו שניהם מהספסל כבשו את השערים לקבוצה מעיר הנמל. רועי שוקרני הורחק בדקה ה-55 בצהוב שני אצל חיפה, שהפסידה במשחק הליגה הראשון שלה בביתה החדש.

מ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 את הפועל חיפה בחוץ

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
קלינגר יכול להיות מרוצה, עטר הרבה פחות/קובי אליהו

מאמן אשדוד, ניר קלינגר, אמר בסיום: "התכוננו למשחק קשה ואני חושב שבאמת תפסנו את הפועל חיפה ביום חלש. אם היינו קצת יותר מרוכזים והחבר'ה הצעירים היו קצת יותר בשלים בקבלת ההחלטות, התוצאה הייתה יכולה להיות אפילו יותר גבוהה. אבל בסך הכול אני מרוצה מהשילוב שלהם ומהתוצאה. מדהים אותי איך נראנו היום, למרות חסרון של שני שחקנים מאוד משמעותיים. מאוד משמח אותי שהסתדרנו בלי ירו בלו ואלכסנדר דוידוב. כל הקיץ עבדנו ברמה המנטלית על משחקי החוץ. את כל משחקי ההכנה בקיץ קיימנו בחוץ, כדי לנתק אותנו מהבעיה שהייתה בשנה שעברה. אני חושב שעד עכשיו זה מצליח גם בגביע הטוטו וגם בליגה".

מאמן חיפה, ראובן עטר, סיכם: "אין ספק שלא שיחקנו טוב, למרות שעד להרחקה המשחק היה שווה כוחות. היה נראה שרק צריך לחכות שמישהי מהקבוצות תתן את ה-0:1 הקטן הזה. אחרי ההרחקה התחילו להיות מרחקים גדולים בין השחקנים ויותר כדורים בגובה. עדיין לא למדנו להתמודד עם חיסרון של שחקן. זו ליגה לא קלה, אבל ברגע שנצליח לנצח משחק או שניים ניכנס לרצף, אני לא דואג".

לגבי חסרונו של קשר אחורי אמר עטר: "לאורך כל העונה נצטרך להתמודד עם חיסרון כזה או אחר של שחקנים ואני מאמין שנדע לעשות זאת יותר טוב ממה שעשינו היום. המעבר של משה מישאלוב אמור להיסגר ביומיים הקרובים ועד השבת הבאה כבר נראה אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully