וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: כעס גדול על איתן שמואלביץ'

בקבוצה מעיר הנמל זעמו על השופט שהרחיק את בלו, דוידוב ועוזר המאמן צרפתי. מרציאנו: "שמח שסיפקתי תצוגה טובה"

one

באשדוד קיבלו באכזבה גדולה את ה- 0:0 הביתי נגד עירוני קרית שמונה אתמול (שבת) במחזור הפתיחה של העונה. בעקבות ההכנה הטובה לליגה, באשדוד הייתה תחושה שאפשר וצריך לפתוח את ניצחון, אבל 3,500 אוהדים שנהנו מכניסה חופשית למשחק, לא ראו שערים. גם פנדל במחצית הראשונה לא הספיק ורועי בקל החמיץ מהנקודה הלבנה.

בקבוצה נשמעו בסיום טענות קשות מאוד נגד השופט איתן שמואלביץ', שהרחיק את ירו בלו, אלכסנדר דוידוב ועוזר המאמן גיא צרפתי, שמחה על כך שלא נשלף כרטיס אדום לגיא חיימוב שוער קרית שמונה, במהלך שהביא לפנדל לזכות אשדוד. בלו אמר אחרי המשחק שהוא לא ביצע עברה על וובה בראון ושבירידה מכדור הגובה, המרפק שלו פגע בראשו של שחקן קרית שמונה שעשה הצגות. צילומי הטלוויזיה הוכיחו שהפגיעה של בלו הייתה במהלך שאחרי כדור הגובה ולמעשה האדום היה מוצדק.

בעקבות אירועי המשחק הודיעה ההתאחדות שתעמיד לדין את ניר קלינגר, גיא צרפתי והשחקן ירו בלו על התנהגות בלתי הולמת, וכן את אלכסנדר דוידוב על פגיעה בשחקן יריב.

השוער אופיר מרציאנו, שהמשיך להציג יכולת מצוינת, נשאל האם הוא ראוי לאפודת השוער הראשון בנבחרת והשיב: "התפקיד שלי הוא לא לדבר, אלא להוכיח את עצמי על המגרש. אני שמח שהיום סיפקתי תצוגה טובה מאוד ושרק אמשיך ככה".

על המשחק עצמו אמר מרציאנו: "היכולת שלנו בחסרון מספרי הייתה מפתיעה. זה סוג של מבחן אופי שעברנו היום. הוכחנו לעצמנו שזה אפשרי, למרות שנקלענו למצב של 10 שחקנים בשלב מוקדם של המשחק מול קבוצה מעולה. אני בטוח שהיכולת היום נתנה תיאבון לאוהדים ולהנהלה. אני בטוח שג?קי ראה את זה וישמח. מגיע לעיר הזאת קבוצת כדורגל ראויה".

שוער מ.ס אשדוד אופיר מרציאנו. קובי אליהו
שוב הצטיין. מרציאנו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully