וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האמירה הגזענית: ה-GM של אטלנטה עזב זמנית

דני פרי, שאמר על לואל דנג ש"עוד נותר בו אפריקאי קטן", יצא למה שהוגדר כ"חופשה בלתי מוגבלת", אך לא צפוי להתפטר

הג'נרל מנג'ר של אטלנטה הוקס דני פרי. AP
יצטרך לתת את הדעת על הדברים שלו. פרי/AP

נדמה שבתקופה האחרונה ב-NBA, שערורייה גזענית אחת רודפת אחרת. תחילה היה זה המקרה המפורסם של הבעלים לשעבר של לוס אנג'לס קליפרס, דונלד סטרלינג, שאולץ למכור את הקבוצה. לאחרונה, גם ברוס לבנסון, הבוס של אטלנטה הוקס, מכר את חלקו במועדון לאחר מייל "לא הולם" שכתב לבעלים השותף של המועדון, דני פרי, המשמש גם כג'נרל מנג'ר. לאחר שהסיפור עם לבנסון התפוצץ, התברר שמה שהצית את הפרשה היה משפט שאמר פרי עצמו על לואל דנג, לפיו "יש בשחקן הזה עדיין אפריקאי קטן שנשאר בתוכו". באותה שיחת ועידה בין ראשי הקבוצה, במסגרתה נאמרו הדברים, הוסיף פרי: "הוא מסוג האנשים שמציגים לך בחזית חנות יפה, אבל מוכרים לך דברים מהמחסן האחורי".

כעת, לאחר שדנג כבר הגיב בנחרצות נגד הדברים ומג'יק ג'ונסון קרא לפרי להתפטר מתפקידו, החליט הג'נרל מנג'ר לצאת לחופשה בלתי מוגבלת בזמן. יחד עם זאת, לא נראה שהוא הולך לעזוב את התפקיד לצמיתות.

היו"ר של אטלנטה, סטיב קונין, אמר בהודעה לתקשורת: "אני מקווה שהזמן בו הוא יהיה רחוק מהארגון שלנו ייאפשר לפרי את הפרטיות לה הוא זקוק על מנת להקשיב לקהילה, ללמוד מהטעויות שלו ולהתחיל בתהליך הארוך של החלמה אישית". פרי מצדו, מסר שהוא יילך ל"שיעורי רגישות" וייפגש עם מנהיגים מקומיים: "הפוקוס שלי לקראת המשך הדרך הוא בניסיון לבנות מחדש את האמון ביני לבין הקהילה והאוהדים שלנו", אמר הג'נרל מנג'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully