וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "אף אחד לא ירצה לשחק באטלנטה"

פרשת הגזענות בהוקס: הפורוורד של הניקס תוקף: "זו עיר נהדרת עם אנשים נהדרים, אבל אסור להשמיע הערות כאלו"

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
"אף אחד לא רוצה לשחק במקום בו הושמעו הערות כאלו". כרמלו/AP

הפרשה הגזענית התורנית ב-NBA ממשיכה להכות גלים. כזכור, בימים האחרונים נחשפו הערות פוגעניות מצידם של אחד מהבעלים של אטלנטה הוקס, ברוס לבינסון, והג'נרל מנג'ר של הפרנצ'ייז, דני פרי. הלילה (בין שבת לראשון) גם כרמלו אנתוני התייחס לדברים.

"אף אחד לא ירצה להגיע לשם", אמר כרמלו, "אטלנטה היא עיר נהדרת, זה שוק נהדר, יש שם אנשים נהדרים ואווירה נהדרת. אבל ההערות האלו שנאמרו, אסור להגיד דברים כאלו. הבעלים, הג'נרל מנג'ר, לא משחקים עם דברים כאלו".

כרמלו סיים את חוזהו בניו יורק ניקס בתום העונה שעברה והפך לשחקן חופשי, לפני שחתם על חוזה חדש בתפוח הגדול. ומה עם אלו שעדיין פנויים להצעות? "כל ספורטאי מחפש עבודה", אמר הפורוורד, "אנחנו מחפשים את המקום הכי טוב בשבילנו, המקום בו למשפחה שלנו יהיה נוח, בו תהיה אווירה טובה. אף אחד לא רוצה לשחק במקום בו הושמעו הערות כאלו. ואני מדבר בשם כל הספורטאים כשאני אומר את זה".

לבינסון שמשמש כאחד ממחזיקי המניות בהוקס, התנצל על מייל בו כתב הערות בעלות אופי גזעני, והודיע שהוא ימכור את החלק שלו בארגון. פרי שאמר על לואל דנג ש"נשארה בו מעט אפריקאיות”, יצא למה שהוגדר כ"חופשה לזמן בלתי מוגבל", אבל נראה שהוא לא יתפטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully