וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד החליטו: כניסה חופשית גם נגד בני סכנין

אחרי שכ-4,000 אוהדים הגיעו למשחק נגד קרית שמונה, החליט בן זקן לאפשר כניסה חופשית. הסעות ללא תשלום נגד הפועל חיפה

one

אחרי ה-0:0 נגד עירוני קרית שמונה במחזור הפתיחה של ליגת העל, במ.ס. אשדוד קיבלו תיאבון: בקבוצה קיימת שביעות רצון רבה לנוכח העובדה שאתמול (שבת) הגיעו 4,000 אוהדים למשחק נגד קרית שמונה, ועל כן ולבקשת השחקנים והצוות המקצועי, החליט הבעלים ג'קי בן זקן לאפשר כניסה חופשית גם במסגרת משחק הבית הבא נגד בני סכנין במחזור השלישי.

מ.ס אשדוד: כעס גדול על איתן שמואלביץ'

אוהדי מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
באשדוד מרוצים מהקהל. אוהדי הקבוצה/ברני ארדוב

בינתיים נמשכות ההכנות לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל חיפה. במועדון מאמינים כי לאור היכולת המשכנעת שהקבוצה מפגינה במשחקים האחרונים והעובדה כי המשחק יתקיים באצטדיון "סמי עופר" החדש, צפוי קהל רב להגיע לחיפה ולצורך כך תעמיד הקבוצה הסעות ללא תשלום לאוהדים כאשר הנושא מותנה ברישום מראש.

השוער אופיר מרציאנו, שהמשיך להציג יכולת מצוינת נגד קרית שמונה, התייחס בסיום המשחק נגד קרית שמונה לשאלה האם הוא ראוי לאפודת השוער הראשון בנבחרת, והשיב: "התפקיד שלי הוא לא לדבר, אלא להוכיח את עצמי על המגרש. אני שמח שסיפקתי תצוגה טובה מאוד ושרק אמשיך ככה". על המשחק עצמו אמר מרציאנו: "היכולת שלנו בחסרון מספרי הייתה מפתיעה. זה סוג של מבחן אופי שעברנו. הוכחנו לעצמנו שזה אפשרי, למרות שנקלענו למצב של עשרה שחקנים בשלב מוקדם של המשחק מול קבוצה מעולה. אני בטוח שהיכולת נתנה תיאבון לאוהדים ולהנהלה. אני בטוח שג'קי ראה את זה וישמח. מגיע לעיר הזאת קבוצת כדורגל ראויה".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully