וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אוסטרליה: "שיחשבו מה שרוצים, אלו ספקולציות"

הבומרס מגיבים להאשמות של דראגיץ' על הפסד מכוון לאנגולה. אירווינג מרגיע את קליבלנד לאחר הפציעה, רפשה מכחיש מרד נגדו

מאמן נבחרת אוסטרליה אנדריי למאניס. GettyImages
לא אהב את ההאשמות של דראגיץ'. למאניס/GettyImages

למרות שאמש (חמישי) קיבלנו ערב של הכרעות בסבב המשחקים האחרון בשלב הבתים ביורובאסקט, מי שתפס את תשומת הלב הוא גוראן דראגיץ', שבמחי ציוץ אחד בטוויטר הפך לשיחת היום. כוכב נבחרת סלובניה טען עוד לפני משחק ההפסד של קבוצתו לליטא (67:64), אוסטרליה הפסידה בכוונה לאנגולה החלשה, זאת כדי להימנע מהצטלבות מוקדמת עם ארה"ב בשלבים הבאים.

דראגיץ' כתב כי "כדורסל הוא ספורט יפה, אין מקום למכירות משחקים כמו אוסטרליה מול אנגולה היום! פיב"א חייבת לעשות משהו בנוגע לזה", אולם לפחות לעת עתה ראשי האליפות לא מתכוונים לעשות דבר בעניין. בעקבות ההפסד, אוסטרליה קיבלה את מבוקשה ונקבע כי היא תפגוש את טורקיה בשמינית הגמר ותימנע ממפגש עם האמריקאים. לעומת זאת, סלובניה, שסיימה שנייה בבית, תפגוש את הרפובליקה הדומיניקנית בעוד שברבע הגמר, אם תעפיל אליו, תחכה לה קרוב לוודאי ארה"ב.

באוסטרליה, אגב, הכחישו בתוקף את ההאשמות של דראגיץ'. מאמן הבומרס אנדריי למאניס, שלא שיתף במשחק כמה מכוכביו ולחלקם העניק דקות בודדות, אמר כי "אנחנו כאוסטרלים תמיד מתחרים כמו שצריך". "תמיד יהיו ספקולציות, שאנשים יחליטו מה הם רוצים לחשוב", הוסיף. "אני לא יכול לשלוט במחשבות של אנשים, אבל מי אוהב להפסיד? אף אחד לא רוצה את זה. אלו האשמות לא נכונות".

גוראן דראגיץ': "אוסטרליה מכרה את המשחק לאנגולה"

שחקן נבחרת ארה"ב קיירי אירווינג. AP
דקות של חרדה. אירווינג לאחר הפציעה/AP

* בארה"ב, בטח בקליבלנד, נושמים לרווחה לאחר שקיירי אירווינג הודיע כי הפציעה שספג בניצחון אמש על אוקראינה אינה חמורה, ולא תמנע ממנו להחמיץ את המשחקים הבאים. "אני בסדר גמור, זו הייתה רק נפילה קטנה. אני מעריך את הדאגה", צייץ כוכב הקאבס, שמעד אמש בצורה מדאיגה במהלך חדירה לסל, ופונה לחדר ההלבשה עם פציעה במותן. אירווינג אמור לחזור לפעילות מלאה לקראת משחק שמינית הגמר מול מקסיקו, שייערך מחר (שבת).

* אחרי הניצחון הקליל על פורטו ריקו, בקרואטיה זועמים על הדיווחים שנפוצו שעות לפני המשחק, לפיהם השחקנים הודיעו על שביתה וכי הם אינם מוכנים לשחק עוד תחת יסמין רפשה. המאמן אמר בסיום כי "הכל היה מומצא. השקרים הללו עוד יחזרו כבומרנג לאלו שהפיצו אותם. לנו, בכל מקרה, לא אכפת מזה. אנחנו נמשיך להשתפר". הקרואטים ינסו להפתיע את צרפת מחר בשמינית הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יסמין רפשה מאמן כדורסל. Alexander Zemlianichenko, AP
השמועות שקריות? רפשה/AP, Alexander Zemlianichenko

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully